29 juni 2025, 19:48:17

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Rianne

Leuke handtekening, toch de complete vogelboel bij elkaar! :)

Monky

Hey Roos,
Niet ziek worden hè! Is niet goed voor je   ;)

Wat een schitterende foto's van je ara's...Wat moet het dan imposant zijn om ze een keer in het echt te zien  :o

Je handtekening is erg goed gelukt, trouwens. Je moet wel steeds inventiever worden naarmate er steeds meer vogels bij komen, heb ik gemerkt  ;D ;D ;D

Tot de volgende keer  :D :D :D

Groetjes,
Monky

Caroline

Ik wilde nog even zeggen dat ik je handtekening erg mooi vind, ik miste Bo wel in in die andere hoor.

Ben je weer een beetje opgeknapt??

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Mwah het is twijfelachtig. Ik ben weer een beetje aan het kwakkelen. Heb ook het idee dat mijn lichaam al aan het wennen is aan de medicijnen want ik krijg het ook weer benauwd. Dat kan ik nu dus voor het eerst herkennen aan het gevoel, in plaats van vlekjes voor mijn ogen en druk op de borst ::) Maandag ff de longarts bellen.

Kiki maakte me vanochtend wakker met een lekkere zeur-serenade. En af en toe een woordje erdoorheen ::)

Ik ben nog niet geweest, want eerst mocht Bo lekker even aandacht. Die stelde het erg op prijs. Ze wordt alweer wat rustiger, en minder bijterig. Ook heeft ze iets nieuws. Als ze uit de kooi op mijn arm klimt zegt ze heel mooi; "halloo". Echt zo schattig.

De valkjes doen het erg goed. Er wordt ontzettend veel gewipt ;D Ik hoop snel de uitslag te hebben van de babies, want die zitten al in de voliere. En ik maak me er nu toch weer druk om :-\

Ik heb altijd in m'n hoofd dat het me nog eens gaat gebeuren dat ik alles kwijtraak. Vooral brand ben ik bang voor. Ik heb al een heel evacuatieplan voor de beestjes ::) Ben maar een béétje paranoia... :-X Tsja ben gewoon héél bang dat ik mijn beestjes kwijtraak, of mensen die veel voor me betekenen. Maargoed, ik weet zelf ook wel hoe dat komt :-\ ::)

Oh ja...Ik heb de handtekening niet zelf gemaakt hoor, daar is NEllie verantwoordelijk voor ;)

Roosje

Ben trouwens ook meerdere keren neergeschoten vannacht ::) Was erg apart. Ik roepen om hulp, maar ik kon toch mooi in mijn eentje blijven rennen voor mijn leven tussen al die andere mensen (inclusief politie) door!

De tweede keer was ik in een dierenwinkel. Ik zag een leuk stel konijntjes en hamstertjes. In het aquarium waren constant 2 meisjes aanwezig in bikini, die de vissen voor je vingen als je er 1 wilde. Maargoed, ook daar werd ik neergeschoten. Met mijn hand op mijn ribben (daar was ik beschoten) liep ik naar het ambulancepersoneel (die waren er gelukkig al). En vervolgens keken zij naar de 2 sneeën op mijn knie. Ja...Heftig hoor, ze waren heel diep. Hoe een kogel een snee kan maken weet ik niet, maar het was toch echt zo. Héél apart.

En toen maakte Kiki me wakker...

Ik heb dus een aardig dramatische nacht gehad ::) Maf he :P Al met al vond ik het niet echt een nachtmerrie, dat is nog vager. Normaal durf ik al niet meer te bewegen als ik wakker word uit een droom die nergens op slaat ::)

Dit moest ik even met jullie delen. Ga er dus vooral niet vanuit dat ik normaal ben ;D

carco

Hè bah Roosje wat heb jij heftige dromen. Ben je nog bezig met dingen te verwerken ofzo? Van een aantal jaren geleden?
Logisch dat je jezelf op dit moment ziek gaat voelen , ik denk dat iedereen dat zal hebben.
Niet fijn wakker worden zo lijkt me.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

Citaat van: carco op 28 januari 2006, 14:19:32
Hè bah Roosje wat heb jij heftige dromen. Ben je nog bezig met dingen te verwerken ofzo? Van een aantal jaren geleden?
Logisch dat je jezelf op dit moment ziek gaat voelen , ik denk dat iedereen dat zal hebben.
Niet fijn wakker worden zo lijkt me.
Groetjes: Caroline.

Zou best kunnen, maar ik ben nog nooit neergeschoten hoor :P Heb altijd al zulke dromen gehad, vroeger nog veel erger. Ik werd dit keer niet echt bang wakker, maar was niet helemaal uitgerust ::)

Roosje

Chico zit al de hele dag in het broedblok en Chickie zat er net ook bij. Toen ik in het blok ging kijken zat Chico in een hoekje in 'broed houding' en ging niet opzij! Hij zat te wiebelen en te blazen. Dus óf zijn denkbeeldig ei neemt hele echte vormen aan, óf er ligt misschien wel een écht ei :D

Roosje

Net kon ik gauw kijken! Chico heeft een grote fantasie ::)

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Binky van mij ook ;D

Grappig he ::) ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

marilyn

hoikes roosje

jouw chico is een heeeeel mooi valkje, echt prachtig maar lees ik juist ??? ??? misschien een ei !!!! ik help het je echt hopen  ;) zou wel leuk zijn hé  :D laat in elk geval iets weten als je zeker bent hé , ik wacht in spanning af  :P

groetjes marilyn

Roosje

Zoals ik al zei...Chico heeft een te grote fantasie ::)

marilyn

hoikes roosje

zeg dat het geen waar is  :-\ je wilde zo graag een eitje.
ik hoop voor jou dat er al snel een eitje komt  ;)

en anders een dikke knuffel van mij voor troost  ;)

groetjes marilyn

Mariska

Citaat van: Roosje op 28 januari 2006, 17:14:45
Nee! Ik wil een ei! :P

IK OOK!!!! :P
WACHT AL EEN MAAND >:( ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)