de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

es

Hoi,
WAUW :o gefeliciteerd meid met je eerste 2 donsjes, super voor je.
En je nieuwste aanwinst echt een beauty zeg "Spunky"  :-*
Ik heb nu even niet zo veel tijd, ben eventjes druk aan het schoonmaken, maar ben vanavond weer hier.
Liefs en veel plezier met je kleintjes en de rest van je grut, en spreek je snel weer. :-*

trienke

waahh geweldig he, je eerste nestje met jonkies.

Het kan ook zijn dat het door het warme weer komt, was ook bij mijn eitjes van de agaatjes zo ;D

felii

groetjes Trienke

marilyn

@ caroline
bedankt voor het uitrekenen van de mutatie die ik uit kendi en misty krijg  :-* ik ben daar echt een ramp in  ::)  :-\ zelfs met de mutatiecalculator is het voor mij nog een ramp  ::) (ben blond hé  :P) maar jij bent er kennelijk heel erg goed in  ;)

@ es en trienke
ik ben idd heel gelukkig met de kleine donsjes  ;D ik heb vandaag helaas weer geen foto's kunnen trekken maar dat komt nog wel  ;)

groetjes marilyn

Caroline

En toch ook blond.  :-[

Als ik nog een keertje moet veranderen, omdat er een verborgen split te voorschijn kom help ik je graag hoor.  :D

Gaat alles goed met ze??

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

Citaat van: Caroline op 24 juli 2006, 20:20:25
En toch ook blond.  :-[

Als ik nog een keertje moet veranderen, omdat er een verborgen split te voorschijn kom help ik je graag hoor.  :D

Gaat alles goed met ze??

Groetjes van Caroline

hoikes caroline

eerlijk gezegd ben ik vandaag nog niet gaan kijken hoe het met hen gaat  :-[ ik voel me niet zo goed maar mijn man gaat straks nog eens kijken  ;)

groetjes marilyn

trienke

hoop dat alles goed gaat daar, en jij beterschap

Groetjes trienke

marilyn

hoikes iedereen

met de kleine donsjes van kendi en misty gaat het heel erg goed maar nu zijn er 3 kleintjes in de plaats van 2 dus het laatste donsje is ook geboren  ;D ze worden goed gevoerd en kendi en misty zorgen er heel erg goed voor hoor  ;) ze beschermen de kleintjes met hun eigen leven en als je de kleintjes goed wilt zien dan kan je verwachten dat je aan gevallen wordt  ::)  :-\ maar goed ik ben blij dat ze nu alle 3 geboren zijn en dat alles goed met hen is  ;)

met de andere valkjes gaat het ook heel goed  :D
chanel wil constant uit de kooi en vanzodra je het deurtje opendoet om hen vers eten of drinken te geven is ze sneller dan ik  ::)  :P sunny heeft zijn eigen favoriete bezigheid en dat is met de speeltjes bezig zijn  :P dora die speelt ook graag krijgertje maar ze doet niemand pijn hoor ze jaagt gewoon graag  ;) spunky zingt de longen uit zijn lijf en tiny ..............die doet hem ondertussen feilloos na  :o  :o  :o zou tiny toch een man zijn  ??? spooky die hebben we nog maar van vrijdag en ja hoor vandaag betrapt bij het etensbakje dus verwacht ik dat het niet lang zal duren eer die zelfstandig eet  :P

en mayka die heeft iets nieuws ontdekt  :P hij heeft het slotje van een rond speeltje kapot gekregen en nu ligt hij op de bodem van zijn kooi op zijn rug met het speeltje te spelen hihihihihihi raar gezicht om hem zo op zijn rug bezig te zien

voila dat was weer een update over de birdie's  ;)

groetjes marilyn

marilyn

Citaat van: trienke op 25 juli 2006, 11:53:43
hoop dat alles goed gaat daar, en jij beterschap

Groetjes trienke

hoikes trienke

ik ben nog niet echt beter en eten is een echte ramp geworden voor mij  :-\ ben vandaag naar de dokter geweest en ik zit met een onsteking in mijn maag  :-\ ik moet nu medicatie nemen tegen de ontsteking maar ook omdat ik toch een klein beetje eten zou kunnen binnen houden , maar goed binnen 14 dagen zou ik er normaal vanaf moeten zijn en anders moet ik terug naar de dokter .

groetjes marilyn

marga

hoi marilyn
ik hoop dat je ,je snel weer beter voelt
groetjes marga

marilyn

@ marga

ik hoop ook dat ik mij snel weer beter voel want op die manier kan ik mijn birdie's niet genoeg aandacht geven vrees ik  :-\ en ze missen me wel hoor want vanzodra ik de kooi passeer dan hangen ze aan het deurtje alsom te zeggen laat me eruit laat me eruit  ::)

groetjes marilyn

es

Hoi Marilyn,

Beterschap meid, hoop dat je snel weer een beetje op de been bent.
En je birdies komen zeker niets te kort bij je  :-*, ookal zijn ze niet los nu je ziek bent.
Alles op zijn tijd.
Hé super 3 donsjes, ben benieuwd naar de foto's  ;D ;D ;D ben gek op foto's.

