28 juni 2025, 19:07:29

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Mariska

Oooooooh, wat heerlijk om te zien :-*

Dat is echt genieten inderdaad :D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi Roosje,

Wat een schattige foto's van Bo. Ik kan me voorstellen dat je helemaal smelt en geniet.  :D

Ook ben ik blij voor je dat de dierenarts in kwestie echt is aangedaan door het gebeuren. Dat is voor jou ook beter, scheelt een hoop agressie en strijd.

Sterkte verder meis en geniet lekker van je geheimpje ;)

Groetjes, Nel :)

Roosje

Nou ik heb de DA aan de telefoon gehad. En inderdaad ze baalde ontzettend. Ook zei ze dat dit altijd goed is gegaan, maar dat ze nu wel 2 keer na zou denken voor ze dit weer deed. Het feit dat de agaatjes er fluitend doorheen gingen en Roxy het niet aankon vond ze toch wat apart. Want ze had niets anders gedaan bij Roxy dan bij de anderen. Kwestie van pech dus. (Ja duh, ik ben het hoor!) Ik heb niet al te moeilijk gedaan omdat ik hoorde dat zij het toch echt al erg genoeg vond. Roxy komt toch niet meer terug. Ik krijg de testkosten uiteraard terug, want de test van Roxy is gecancelled. En de consultkosten belt ze over terug want dat zal ze wel moeten overleggen. Ook voor Luna zorgen ze dat de uitslag zo snel mogelijk komt. Ik heb ook gezegd dat ik het niet zag zitten om allerlei fratsen uit te gaan halen, en dat ik wel het verhaal, maar niet hun naam heb genoemd op de forums. (Dat wil dus ook zeggen dat ik dat gemakkelijk wél had kunnen doen). Maar daar was ze blij om, omdat 1 zo'n verhaal toch een hoop kan verpesten (In ieder geval goed dat ze dat beseft ::))Ze hoopte in het nieuwe jaar te kunnen bellen met goed nieuws over Luna, de agaatjes en de vergoeding. Dan belt ze mijn moeder, want ik ben op vakantie waarschijnlijk. Dus nouja, het is redelijk goed verlopen. Ik vind het besef van haar kant hoe het voor mij heeft gevoeld belangrijker dan het geld wat ik ermee terug kan krijgen. Dus ik ben niet ontevreden... Maar ik mis Roxy wel :'(

Roosje

27 december 2005, 15:48:31 #513 Last Edit: 27 december 2005, 15:56:46 by Roosje

bobbie

Hallo Roosje,

Wat pak je dat toch volwassen aan en wat beredeneer je alles goed. Volgens mij ben jij een wijs mens. Een oude ziel zoals ze dan zeggen. :)

Dat het zeer doet is logisch, ik had niet anders verwacht. Maar deze reactie van de dierenarts is toch altijd beter als een andere afschuifreactie.

Sterkte verder.

Olga en Hans

Hallo Roosje,

Ik denk, ik kom bij jou eens buurten, maar veel wijzer wordt ik ook niet van jullie geheimpje, ik ben maar een beetje nieuwsgierig hoor   ;D. Dat maakt het nou zo leuk en je houd er de spanning in  :D.
Maar bij jou is het ook geen rozegeur en maneschijn, hoewel ik niet alles heb gelezen, alleen de laatste bladzijdes.
Toch hoop ik dat het bij jou ook gauw beter gaat. Veel sterkte met het verlies van Roxy.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

carco

Hoi

Gelukkig dat de da zo reageerde. Je hebt er inderdaad Rocky niet mee terug, maar beter zo dan je ook nu nog eens flink kwaad te moeten gaan maken.

:'( :'( Mooi gemaakt!

