4 juli 2025, 15:14:19

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Jeetje ik sta versteld van alle reacties. Moest echt even de tijd nemen om het te lezen. Maar wát heb ik veel aan jullie. Ik voelde me net weer zo rot. Dus dan is dit echt even fijn. Jullie weten hoe het voelt en nemen zeker een deel van de pijn over. En het is ook goed dat jullie me aansporen er iets mee te doen. Ik had het zowieso wel gedaan maar dit geeft me extra kracht!

Die foto's bewaar ik zeker, hoewel ik niet alles gefotografeerd heb helaas, pas toen Roxy dood was heb ik dat gedaan. En dan te bedenken dat dat bloed op die stok nog lang niet alles was. Ze hadden daar al schoongemaakt :'( En die vervoersbox van de aga's zat ook helemaal onder...Ik ben nog niet toe gekomen aan schoonmaken, ik kán het niet. Bovendien wil ik niet met dat bloed gaan zeulen omdat ik de uitslagen nog niet heb. Maargoed, ik moet daar maar even niet aan denken. Ik vraag zo of Paul ze eten en drinken geeft, dan hoef ik die kamer niet in...

Het was bij mijn schoonouders gezellig en morgen gaan we naar mijn zus die ik ook lang niet heb gezien. Dus ik heb wel iets van afleiding. Maar ik voel me toch niet echt lekker. Ben ook nog eens verkouden nu, denk door het slaaptekort. Net had ik een vriendin van me aan de telefoon, die heeft ook nogal wat pech gehad, dus we konden even lekker alles kwijt.

De andere beestjes zijn zoals altijd heel braaf en gezellig. Alleen steeds als ik in de voilere kijk, denk ik; daar hoort Roxy bij...Maar ik kan er nog wel van genieten als ze lekker met z'n allen bezig zijn. Als ze met z'n allen reageren als ik Chico zijn naam zeg. En als Punky zo zijn best doet om een mooi deuntje voor me te fluiten... :)

En dit forum...Pfff...Als ik jullie niet had! Ik kan niet op iedereen apart reageren, dan ben ik morgen nog niet klaar, maar bij deze: Petra, Nel, Rianne, Marilyn, Bianca, Ineke, Inger, Wendy, Kirsten, Irene, Anouschka, Ankie, Margreet, Angelina, Martin, Caroline, Caroline, Mariska, Monique, Riny, Roxanne en Lique. BEDANKT! Voor de lieve woorden, steun, kracht en het meeleven. Dat kan deze pechvogel erg goed gebruiken. :-[

(Als ik iemand vergeten ben, sorry. Maar dan weet je het zelf wel :))

Caroline

:-*

PS. Heb je gezien dat ze een memoriam voor Roxy hebben geopend??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

25 december 2005, 01:06:52 #452 Last Edit: 25 december 2005, 01:26:42 by Roosje
Nu wel. Wat lief :)

Ik ga nu lekker slapen, heb het wel even nodig. Tot morgen!

*Edit* Net ben ik even bij kwarteltje gaan kijken (ja, een hele maffe tijd, maar ben ff de weg kwijt :P) En heb hem gewoon gepakt. Zie ik toch dat er een hele draad om zijn poot gewikkeld zit! Vind je het gek dat hij niet meer wil lopen :-X Dus ik heb hem vastgehouden en Paul heeft heel kundig het draadje eraf gewerkt. Dus nu hopen dat het euvel verholpen is. En ik maar denken dat hij ziek was ::) En ik ben trots op Paul dat hij het er zo mooi af heeft gehaald :)

Nu ga ik écht slapen haha.

Petra en Cheeky

Ha Roos,

Hopelijk heb je als een roosje geslapen vannacht en ben je een beetje uitgerust voor de rest van de kerstdagen! Hoe is het trouwens met de andere birdies, zijn ze weer een beetje van de stress bekomen en wat levendiger geworden?

