13 juli 2025, 18:56:31

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ondanks alles toch een hele fijne kerstdagen Roos!
Ik heb mijn kerstkaartje weggelaten, maar zie het maar als symbolisch... ik duim voor je dat alles met de andere birdies goed blijft gaan, zowel vanavond als daarna!

:-*
Peet

bobbie

Ik sluit me bij de vorige "schrijvers"  aan.

Ik stuur positieve gedachten naar jouw huisje.
Ondanks alle ellende wens ik je toch een fijne kerst toe.

Vooral wil ik je een gezond en zonder strubbelingen 2006 wensen.

groetjes, Nel :)

Rianne

Oh nee!!! Ik zit hier echt een partij kwaad te wezen op die dierenarts!! Hoe durven ze jouw vogels zo mee naar huis te sturen!!! Hoe halen ze het in hun hoofd om een dier nog bloedend mee te geven, dat kan toch helemaal niet?!?
Oh Roosje, ik vind het zo verschrikkelijk voor je, alsof je nog niet genoeg te verwerken hebt gehad.
Ik ben het eens met de anderen, hier had jij niks aan kunnen doen. Je geeft je dieren met goed vertrouwen aan de dierenarts om bloed af te laten nemen, het is een DIERENARTS, die moet toch wel weten hoe het moet?? Ik kan er niet over uit..... het is echt heel vreselijk en ik leef ontzettend met je mee.... :'(

marilyn

hoikes roosje

ondanks je verdriet toch nog een fijne kertsavond toegewenst

groetjes marilyn

Bianca

Hoi Roos,

Je hebt het maar zwaar te voorduren he?!
Ik hoop dat de liefde van je andere vogels je snel door deze tijd heen zal helpen!
Ben letterlijk misselijk van de bloedfoto van de kooi, ik moest net gewoon even een rondje lopen om het te laten zakken.
Geloof me ik ben best een harde maar dit........brrrrrr.
Ik moet er werkelijk niet aan denken dat mij dit zou overkomen.
Hoop dat je nog iets kunt kortsluiten met de dierenarts over eventuele schadevergoeding!
Ik geloof dat ik daar nooit meer zou komen als dit mij zou treffen.

Heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte meid!
Dikke knuff,
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Ineke

Roos, gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik vind dat je, ondanks het verdriet, alles heel goed en doordacht aanpakt.

Inger m

Hoi Roosje,
Ik lees zojuist dit vreselijke bericht. Dat het niet goed ging liet je duidelijk merken, maar zo'n vervolg is heel erg. Zeker omdat deze handeling is uitgevoerd door een dierenarts.

Ik denk dat je vooral ook enorme pech hebt gehad, een dierenarts die een handeling onjuist uitvoerd (bij nertsen en ander kleine zoogdieren wordt dit wel zo gedaan), maar een vogel die vervolgens overlijdt is heel erg.

Ik vind zelf dat je met alle goede bedoelingen hebt gehandeld. Het is logisch dat je vertrouwen had in de dierenarts (nu niet meer). Ik hoop dat zij je ook wat meer duidelijkheid kan geven over de situatie.

Ik wens je heel veel sterkte!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Ozzie

Hallo Roos,

lees net het vreselijke bericht en werd echt beroerd van het zien van de foto's. Wat een dierenbeul! Ik zou er zeker werk van maken, ook al krijg je daar je kleintje niet mee terug, misschien geeft het jou een gevoel dat je er dan toch voor hebt gestreden. En stel dat die dierenbeul het bij een ander aanricht, dat moet voorkomen worden!

Heel veel sterkte, :censuur zo met de kerst, daar wordt het niet gezelliger van...probeer je te richten op je andere valkjes, en van ze te genieten.