En inderdaad mooie fotó's van Bo weer, maar altijd die rode oren, hoe komt dat nu toch :)
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Roosje,

Als jij je beter voelt door haar reactie ben ik blij voor je ;)
Echt waar!
Boosheid en wraakgevoelens kosten alleen maar energie en die kun je wel beter gebruiken. Namelijk voor jezelf!
Ik had me er niet zo bij neer kunnen leggen, maar dat komt puur door hoe ik ben.
Ik vind het fijn voor jou als jij dat wel kunt ;)

Citaat van: Roosje op 27 december 2005, 15:48:31

Hier heb ik geen woorden voor, zo mooi :-*
Zo zal ik haar ook gedenken, Roxy bij de regenboogbrug :'(

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ozzie

Hallo Roos,

de dierenarts zal het ook niet met opzet gedaan hebben...inderdaad krijg je haar er niet mee terug, maar misschien maakt het het wat makkelijker dat de DA het ook vreselijk vind. Zoiets wil natuurlijk niemand op zijn geweten hebben.

Wat een prachtige handtekening trouwens, Roxy was echt een prachtig valkje :-*

Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

marilyn

hoikes roosje

algoed dat je het zo hebt kunnen oplossen met de da , idd je krijgt er roxy niet mee terug, maar troost je met de gedachte dat de da dat ook niet heeft gewild, want zo'n slechte afrondingen van een consult kan haar reputatie schaden en dat wil ze ook niet , dus naar mijn mening heeft ze het echt niet espres gedaan  ;)

je handtekening is prachtig  :D

groetjes marilyn

Caroline

Ha die Roos,

Het is hier al vaker gezegd, maar ik zeg het nog een keer, wat ben je toch een wijze meid. Het is inderdaad wat je zelf ook al zegt, je krijgt Roxy er niet mee terug. Je heb t een prachtige foto voor haar gemaakt. En ik hoop dat je het snel een mooi plaatsje kan geven.
Hoe is het met je geheim?? Ben je er al een beetje uit??

Ik heb het druk maar "zie" je vast nog wel vandaag, doei doei!!

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Mijn 'geheim' ben ik nog niet helemaal uit. Maar ik denk dat het nog zo'n 2,5 dag duurt voordat ik het helemaal zeker weet :D

Bedankt allemaal voor de reacties. Vind het toch beter dat het gewoon rustig afgehandeld kan worden. Want als ze me hadden willen afwimpelen had ik toch echt wel woedend geworden. Maar dat verwachtte ik ook al niet eigenlijk :)

Ik twijfel heel erg of ik Poppie bij Luna zet. Die lijkt qua uiterlijk en gedrag op Roxy en kan misschien leuk gezelschap zijn voor Luna. Want hij is nu zo onzeker en bangig, net hoorde ik gewoon dat hij zat te trillen omdat de stok geluid maakte tegen de spijlen van de kooi. Heel zielig :-\ Wat denken jullie? Is het een groot risico? Of moet ik het gewoon erop wagen? Mocht de test positief uitvallen dan heb ik wel een dik probleem, maar dat hoeft dus niet. Ooh help :-\

bobbie

Hoi Roosje,

Inderdaad heel zielig, arme Luna.

Je weet dat ik een heel stuk makkelijker ben dan de rest op dit forum met bij elkaar plaatsen. Toch twijfel ik.
Als het bij mij thuis was had ik het al gedaan.

Maar jij Roosje, je hebt een hoop geld uitgegeven aan onderzoeken voor ziekten om alle risico's uit te sluiten.

Twijfel twijfel twijfel.

Ik denk ook niet dat je Poppie zomaar in zijn kooi kan zetten. Ook dat vergt enige gewenning als ik je zo hoor over Luna.

Poppie aan de andere kant van de kamer plaatsen zodat er visueel en vocaal contact is maar niet qua virussen en enge ziekten? Een ideetje?

Sorry, meer kan ik niet adviseren. Mijn hart is er goed voor maar jouw akties en uitgaven van de afgelopen tijd, die heb je ook niet voor niets genomen.

Dit is dus mijn meedenkertje of hoe je het ook noemen wilt.

Ik zal nog doordenken, ik ben toch vrij tot volgend jaar  ::) ;)

Roosje

Dat is een hele goede van je. Ik heb alleen geen kooi meer vrij, dus dat houdt ook even op :-\ Potverdikkie wat lastig.

Fijn dat je meedenkt met me :)

Ik zat ook aan Simba te denken. Die is ook best lief maar niet dominant, dus dan kan Luna hem wel aan...