Ik zal deze dagen veel aan je denken en hoop dat je daaruit kracht kunt putten om je sterk te maken voor de confrontatie van de week!

Liefs,
Peet

bobbie

Hoi Roosje,

Ik zet hier even een berichtje neer zodat  je weet dat ik aan je denk.

Groetjes, Nel :)

Caroline

En ook ik wilde je even laten weten dat ik je niet vergeten ben.

:-*

Probeer een beetje genieten. Maar kijk wel uit WAT je eet.  ;)
Even een grapje hoor!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Roosje,

Ik vond het gisteren niet helemaal gepast, maar ik wil jou toch ook nog een fijne kerst wensen ondanks de leegte en verdriet die je nu voelt.

Liefs,
Monique

Riny

Hoy lieve Roosje
Heb je een beetje kunnen slapen?
Ik hoop van wel ,en ook dat bje fijne kerstdagen hebt.
Het verdriet blijft voorlopig echt nog wel.
Dat kan ook niet anders en komt zeker ook door de manier waarop.
Ook ik hoop dat de problemen met je kwarteltje nu zijn opgelost.
Liefs Riny :D

marilyn

hoikes roosje

hoe gaat het nu met jou ? ik hoop dat ja ndere birdies je een beetje afleiding bezorgen, ik leef mee in je verdriet. probeer toch maar een beetje van de feestdagen te genieten roxy zou niet gewild hebben dat jij je feestdagen liet vergallen doot wat er met haar gebeurt is , het verdriet zal wel nog even blijven maar je moet nu aan jezelf en aan je andere dieren denken

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Lieve Roos,

Ik moet zoveel aan je denken en leef zo erg met je mee.
Juist door wat er met Salsa is gebeurd en dat gevoel van verdriet en schuld nog zo sterk bij me leeft.
Ik weet hoeveel pijn dit doet.
Het doet mij al zoveel pijn als ik eraan denk en de foto's zie.

Ik vind het heel goed dat je er wat mee gaat doen.
Lieve Roxy komt daar niet mee terug, maar als je ook maar 1 beestje dit leed kan besparen door actie te ondernemen is Roxy niet voor niks overleden.
Ze verdiend het dat je gerechtigheid voor haar probeerd te behalen.
En die vrouw moet gestraft worden in mijn ogen.
Bij zo'n ingreep mag een valkje niet overlijden.

Ik vind het heel fijn om te horen dat je het gisteren leuk hebt gehad en hoop voor jullie dat dat de komende dagen ook zal lukken. Dat verdienen jullie! ;)

Jullie zijn in mijn gedachten!

Een hele dikke  :-* voor jou lieve Roos, voor Paul en voor alle lieve beestjes om je heen.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Roosje,

Ik hoop dat je een beetje geslapen hebt,.en ben blij om te lezen dat we je steunen op deze manier en helpen om die dierenarts op zijn plaats te wijzen. We zijn er inderdaad allemaal en als je hulp nodig hebt of op een andere manier onze steun naar die dierenarts dat zijn we er voor je,. allemaal!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Ik voel me al een stuk beter, en nu ik jullie berichten lees helemaal. Top! Ik kreeg net een persoonlijk berichtje van Nellie (rocks) en daar kreeg ik tranen in mijn ogen van, niet van verdriet, maar gewoon omdat het iets heel moois was, dat horen jullie nog wel :)

Mariska

Hoi Lieve Roos,

Ik weet het denk ik al en dat vind ik echt heel lief van haar ;)
Ik zou het zeker doen!
Ze meent het oprecht ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes roosje

fijn dat we op deze manier je hart kunnen raken en dat je je daardoor wat beter voelt . en ook fijn dat nellie jou iets toegezonden heeft (ik weet niet wat ) maar ik voel dat het jou heel erg opmontert

dus bij deze voor nellie bedankt  :-*

groetjes marilyn

Caroline

??? ??? Ik ben nieuwsgierig!!  ??? ???

Maar blij dat je weer een beetje bent opgevrolijkt.  :D

:-* :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.