30 juni 2025, 11:27:33

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Roosje

Allemaal goede berichten en daar houden we wel van !!!
Mooie kooi ( hebben Zazou 7 Nala ook )  ;D en ook wij hebben het deur/openig omgedraaid! Het broedhok gaat bij mij tzt. aan de buitenkant ,want ik vindt het te groot voor binnen in de kooi ! We hebben al gekeken en dat moet mogelijk zijn !! Prachtige foto's en ben blij dat er weer wat positiviteit bij jou is !!! Ga zo door !!!

Groet van Ankie

Roosje

En nog meer positiviteit onderweg! Ik voel me namelijk zo goed! Heb door die medicijnen ontzettend veel energie. Zo veel, dat ik het niet eens gewend ben haha.

En waarschijnlijk ga ik binnenkort gewoon lekker werken en een thuis opleiding volgen. Dat past veel beter bij mij. Ik ga weer helemaal leven :)

imv

Hoi Roosje,

SUPER   SUPER   SUPER

Groetjes
Irene

Caroline

Hai die Roos,

Wat een heerlijke berichten hier en wat fijn dat de medicijnen zo goed werken. Toppie hoor!!

Ga door zo, je bent weer helemaal op de goeie weg.

Knap hoor van je.

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Roosje,

Wat geweldig dat het de goede kant op gaat met je gezondheid!!!!! Heerlijk toch, al die extra energie!!

Als je het niet kunt gebruiken kun je het ook over het forum uitstrooien, want er zijn zat mensen die wel wat energie kunnen gebruiken  :D

Groetjes, Gerda

Roosje

Hihi okee, ik zal wat van mijn overgebleven energie hier achter laten. Voor iedereen die het nodig heeft ;)

Valerie

Citaat van: Roosje op 11 januari 2006, 17:18:26
En nog meer positiviteit onderweg! Ik voel me namelijk zo goed! Heb door die medicijnen ontzettend veel energie. Zo veel, dat ik het niet eens gewend ben haha.

En waarschijnlijk ga ik binnenkort gewoon lekker werken en een thuis opleiding volgen. Dat past veel beter bij mij. Ik ga weer helemaal leven :)

:):):):):):) Wat kan ik nog meer zeggen? Ik ben heel erg blij voor je! Want heler dagen thuiszitten is niet leuk.

Kirsten

Hoi Roosje,

Ik lees hier hele goeie berichten, wat fijn dat het allemaal beter met je gaat en de medicijnen goed aanslaan,.
Luna ziet er ook goed uit zeg,. mooie foto´s :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Goed nieuws! Ik heb net Chickie en Chico zien wippen in de broedkooi! Ze staan nu beneden in dezelfde kamer als de voliere, dan kan ik alles veel beter in de gaten houden. En de andere valkjes ook, ze wisten niet waar ze het zoeken moesten haha. Ik ben wel benieuwd hoe bekwaam Chico al is met het bevruchten en of Chickie al eitjes wil leggen. Het broedblok is er, de privacy is er, kan niet missen toch? Het blok hangt alleen niet hoog maar in het midden, want anders kan ik er niet bij. Ik kijk even hoe het zo loopt en anders ga ik er wat aan knutselen en hang ik hem wat hoger aan de buitenkant. Maar ik ben al blij dat er gewipt wordt!

Ik ga nu even nog wat dingen doen want het is al laat.

:-* :-* :-*

Kirsten

Hoi Roosje,

Ik lees net een bericht van carco (Caroline) dat er een primrose man te koop staat op marktplaats,. iets voor Luna? (is een popje toch?)

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/vogels_parkieten_en_papegaaien/17784151.html%3Freturn%3DeJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%252FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%252F7hq7EasrQFGiXQX47o%252BPjws7Kfj%252B4VB4M%26df%3D1

Ik dacht ik laat het je in ieder geval even weten.

Groetjes en trusten alvast
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Dat zou zo een zusje van Luna kunnen zijn! Maar Luna is al bezet hoor, door Simba :) En er komen nu echt geen valkjes meer bij, want misschien wil ik als er jongen komen ook wel wat houden ::) Maar toch bedankt voor de tip! Het is een hele mooie zeg :o

imv

Hoi Roosje,
Wat fijn om al dat goede nieuws te lezen.
Houden zo!

Hoe gaat het trouwens met de hondentraining met Husky?

Groetjes,
Irene

Mariska

Hoi Roosje,

Wat heerlijk om te horen dat het allemaal zo goed gaat bij jullie :D :D :D
Jij voelt je beter als in tijden, Luna ziet er goed uit en heeft een vriendje :D
Er word gewipwapt en je krijgt er 2 lieve baby's bij :D
Het kan niet op bij jullie en dat hebben jullie ook verdient ;)
Ik ben heel blij voor je!!

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Citaat van: imv op 13 januari 2006, 12:01:48
Hoi Roosje,
Wat fijn om al dat goede nieuws te lezen.
Houden zo!

Hoe gaat het trouwens met de hondentraining met Husky?

Groetjes,
Irene

Hee even opletten hoor, hij is allang geslaagd :P

imv

:-[ :-[ Ahum!! Sorry!  :-[ :-[
Ga je niet verder met hem dan?
Je kunt toch meerdere niveau's doen?

Groetjes,
Irene