29 juni 2025, 19:36:20

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

carco

Spannend!!
Ik krijg hier nog eens pijn in mijn duimen ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

100 pagina's!!!

Wat een zorgen allemaal weer, dan kun je zo'n raar mens er niet bij gebruiken die zich overal mee bemoeit! Ik weet niet wat ik gedaan had, maar gelukkig bleef jij er rustig onder. Veel sterkte met alles Roosje. :)

En succes met de eitjes! :)

Riny

Hoy Roosje
Nu kom ik je feliciteren met je 100 pagina's/
Morgen of overmorgen,met hopelijk een jonkie,en overmorgen dat je bent aangenomen in de dierenwinkel.
Als dat toch allemaal eens waar mocht zijn.
Groetjes Riny ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo Roosje,

Spannend hier!!!
Wel vervelend dat het slechter gaat  :'(.

Ik ga me ook even blaren duimen.

gr Esther

Roosje

100 pagina's ;D

Hihihi ;D

@ Rianne: Nou het kostte me echt moeite hoor om rustig te blijven. Ze treiteren dat arme mens ook gewoon die buren. Hoe durven ze >:(

James wordt straks in een kunstmatige coma gebracht, hij hield het niet meer uit :'(

Vanavond ga ik met mijn moeder nog langs om de hond uit te laten en te kijken of onze adoptie-oma het redt :)

Enne...Geen blaren hoor! Die duimen hebben jullie hard nodig hier. Een kaarsje branden mag ook, of aan ons denken ;)

Roosje

Citaat van: Riny op 11 maart 2006, 14:10:40
[img width=480 height=288]

Hoy Roosje
Nu kom ik je feliciteren met je 100 pagina's/
Morgen of overmorgen,met hopelijk een jonkie,en overmorgen dat je bent aangenomen in de dierenwinkel.
Als dat toch allemaal eens waar mocht zijn.
Groetjes Riny ;D

Daar gaan we wel voor :D

Riny

Hoy Roosje
Ik zorg dat het kaarsje het hele weekend blijft branden.
Liefs Riny :-*

Roosje

:-*

We vonden net midden in de kamer een muisje.

Zijn oogjes zijn nu al wat meer open...

Of het is een verzwakt jong, of hij heeft gif gegeten. Maar erg snelwerkend is het dan volgens mij niet, want hij leeft nog steeds :-\ We hebben hem wat vogelpap gegeven, en in een doosje met een gekookt ei (voor de warmte) gezet, zodat hij rustig kan doodgaan. Want naar buiten gooien vond ik ook weer zo wat.

Heb nu wel mijn twijfels over het gif. Bij snelwerkend denk ik aan een kwartier maximaal, maar het beestje zit al een uur zo.

Heinrich en Poppie zitten nu steeds samen in het blok. Zouden ze weten dat het tijd is?

Lief he :)

Riny

Hoy Roosje
Ik heb het even aan onze muizenvanger gevraagd,en die zegt dat muizen als ze vergif gegeten hebben eerst uitdrogen en dan pas sterven.
Dat zal toch wel zeker een dag of misschien nog wel langer duren.
Sorry sorry  :'(
Groetjes Riny

Roosje

Pff en dan in de dierenwinkel zeggen dat het héél snel gaat >:( Zou ik nog wat kunnen doen?

Riny

Hoy Roosje
Geef hem maar water te drinken.
Groetjes Riny :D

Roosje

Okee dan ga ik daarmee door. Hij hing ook wel gretig aan het spuitje toen ik hem net gaf, best lief.

Eigenlijk zo hypocriet als de pest, heb er al tig vermoord zo, maar als je het ziet, is het toch anders :-X

Riny

Hoy Roosje
Het is ook zo dubbel als de pest.
Zo vervloek je die beestjes en als je dan ziet hoe ze moeten sterven.
Daarom kom ik ook niet in de voliere's als Jan daar mee bezig is.
Sterkte er mee.
Groetjes Riny :D

Roosje

Pff nee nu snap ik het!

Het water wilde hij niet meer, en ik zag dat hij had gebloed. Ik laat hem nu wel gaan. Lekker warm bij de kachel.