28 juni 2025, 22:51:19

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Rianne

Ik zou ze ook in de voliere laten zitten. Als het fout gaat kun je altijd nog ingrijpen. :)

Riny

Hoy Roosje
Dan laat je ze maar lekker hun gang gaan.
Bij mij is ook wel eens wat gekrakeel in het broedseizoen,dat de een bij de ander op het blok gaat zitten.
Maar in de vrije natuur moeten ze dat ook zelf uitvechten,en daar worden ook gezonde jonkie's geboren.
Proficiat je bent bijna valkjesoma!!
Groetjes Riny :D

Roosje

Ik heb alleen Luna en Simba even apart gezet. Simba was namelijk zo territoriaal dat niemand meer veilig bij het eten kon :-\ Het is meteen rustiger in de voliere!

Nu laat ik alles écht voor wat het is :)

We zien wel :)

Roosje

Potverdorie zeg...Ik zal het maar in mijn eigen dagboekje plaatsen, aangezien dit mijn gevoel is.

Ik sprak vandaag iemand van het forum persoonlijk waar ik al regematig mee botste. Gewoon omdat ze anders is dan anders denk ik. Maar ben er nu achter dat ze niet alleen anders is, maar ook intens gemeen. En dan nog niet eens zo tegen mij, maar ook tegen anderen, mensen die het echt niet verdienen. Het heeft mij een andere kijk gegeven op het forum, mensen kunnen zich zó anders voordoen dan hoe ze zijn!

Nu zijn er natuurlijk ook nog een héleboel mensen die mij heel erg gesteund en geholpen hebben, en waar duidelijk te merken is dat het hart bij ze op de goede plaats zit, en daar heb ik nu wederom alleen maar veel meer respect voor gekregen. Die mensen weten denk ik zelf wel wie ik bedoel. :)

Gelukkig klopt mijn gevoel wat ik bij mensen heb meestal wel, ook dit keer. Maar ik zal nu nóg beter opletten met wie ik wel en niet contact heb.

Dit moest ik even kwijt...!

Caroline

Spui jij hier je gal maar Roosje, misschien helpt het je!!  :)

Maar nu is het weer tijd om te gaan genieten.  :D

Je hebt een ei!!   ;D

Voor straks welterusten!!

:-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Ook al een ei!!
Vruchtbaar hier zeg!
Ik lees net bij valkchico ik heb een ei en ga ik naar jouw dagboek lees ik het zelfde.
ik dacht ik zit toch wel goed, maar ja hoor!!
Probeer een beetje te genieten, niet bij iedereen gaat het fout hoor en laat het bij jou nu net goed gaan, dan komen we gewoon weer met zijn allen bij jou op kraamvistie oké??

En trek het je niet teveel aan ruzietjes op het forum, denk aan degenen met wie je wel overweg kan en dat zijn er vast meer als andersom ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

Hihi zeker weten, de meesten hier zijn top :D

Ik twijfel wel met het eitje. Nouja ik maak me ongerust om Poppie, die zit er namelijk het meeste op. En Heinrich komt er alleen af en toe bij en héél soms zit hij er alleen op. Dus dan ben ik weer bang dat ze niet eet enzo ::) Net was ze zo hard iedereen aan het wegjagen dat ze zich er helemaal niet lekker van voelde, die muts :-[ Nouja nu zitten ze er samen in, maar even aankijken hoe het morgen gaat.

Nu lekker slapen maar... :)

Riny

Hoy roosje
Ga jij maar lekker slapen ,en laat je valkjes het maar even uitzoeken.
Je moet ook bedenken dat zij aan de nieuwe situatie even moeten wennen.
En meestal gaan ze pas echt over tot broeden bij het tweede gelegde eitje.
Als je bang bent dat ze te weinig eten binnen krijgen kun je ook een stukje trosgierst in het blok hangen.
Welterusten Riny :D

Roosje

Goed idee! Ik heb het nu niet in huis maar ga het morgen even halen. Nu ga ik écht naar bed ::)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

22 februari 2006, 00:42:47 #1195 Last Edit: 22 februari 2006, 00:45:08 by Riny

moonwitch (diana)

Ja Roos

Het is al laat en je bent nog steeds op  :D.
Hahaahaha, dit forum is veel te verslavend, straks moeten we allemaal in therapie :-\.
Maar ik wens je voor zo weltruste en maak je niet te druk om anderen, geniet maar van je vogels, daar heb je meer aan.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

♪ Marlies

Citaat van: Roosje op 21 februari 2006, 22:58:28
Potverdorie zeg...Ik zal het maar in mijn eigen dagboekje plaatsen, aangezien dit mijn gevoel is.

