2 juli 2025, 12:29:50

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Mandy

Jeetje ze zijn inderdaad heel geel, mooi hoor! ;D
En dat is geen geld voor zulke beauties, veel plezier ermee! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

ROCKS

Hoi Roosje,

Nou......ik kan niet anders zeggen dan: wat heb jij een leuk stel bij elkaar zeg, echt heel leuk om zien.
En BO? Wauw, die kleur? Die is zo mooi, zo rood?
Ik heb ff lekker zitten genieten van je dagboek, duurde even, maar.....ik heb alles gelezen, nu. Ben benieuwd wanneer Val gelijk heeft en je op 100 pagina's zit? Ik ga je zeker blijven volgen.

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Wouwie Roos,

Wat zijn ze mooi, veel mooier dan op de andere foto.  :D En inderdaad zo geel, prachtig. Ze lijken wel veel op elkaar, dus misschien wel broer en zus, wist de vorige eigenaar dit  neit te vertellen??

Nou heel veel plezier ermee.

Trusten!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

@ Roxanne: Ik ben ook erg trots hoor! Ik heb iets met opvallende kleuren. Knalgroene aga's, knalrode papegaai, knalgele valkjes ;D

@ Mandy: Daar twijfel ik niet aan. Er waren al hogere boden maar hij had bij mij een goed gevoel. Dat is niet erg ;D

@ Nellie: Leuk dat je de moeite hebt genomen om alles (!) te lezen. En ik vind het natuurlijk altijd leuk om zulke complimenten te krijgen. Hoewel ik zelf mijn vogels ook stuk voor stuk geweldig vind :D Gezellig dat je van plan bent hier vaker te komen buurten, hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D

@ Caroline: De eerste eigenaar had ze in de dierenwinkel als koppel gekocht. De man waar ik ze van heb, heeft ze overgenomen, met alleen maar die info. Éen is er geringd en die is van 2001, en de ander is niet geringd, maar ik ben bijna zeker dat het toch broer en zus zijn, ze lijken zó op elkaar. Bovendien zijn er nog nooit eitjes geweest en hij heeft ze ook nooit zien wipwappen. Dus erg verliefd zijn ze volgens mij niet :-\ Hoewel er wel gekroeld wordt. Maarja we zien wel. Ik ben toch wel blij met ze :)

Mariska

Hoi Roosje,

Wat een geweldig koppel  :-*
Had ik eerder moeten weten dat er zulke beauties bij mij om de hoek zaten ;D ;)
Die tekening vind ik helemaal geweldig!

Ik denk dat je gevoel wel klopt met het broer en zus zijn.
Hoe vaak zie je zo'n tekening!
Het kan haast geen toeval zijn.
Maar als ze toch niet wipwappen heb je ook geen probleem toch?!

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Nee precies, ze mogen dus ook lekker bij elkaar blijven totdat ze getest zijn. En daarna de voilere in. En dan...Mogen Chico en Chickie in de nieuwe kooi om te gaan broeden :D

Pff...Heb net in de keuken deo gespoten naar de fruitvliegjes. Die moeten nu wel weggaan, ik stik zelf zowat :-X

Riny

Hoy Roosje
Ik heb me net zitten vergapen aan je mooie nieuwe koppel.
Wat een beauty's.
En hoe is het met de gezinsuitbreiding van de kwartels,of heb ik iets gemist?
groetjes Riny :D

Roosje

Nee je hebt niets gemist :( Er komt niets uit. Ze zijn nu al en week en een dag te laat. Wat denk jij? Zal ik de eitjes maar weghalen?

Mooi zijn ze he, ben zo blij! En nu hopen dat ik ze gauw kan laten testen, want ik wil zo graag met ze aan de gang!

trienke

hoi roosje

wat een lekkere dingen zeg, wow wat mooi zijn ze, en dat voor maar 25 euro?
echt een koopje.

En die agaatjes ;D kweil kweil, kan alleen nog bij jou dagboek kweilen ;D

groetjes trienke

Monky

Wat een mooie nieuwe valkjes.
Daar mag je echt trots op zijn. Op je hele veestapel trouwens  ;D

Groetjes,
Monky

Caroline

Hoi Roos,

Mijn eerste reactie is inderdaad, dat zijn broer en zus, zo indentiek getekend maar de ene wel ringen en de andere niet lijkt me weer heel erg onlogisch.  :-\

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Nouja ze zouden maar net op zijn...Of je bent toevallig een paar dagen te laat en bij de ene gaat het nog net en bij de ander niet. Kan allemaal. Ik volg gewoon mijn gevoel. En bovendien klikt het volgens mij toch niet echt tussen de 2. Misschien zijn het wel zus en zus. Want ik heb wat berekend en het is mogelijk dat het 2 poppen zijn. Het gedrag kan ik nog niet zoveel mee, want zo'n verhuizing is toch wel heel wat en het is wel ff wennen voor ze.

Ze hebben vandaag een pedi perch gekregen...eng!! Alles is eng voor ze. Ze zijn ooit tam geweest, maar dat is echt verwaarloosd helaas. Ze hebben wel voldoende eten gehad, maar alleen maar zaad en niet elke dag vers water. Ze stonden namelijk in een leeg huis waar die man zelf niet meer woonde maar hij kon ze niet meenemen. Hij was daar dus alleen af en toe voor zijn post. Dus ik heb er nog wel een klus aan om hun vertrouwen te winnen, hoewel Roxy best nieuwsgierig is. Alleen Luna jaagt haar dan weer op. Maar ik ga er gewoon voor en het komt vast goed. Heb net even wat in de kooi gerommeld en met ze gekletst en op een gegeven moment gingen ze gewoon op 1 poot zitten en lekker knarsen, nou dat is al heel wat terwijl er zo'n mens voor de kooi staat :)

Ik ga nu naar de hondentraining. Het gaat heel goed trouwens. Husky doet het veel beter dan verwacht! En zeker voor een stukje kaas hihi :D

Valerie

Citaat van: Mariska op 29 november 2005, 14:11:19
Hoi Roosje,

Wat een mooie foto's allemaal.
Die ene met het speeltje van Bo is grappig.
Die tweede, daar zit je valkje heel grappig tegen iets aan ;D ;D ;D

En wat een lieve foto's van Bo :-*
Ik vind haar wel een plaatje hoor ;)

Spannend zeg vanavond de 2 bonten ophalen.
Loop je als je terug komt wel een rondje om het huis!
Ik zie Val er zo voor aan om zich in de bosjes te verschuilen ;D ;D ;D ;) :-X

Ben benieuwd naar de foto's!

Groetjes
Maris!!

Foei! Wat denken jullie wel niet van me!  ;D
25 €, is idd geen geld. Maar ik vind speedy en Heinrich toch nog mooier. Maar dat zijn mannetjes eh, dus zit jij veilig. :p

bobbie

Hoi Roosje,

Wauwie, wat een geweldige valkjes heb je erbij. Wat mooiiiiiii.
Gefeliciteerd ermee bofkont  ;)

Ben blij dat ze nu bij jou zitten, daar zitten ze goed.

Heel veel plezier met ze. :D

Groetjes, Nel :)

imv

Hoi Roosje,
Wat heb je een prachtig beestenspul! Super!
Wat een schatje is Bo! En wat een mooie valkjes heb je gekocht. Geweldig! Gefeliciteerd!

Groetjes,
Irene