Sterkte, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Kirsten

Hoi Roosje,

Ik heb geen troostende woorden voor je, ben zo boos op die dierenarts,. Hij had nooit maar dan ook nooit in deze situatie het leven van een vogel in gevaar mogen brengen,. Tranen over m'n wangen. Je legt met het volste vertrouwen het leven van je lieverd in zijn handen en hij was dat vertrouwen helemaal niet waard. en oh wat een bloed,. :'( ben er echt ontzettend van geschrokken en tril van boosheid,.
Ik wil je een dikke knuffel geven en ondanks dit verschrikkelijke verdriet toch een fijne kerstavond wensen, Geef je andere lieverds maar een knuffel van hier.

Heel veel sterkte meid,. ik vind dit echt :censuur
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

imv

Lieve lieve Roosje!
Woorden schieten hier tekort!
Ik heb je vorige week gezien, ik heb gezien hoe gek je op je vogels bent..
Ik sta werkelijk versteld van de manier van handelen van de dierenarts ... en  :o :o :o van het waanzinnige bedrag wat je moest betalen  :o :o Dit is echt ongehoord!  :censuur :censuur :censuur

Het spijt me vreselijk te moeten horen dat Roxy dood is! En dan die arme Luna...

Ik wens je heeeel veel sterkte, en ondanks alles toch een fijne kerst. Probeer een beetje te ontspannen.
Groetjes, ook aan je moeder en aan Paul

Irene

Annouschka

24 december 2005, 18:22:49 #445 Last Edit: 24 december 2005, 18:25:06 by Annouschka
Hoi Roosje,

wat ben ik kwaad en triest tegelijk zeg!!! >:( :'(
Dit had NOOIT mogen gebeuren, wat een CHARLETAN die 'zogenaamde' DA, maar verwijt jezelf nu aub niks!!  Jij hebt alleen het beste met je vogels voor, ik ben ook zoiets tegengekomen met een DA, bij mij is er wel geen vogel aan overleden maar ik ben ook opgelicht geweest en ik weet nog hoe kwaad ik daarover was en nog steeds ben.
Ik las dat je 250€ moest betalen :o :o, t'is gewoon schandalig >:( >:(
Ik zou het hier zeker niet bij laten en m'n geld terugeisen, hou aub die foto's wel zodat je bewijzen hebt.
Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het verlies van Roxy en weet aub, het is jouw schuld niet :-* :-* :-*

Ook vanwege mij toch nog een fijne kerst toegewenst :-*
groetjes
Annouschka

Ankie

Hoi Roosje

Wat vreselijk wat er gebeurd is !!!
Ik heb er geen woorden voor !
We leven allemaal errug met je mee !
Heel veel sterkte en ik hoop toch dat je een  beetje
gezellige kertsdagen zult hebben !

Groet van Ankie

margreet

hallo Roosje,

Ben hier verschrikkelijk van geschrokken, al is het voor Roxy te laat ik zou zeker de dierenarts hier aansprakelijk voor stellen, ze had moeten weten dat bij een valkparkiet bloedverlies fatale gevolgen kan hebben. veel sterkte nog en hoop dat je andere vogels er goed doorheen komen.

groetjes Margreet

angelina

Hoi Roosje,

Ik lees net wat je de afgelopen dagen voor je kiezen hebt gekregen.
Zo ontzettend triest dat je op die manier je mooie valkje kwijt moest raken. Ik hoop dat luna wel weer opknapt en de aga's ook.
Ik voel nu ook woede. Je vertrouwd erop dat wanneer je je dier meegeeft aan een da dat het goed zit. En dan wordt je dit geflikt.
Ik wilde hier een kerstgroet neerzetten maar dat laat ik even.
Hoop dat je genoeg afleiding vind bij je andere birdies om deze zware periode door te komen.
En geef luna maar lekker veel extra aandacht want dat verdiend ze.

Groetjes,
Angelique en de kippekoppies

Love birdies

Martin1

Roos ik vind dit echt verschrikkelijk voor je. Die dierenarts zit hartstikke fout en je moet absoluut je geld terugeisen! En wat een bloedbad in de kooi, echt niet normaal!

Ik wens je veel sterkte toe,

martin