Ik sprak vandaag iemand van het forum persoonlijk waar ik al regematig mee botste. Gewoon omdat ze anders is dan anders denk ik. Maar ben er nu achter dat ze niet alleen anders is, maar ook intens gemeen. En dan nog niet eens zo tegen mij, maar ook tegen anderen, mensen die het echt niet verdienen. Het heeft mij een andere kijk gegeven op het forum, mensen kunnen zich zó anders voordoen dan hoe ze zijn!

Nu zijn er natuurlijk ook nog een héleboel mensen die mij heel erg gesteund en geholpen hebben, en waar duidelijk te merken is dat het hart bij ze op de goede plaats zit, en daar heb ik nu wederom alleen maar veel meer respect voor gekregen. Die mensen weten denk ik zelf wel wie ik bedoel. :)

Gelukkig klopt mijn gevoel wat ik bij mensen heb meestal wel, ook dit keer. Maar ik zal nu nóg beter opletten met wie ik wel en niet contact heb.

Dit moest ik even kwijt...!

Hoi Roosje, ;D

Laat aub je plezier in dit forum niet vergallen door  één persoon :-\ Het is hier gewoon heel gezellig. ;D en het is jammer dat er steeds mensen zijn die  :censuur dat vergallen.
Ik heb jou leren kennen als een leuke lieve meid ::),en met mij nog meerdere mensen ( denk ik ) ;D

Het is veel leuker om het over " jouw" eitje te hebben ;D ;D
Ik zou de valkjes gewoon, net zoals Riny al zei, lekker hun gangetje laten gaan en  me niet te ongerust maken.
Hier is het zo dat meestal het mannetje overdag op de eitjes zit en het popje 's nachts. Ik heb ook koppels die gewoon gezellig met z'n tweeen zitten te broeden. ::)
Als Poppie honger krijgt, gaat ze heus wel eten hoor.

Groetjes Marlies ;D

bobbie

Hoi Roosje,

Ik dacht: even buurten bij Roosje met haar eitje ;D

Paps en mams moeten ook wennen. Hier gingen ze inderdaad ook echt broeden na het leggen van het 2e eitje. Bovendien moeten ze het broedritme leren, tenminste bij mij. In het begin zat Cootje er heeeeeeeeel vaak op, maar later kreeg Pipo het door en loste haar keurig af als het licht werd.

Komt allemaal goed. ;)

groetjes, Nel :)

Gerda

22 februari 2006, 09:58:25 #1199 Last Edit: 22 februari 2006, 12:11:49 by Gerda
Hoi Roosje,

Ik ben lang niet bij je langs geweest. Natuurlijk niks persoonlijks (ik was bij heel veel dagboeken niet langs geweest)  ;) maar het ontbrak me de laatste tijd gewoon aan vrije forum-uurtjes.

Leuk dat je een eitje hebt. Laat ze maar hun gang gaan en verwen Poppie maar lekker!!

En wat betreft je verhaal over 'de persoon' waar je het over hebt. Laat het plezier in het forum niet vergallen. De sfeer is hier over het algemeen goed en het is belangrijk dat we dat zo houden.
Natuurlijk zijn dit soort voorvallen vervelend, maar maak het ook niet groter dan het is hoor!!!
Je kunt niet met iedereen overweg, zo gaat het in het dagelijks leven toch ook. En als ik de reacties van mensen hier zie, moet je wel merken dat het overgrote deel van de leden betrokken en vriendelijk zijn, en waar je goed mee op kunt schieten.  ;) Houd je daar maar aan vast!!

Groetjes, Gerda