Oja even tussendoor, ik breng Guus morgen naar een grootte volieré in Dordrecht, kan hij daar lekker oud worden met zijn nieuwe vriendjes enzo, en kan ik me gaan voorbereiden op de aanschaf van een nieuw valkje ( of 2 )hahaha maar dat weer manlief nog niet, en dat hou ik lekker ook zo. ;) ;) ;)

liefs van Esther  :-*

marilyn

hoikes es

vandaag toch al een klein beetje kunnen eten en wat nog belangrijker is ik heb mijn eten ook kunnen binnenhouden  ;D je kan je niet voorstellen hoeveel sterker een mens zich voelt als hij een beetje eten kan binnen houden  ;) voorlopig eet ik nog heel licht tot mijn maag een beetje op orde is maar alé een paar kilootjes minder zullen me niet misstaan  :P
en wat de birdie's betreft heb ik vandaag elke keer ik hun kooi passeer eff een woordje met hen gebabbelt en eens mijn hand in de kooi zodat ze zelf op mijn hand konden komen  ;) vooral tiny en chanel kunnen niet wachten tot ik mijn hand in de kooi steek  :P en chanel haantje de voorste en direct langs mijn arm, op mijn schouder en de kooi uit  ::)  :P kon ik eigenlijk wel verwachten van chanel hé hihihihihi die kleine deugniet .
ook kleine spooky doet heel erg zijn best om tam te worden maar ook om al zelfstandig te eten  :P in elk geval heb ik vandaag mijn best gedaan om de birdie's toch een beetje aandacht te geven  ;)

groetjes marilyn

marilyn

Citaat van: Caroline op 24 juli 2006, 00:38:41
Gefeliciteerd oma Marilyn.  ;)

Hebben ze trouwens lichte of donkere ogen??

Met lichte roze ogen zijn het namelijk albino's net als ?? pa of ma, nu weet ik het niet meer.  :-[

Heel veel geluk ermee!!

Groetjes van Caroline

hoikes caroline

ik heb vandaag eens de kleintjes hun ogen bekeken en 2 van de 3 kleintjes hebben rode oogjes  :o  :o  :o aléja rood  ::) trienke heeft mij weeral aan het twijfelen gekregen of het nu rode oogjes zijn of roze  ::) maar in elk geval zie je duidelijk het verschil met het andere kleintje zijn oogjes  ;) maar ik kan met kendi en misty toch geen albino's kweken !!!!!!!!!!!!!!!! dat zei de vroegere eigenaar ook hoor !!!!!!!!!! ik heb het gevraagd omdat ik eerst dacht dat misty een albino was en hij zei dat misty geen albino was en dat ik uit dit koppel ook geen albino's kon kweken  :o  :o  :o ik begrijp er gewoon niets meer van  :-\ ik ben ook vreselijk slecht in die mutatie's hé  :-\
nu ja de toekomst zal wel uitwijzen wat voor mutatie de jongen worden  ;) maar jullie hebben mij wel heel erg nieuwsgierig gekregen hoor  :P ik ben al door het dolle geen omdat dit mijn eerste nestje is en nu ook nog eens speciale oogjes  :P ik kom bijna helemaal gek  8)

groetjes marilyn

Caroline

Misty is zeker wel een albino hoor, een andere mutatie kan nu eenmaal niet. Weliswaar wel met cinnamon.

En als Kendi split is voor lutino kun je zowel mannelijke als vrouwelijke albino's krijgen, kijk maar:

Moeder:witmasker cinnamon lutino = albino
Vader:bont witmasker cinnamon split voor {X1:  lutino}

man afkomst:
50% witmasker cinnamon lutino split voor bont }= albino
50% witmasker cinnamon split voor bont {X2: lutino}

pop afkomst:
50% witmasker cinnamon lutino split voor bont }= albino
50% witmasker cinnamon split voor bont

Dus eventjes afwachten nog, dan weet je meer.  :D

De rode oogjes op de derde dag van Eros, mijn albino.

Hier zie je duidelijk het donkere oogje van het zusje van Amor, mijn nieuwe aan winst.

Hopelijk heb je er iets aan.

Gelukkig doen ze het goed, dat is natuulijk het belangrijkste maar ook is het leuk om de mutatie te weten toch??

En je niet schuldig voelen hoor, dat je vogeltjes er nu niet uit kunnen omdat je ziek bent. Bij mij mogen ze nu ook niet eruit, ik vind 31 º C veel te warm in huis om ze als een gek te laten vliegen.  ;)

Heel veel beterschap!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

da's raar want volgens de kweker konden er geen albino's uit gekweekt worden  ::) maar nietemin mij maakt het niet uit hoor ik ben blij dat ze gezond zijn en dat ze zo goed gevoerd worden  ;)

groetjes marilyn