4 juli 2025, 08:35:14

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Rianne

Bij mij gaan ze wel allebei de deur uit ;) Ik heb er op zich wel plaats voor maar kan dan niet mijn droomvalkje houden als ik die ooit kweek (gepareld lutino geelwang). :)
Leuk dat Primo bij jou blijft wonen, kunnen we de jongen van dit nestje gewoon allemaal blijven volgen! :D

Mariska

Citaat van: Roosje op 23 mei 2006, 16:20:51
Citaat van: Mariska op 23 mei 2006, 15:59:12
Hoe gaat het met alle baby's en Twila?
Heb je mijn IM gisteren nog gehad?

Het gaat goed! Twila zit nu met Diego apart, kunnen ze samen zelfstandig worden :) We hebben wat heen en weer geIMd toch? Of moest ik nog wat terug sturen ::)

Ik heb de laatste Im van jou over het hoofd gezien ::)
Ik ga eventjes kijken wanneer Mike weer vrij is en dan hoor je van me ;)

Gezellig voor ze dat ze samen zelfstandig gaan worden :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Citaat van: Roosje op 23 mei 2006, 16:20:51
Citaat van: Mariska op 23 mei 2006, 15:59:12
Hoe gaat het met alle baby's en Twila?
Heb je mijn IM gisteren nog gehad?

Het gaat goed! Twila zit nu met Diego apart, kunnen ze samen zelfstandig worden :) We hebben wat heen en weer geIMd toch? Of moest ik nog wat terug sturen ::)

Met wie zit Twila apart??  ???

Aha, met Diégah!!  :P ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Roosje, wat ben je stil ::)

Alles goed daar?

Eten Diègah en Twila al goed zaadjes?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Hihi alsof jij nog niet weet hoe het gaat ;D Diegah eet al aardig wat, Twila wat minder. Maar de trosgierst wordt door beiden meteen verslonden :D Ook heb ik ze al allebei zien drinken :D

Nina is sinds vanchtend ook hier, en ik heb al mogen ervaren wat een heerlijke kroelkont ze is. Ze zit ook steeds te piepen en heen en weer te lopen dat ze eruit wil. Maar nu is het even tijd voor Husky. Straks weer vogeltjes tijd :)

Gisteren zat ik met Caroline op msn te vertellen over mijn roborovski hamstertjes. Daar had ik eigenlijk nooit wat over gezegd. Nou, ik heb dus 2 roborovski hamstertjes, de enige soort die in groepjes te houden is. Ze zijn heel klein en hebben eenechte babyface. Heel schattig om naar te kijken, dat is dan ook het enige want ze worden niet echt tam ::)

Wildkleurtje, erg nieuwsgierig.

Whiteface, heel angstig.

Hun huis :)

Ook heeft Timmie sinds kort een waardig konijnenvriendinnetje, Chanel :D Uiteraard gesteriliseerd. Ze hebben het allebei heel erg naar hun zin en staan nu in de schuur om te wennen aan de kou, zodat ze binnenkort in een buitenhok kunnen. Ik heb daar nog even geen foto van.

Zo dat was even een update van mijn beestenbende.

Nu ga ik even naar de abert heijn, kijken of ze wat lekkers voor ons hebben voor morgen :D

Roosje

Oh ja, Twila haar oogje is mooi genezen :D Vanavond zalf ik nog 1 keer voor de zekerheid :)

Mariska

Nu weet ik nog beter hoe het gaat ;D

Ik ben trots op ze dat ze hun best doen en in ieder geval goed van de trosgierst eten.
Dat is een mooie oefening ;)
Ook nog zelf gedronken!

Ik heb nog niet helemaal meegekregen waarom Nina van Sanna bij jou is ::)
Ligt dat aan mij?

Je hamstertjes zijn ook erg cute :D

Bij mij zijn de oogjes van Binky en Misty ook al weer heel mooi, maar toch moet ik nog 1 keer per dag zalven van Sophie. In plaats van 2 dus.
Vrijdag hoor ik meer van Feld hoe we verder gaan.
Ik veewacht te kunnen stoppen met Synolux en zalf.
Zou wel mooi zijn ;)

Haal voor maandag nog maar niks hoor bij de AH  ::)
Word dan ook zo ranzig ;D :P

Liefs
Maris!!

Gerda

Citaat van: Mariska op 24 mei 2006, 14:24:27
Ik heb nog niet helemaal meegekregen waarom Nina van Sanna bij jou is ::)
Ligt dat aan mij?

Sanna ging op vakantie en toen wilde Nina ook graag een weekje uit logeren  :D :D

Mariska

Hoi Gerda,

Ik lees het net bij Sanna in haar dagboek :D

Harstikke leuk voor allebei die meiden!
En verdient ;)

Liefs
Maris!!

carco

Hoi

Zijn er geen berichten meer over de rest van de jonkies die je hebt??
Je hebt er nu toch 5 in 2 verschillende nestjes ???
Die vergeet je toch niet zeker ::)
En dat klopt van die roborowsky hamsters zijn heel erg leuk om naar te kijken maar niet voor te kroelen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Zelfs nog 2 nesten met 3 jongen, Caroline  ::)

Hé Wuppie, van Chanel wist ik ook nog niet.  >:(

Maris, ik zal Twila morgen een knuffel geven voor je en voor doen hoe hij zaadjes moet eten, oh nee dat kan ie al, hoe dat ie hééééééél veel zaadjes moet eten.  ;D ;D

Ben ik er weer weg van, doei doei.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Geef Twila maar een dikke knuffel van me :-*

Roosje,

Maak je wel foto's als Caroline voordoet hoe je zaadjes eet ;D :P

Liefs
Maris!!

Roosje

@ Carco: Geen nieuws is goed nieuws, het gaat super! :D 1 wildkleur mannetje van Chico en Chickie hou ik denk ik zelf, om tam te maken. Met die nieuwe kamervoliere heb ik toch plek zat :D

@ Caroline: Dat wil ik zien ;D

@ Mariska: Dat ga ik zeker doen ;D

Caroline

Diégah, .....

..... here we come!!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo Roosje,

Vandaag de grote dag afscheid van Diegah.zal wel even slikken zijn maar wel een hele grote geruststelling waar ze heen gaat.
Dus veel plezier vandaag maak er een gezellige dag van en heb je nog wat lekkers kunnen vinden bij a.h.?
Bij de koffie??

gr Esther