29 juni 2025, 07:06:17

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Ivy

Ik ook, echt!

Hoi Roosje.
Ook ik schreef volgens mij nog nooit in je dagboek... schaam... schaam. Ik ben al een paar keer begonnen met het bericht schrijven, maar toen drukte ik hem weg... had nooit iets boeiends om te zeggen...
Nu eigenlijk ook niet, maar vond berichtje van Nel zo grappig...
Het is jammer dat de twee papegaaien niet naar jou toe komen, maar het is goed dat je het achter je gaat zetten. It wasn't meant to be, moet je maar denken. Hopelijk voor die twee zullen ze een prachtig leven krijgen in NOP.
En jij zal vast nog ooit een birdie tegenkomen waar jij en jouw vriend meteen verliefd op worden!
En is Chico gelukt om Chickie in het blok te krijgen?
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Citaat van: Ivy op 17 januari 2006, 23:32:32
Ik ook, echt!

Hoi Roosje.
Ook ik schreef volgens mij nog nooit in je dagboek... schaam... schaam. Ik ben al een paar keer begonnen met het bericht schrijven, maar toen drukte ik hem weg... had nooit iets boeiends om te zeggen...
Nu eigenlijk ook niet, maar vond berichtje van Nel zo grappig...
Het is jammer dat de twee papegaaien niet naar jou toe komen, maar het is goed dat je het achter je gaat zetten. It wasn't meant to be, moet je maar denken. Hopelijk voor die twee zullen ze een prachtig leven krijgen in NOP.
En jij zal vast nog ooit een birdie tegenkomen waar jij en jouw vriend meteen verliefd op worden!
En is Chico gelukt om Chickie in het blok te krijgen?
Groetjes, Ivana

Haha leuk dat je toch even wat typt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf er ook wel eens op betrap dat ik in sommmige dagboeken wel veel lees, maar nooit wat te melden heb. En dan ga ik erover zeuren ::) Maar ik ben gewoon een muts wat dat betreft :P

Rianne

Ik doe het zelf ook heel vaak. Maar ik klaag niet over reacties hoor, zoveel bijzonders beleef ik nooit. ;D

bobbie

He die Roos,

Alles goed met je beestenboel ??? ;)

Weet je al welke studie je wilt gaan oppakken?

Ik ben gewoon benieuwd. ;)

groetjes, Nel :)

Roosje

Nou pfhoe ik heb een dag gehad vandaag... En dat allemaal omdat ik een geweldige verrassing voor Paul heb! En dat is het dus ook nog voor jullie ;) Tot morgenavond... ;D

Ook hebben we vanavond de babies bij Nellie opgehaald! Na een emotioneel afscheid gingen ze eindelijk mee :D Ik plaats hier alleen even wat foto's van waar ze nu zitten want ik heb geen puf om nog veel meer te doen. Het enige wat ik nog wil is lekker in bad duiken en daarna naar bed :) Ben zelfs te moe om nog dagboekjes te lezen :-[

Welterusten en morgen ben ik er weer! :-*

Mariska

Ben heel benieuwd naar je verassing ;D

Gefeliciteerd met je babytjes :-*
Ze zijn echt lief!

En misschien heb je dan morgen ook even tijd om me bij te praten over Nellie, want ik snap niet wat er aan de hand is en ben haar nummer kwijt ;)

Slaap lekker ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marga

hoi roosje
mooie valkjes heb je
wat een lieverdjes
groetjes marga

carco

Hoi

Ach wat zijn ze toch lief die 2.
En een verrassing? Toch stiekum een gaai erbij gehaald??
Welterusten voor straks.[/color][/b]

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Wilma1

Ik zat ff door je dagboek te lezen en zie het verhaal van de papagaaien  :o....wat naar en zeker als je er op rekent, dat ze bij jou komen.....Zoals ik het lees en Freek zich kaal bijt is aandacht juist toch ook goed, buiten de "vrijheid" om...erg snue voor je.

Wel lieve foto's van de nieuwe aanwinst en ik lees vaker iets over pellets...wat is dat eigenlijk?
??? Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Prachtige baby's!! Ik ben benieuwd naar de verrassing!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Hai Roos,

Weer een verrassing, ik wordt weer nieuwsgierig.  ;)

Je babies zijn scheetjes, echt heel erg mooi.  :D

Moet je die nu ook weer eerst laten testen??  :(

Zo ja, waar ga  je het laten doen??  :-\

Wat een vragen, en dat terwijl je waarschijnlijk nog lekker ligt te slapen.  8)

Liefs  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

:) Wat een lieverds! Ik ben benieuwd naar je verrassing.

Riny

Hoy Roosje
Weet je dat het slecht voor mijn hart is ,als ik zo lang op de ''pijnbank'' moet liggen?
Groetjes Riny :D

Roosje

@ Mariska: Ik stuur je zo wel ff een IM over Nellie :)

@ Marga: Ja ze zijn echt om op te vreten :)

@ Carco: Ik zeg niks ::)

@ Wilma: Pellets zijn een soort hondenbrokken, maar dan voor vogels! Er zit alles in wat ze maar nodig hebben aan voedingsstoffen.

@ Christine: Je bent niet de enige, ik word gek van Paul haha.

@ Caroline: Ik hoef gelukkig maar 1 van de 2 te laten testen omdat het broer en zus zijn, dit keer gaan we gewoon naar Feld. Dat is goedkoper en dan weet ik in ieder geval vrij zeker dat ze goed zitten.

@ Rianne: Hihihi ;D

@ Riny: Vanavond laat ik het weten, mét foto's. Dat zal je hart vast goed doen :D Nog even volhouden :-*

Nou ik ben weer helemaal uitgeslapen hoor. Was al om 8 uur wakker maar heb nog even gedut tot 10. De kleintjes hebben al gegeten gisteravond, daar ben ik blij om! Straks maak ik nog een lekker papje van pellets voor ze en die zet ik op de bodem, dan wennen ze daar ook gelijk aan. Paul wordt er helemaal gek van dat hij niet weet wat zijn verrassing is haha. En gisteren bij Nellie hebben we het hem ook lekker moeilijk gemaakt, hij heeft echt géén idee :D

Straks ga ik gezellig met mijn schoonmoeder en schoonzus naar de stad :) En als Paul thuis is en we hebben gegeten, rond 7 uur, neem ik hem mee naar zijn verrassing. Ik ben zo benieuwd of het wat is en hoe hij reageert :D

Jullie horen het gauw!