28 juni 2025, 18:50:41

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

30 november 2005, 22:40:01 #165 Last Edit: 30 november 2005, 22:44:31 by Roosje
@ Valerie: Oh gelukkig, dan hoef ik geen stroomdraad rond de kooien en voilere te plaatsen ;)

@ Nel: Hihi ik vind het zo leuk dat ik ze niet in m'n eentje zo geweldig vind. Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik nog eens zo'n gelukstreffer zou hebben. Dat maakt me extra blij. Ik ga hard werken om ze weer aan mensen te laten wennen. En aan fototoestellen ::)

@ Irene: Dankjewel :-[ :D
Weet je al wanneer edeltje kan komen?

Nog even een paar foto's die ik net heb gemaakt voor wim roskam. Natuurlijk mogen jullie meegenieten :)

Het is duidelijk te zien hoe bang Luna is, best zielig :( Roxy heb ik zo tam, dat weet ik zeker.

Husky deed het wederom heel goed op cursus! Hij doet echt zijn best. En dan beloon ik hem ook uitbundig met een lekker stukje kaas en een knuffel. Alleen het los hierkomen ging niet zo. Je zag al die pups netjes naar hun baasje huppelen, hup aan de lijn, goedzo puppie. Toen kwam husky, die al 6 jaar niet los heeft gelopen. Hee vrouwtje! Daar ben je! Nou ik ga weer want ik ben los :D :D :D Dat wordt nog even oefenen dus ::) Maar ondanks dat ben ik heel trots op mijn lobbes :)

imv

Hoi Roosje,
17 december gaan we bij Eddie kijken (hij gaat vrijdag naar de dierenarts), en dan bekijken we wanneer we hem meenemen. Het liefst neem ik hem een week daarna mee, dan is hij 10 weken, en dan ben ik 2 weken vrij, dus da's heel erg leuk. Maar dat is afhankelijk van hoe zelfstandig hij dan al eet. Als hij nog 2 keer per dag pap moet is het geen probleem natuurlijk, dat vind ik hartstikke leuk.

Het is nog even spannend dus!
Groetjes,
IRene

Roosje

Ik hou je in de gaten!

Ga nu even eten, douchen en naar bed. Dagje is weer mooi geweest :)

Caroline

Ha die Roos,

Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat je een bofkont bent!!

Ik vind Roxy & Luna echt heel erg mooi en apart, echt een unieke aankoop hoor.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Roosje,

Prachtige foto´s heb je geplaatst. je bent inderdaad een bofkont :D

Fijn dat het op de cursus ook goed gaat,. Dat wegrennen kan ik van vroeger nog wel herinneren van de setter van mijn ouders. Ik heb toen die pup was ook een cursus met hem gedaan,. dan deed ie net of hij naar me toe kwam en dan een schijnbeweging en weg was ie ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Nou, Roosje,

Die schrikdraad hoeft echt niet hoor. Husky voor de deur is al voldoende om mij weg te houden. Ik zou daar echt niet bij durven komen, zonder dat jij er bent.  :-\ :-[
Mooi dat het op de hondenschool zo goed gaat!!

Roosje

@ Valerie: Aah en dat terwijl husky zo'n goedzak is :D

@ Kirsten: Ja inderdaad dat was het, een schijnbeweging. Moest er wel om lachen hoor.

@ Caroline: Dank je! Ik ging net even bij ze kletsen en dan voel ik me zo trots.

Riny

Hoy Roosje
Hier komt de zeurpiet uit Limburg weer aan.
Want nu moet je handtekening weer veranderd worden.
Gelukkig maar.
Groetjes Riny :D

Roosje

Hahaha dag zeurpiet ;D Valerie had bij mijn handtekening al rekening gehouden met de 2 nieuwen. Dus als ik mooie foto's heb gaan ze erbij :)

Petra en Cheeky

Ha die Roos,

Ik vind je twee nieuwelingetjes prachtig! Hopelijk krijg je ze toch alletwee tam, al is nu Luna nog wat bangig! Dat wordt gewoon een uitdaging!

Groetjes,
Peet

Roosje

Caroline

Ik heb het al gezien en het is hééééééél erg mooi!!

Trusten voor straks,  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Roosje
'Daar mag jij ook trots op zijn hoor.
Ik heb er van genoten maar onder het kijken moest ik wel aan Lokie  denken.
Daarom was ik ook blij verrast dat hij er ook op stond.
Hij hoort er gewoon bij.
groetjes Riny :D :D

Petra en Cheeky

Wat knap gedaan Roos! Supermooi filmpje met hele toepasselijke muziek eronder! Leuk joh, zo'n combi van foto's en film! Leg 's uit hoe je dat hebt gedaan? Met Windows Movie Maker, of heb je er een ander programma voor gebruikt?

Groetjes,
Peet

Roosje

@ Caroline: Dank je wel!

@ Riny: Natuurlijk hoort Loki erbij, ik wasook blij verrast, ik vond het filmpje namelijk gister pas! KReeg wel een beetje kriebeltjes hoor :-\

@ Petra: Windows movie maker. Echt een superleuk programma. Ik ga zo denk ik wel meer aan de slag want had er echt lol in :D

Dusseh als iemand ook zoiets wil. Benader me even en ik kijk of ik tijd heb. Caroline mag als eerste, want die heb ik het al beloofd :)