de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

het is idd besmettelijk dat kooien poetsen en verhuizen geloof ik  ::) en ik wou deze avond toch nog mijn foto's plaatsen maar er is helaas iets tussen gekomen (wel goed nieuws hoor dat kom je wel te weten  ;)) dus morgen krijg je de foto's wel te zien  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Ik las net dat ik je met nog een geelwangetje mag feliciteren.

Gaaf joh!!

Dus daarom loop jij op wolken??  ;)

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

hey Marilyl,
Alles is goed met Pearly, de laatste avonden en nachten zit Nicky ineens bij haar in het blok maar NIET om haar warm te houden! Gewoon om mijn nachtrust een beetje te verstoren! Hij gaat dan telkens een beetje bewegen en nestmateriaal omhoog smijten etc! Kortom best een irritant geluidje! Maar voor de rest geeft het niet veel! Ook zit Ricky bovenop het broedblok, ze zijn er niet echt van weg te slaan! Ik ga vandaag weer nieuwe foto's maken en één mooie zet ik hier in jou dagboekje!

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes caroline
ik loop idd op wolken want een 2 tal weken geleden was alles nog vaag en mijn grote droom nog erg onbereikbaar en plots heb ik niet 1 maar 2 geelwangetjes  ;D  ;D  ;D het dringt nog niet echt tot mij door  ::) als ik naar sunny kijk heb ik het gevoel alsof ik droom en pearly is ook zo'n schatje  ;D maar het geeft wel een dubbel gevoel  :-\ gisteren toen ik met christine bezig was om de foto's te selecteren voor het filmpje moest ik gans de tijd aan jou denken , ergens voel ik mij een beetje schuldig dat mij in zo'n korte tijd alle geluk in de schoot geworpen wordt en jij ..........hebt zowel met diégah als met yellow minder geluk  :-\ ik hoop met gans mijn hart dat jij ook algauw een geelwangetje mag hebben  ;)

hoikes christine
dat ricky en nicky veel met kun kleintje bezig zijn en constant bij haar blijven dat bewijst dat ze goede ouders zijn  ;)
en jij !!!!!!!!!! hoe je het ook draait of keert je bent best ook trots op je eerste geelwangetje en dat je er s'nachts wakker van wordt betekent volgens mij ook dat je bezorgd bent om het kleintje  ;) pearly is je trots geef het maar toe  :P

groetjes marilyn

Christine

Ja sorry maar als ik over Pearly bezig ben gaat alles mooi in het oranje staan ;D

Ja idd ze is men GROOTSTE trots! Vandaag heb ik haar één voeding met lepel gegeven omdat ze nog niets had gekregen! Daarna ging ze meteen poseren en slapen voor de foto's!

Hier even een paar mooie foto's van haar!

zzzz baasje laat me nou even slapen >:(

Oke ik ben weer wakker maar mijn oogjes vallen toch terug toe!

Ben ik nou niet mooi?? ;D

Groetjes
Christine en Pearly :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

Citaat van: Christine op 23 juni 2006, 13:12:14

Groetjes

he kleine lieve schat je bent een beauty en ik zou je bedelven onder de  :-*  :-*  :-*  :-*

groetjes marilyn

ps thx christine voor de mooie foto's weer  :D  :-*

Christine

Citaat van: marilyn op 23 juni 2006, 13:18:32
Citaat van: Christine op 23 juni 2006, 13:12:14

Groetjes

he kleine lieve schat je bent een beauty en ik zou je bedelven onder de  :-*  :-*  :-*  :-*

groetjes marilyn

ps thx christine voor de mooie foto's weer  :D  :-*

Pearly even hier!
Mij bedelven onder de  :-* :-* :-* ??? :o
Krijg ik dan weeral zoveel zoentjes als baasje mij nu al geeft??
Ik zit graag in haar hand en wordt dan zo lief afgekust!
Daarmee dat ik misschien ook zo lief kan kijken naar haar!
Mijn oogjes stralen een kusgehalte af volgens mij ;D

Ik ga nu weer even slapen!
Kusje en pootje
Pearly :-*

Wilma1

ROOD IS DE KLEUR VAN JE LIPPEN....

en nu is Pearly een ROODwang  ;D ;D ;D ;D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 23 juni 2006, 13:34:46
ROOD IS DE KLEUR VAN JE LIPPEN....

en nu is Pearly een ROODwang  ;D ;D ;D ;D

;D Wilma

Als pearly een roodwang geweest zou zijn zou ze nog mooi zijn!!
Bedenk Maxime maar eens in met zoveel pareltjes ;D
Maar ik verkies toch vandaag voor GELE lippen!! ;D

marilyn

hoikes iedereen

nu eventjes tijd voor foto's (vooral van sunny  ::) ) had ik gisteren al beloofd maar ben zover niet geraakt om ze te plaatsen maar zijn ze nu toch  :D

chanel had een off-day en vanzodra ik met mijn fototoestel afkwam draaide ze haar rug naar mij dus dat is de enige foto die ik van haar heb dit keer  ::)

sunny kusje geven aan debbie

sunny op debbie haar hand

eff van opzij  ::)

sunny en tiny

sunny nieuwsgierig naar de grote voliere

deze foto is niet echt zuiver maar ik wou hem toch plaatsen omdat ik hem best wel mooi vind  ::)

ook onze kleine deugniet heeft al kennis gemaakt met sunny  :P

nog eens sunny en tinny

sunny maakt een praatje tegen tiny  :D

deze foto is ook niet echt zuiver  :-\

hé lieve dame is deze plaats bezet ???

ben ik mooi of ben ik mooi  8)

eff mijn mooie kuif schowen  :P

eff klimmen op de kooi mag ook wel eens hé  :D

en hier is tiny en dora

voila dat waren de (gelukte) foto's die ik gisteren had beloofd

groetjes marilyn en de birdie's

hoikes wilma en christine

héhé nog net jullie berichtjes gezien  ::)
rood is idd het kleur van de lippen maar in welk kleur er getypt wordt maakt voor mij niets uit hoor gekkerds pearly haar wangetjes zijn geel en die verdienen een  :-* van een paar rode lippen dus prima combinatie toch  ;)  :P

groetjes marilyn

Christine

23 juni 2006, 14:00:49 #1825 Last Edit: 23 juni 2006, 14:05:11 by Christine
Alles is terug inorde met Ricky! Deze morgen had Pearly geen eten gekregen, daarmee heb ik haar één voeding! De lepel is madam al gewoon! Ging enorm vlug eten en ik kon haar zelf niet bijhouden! Als Pearly nu mijn hand voelt gaat ze harder bedelen! Ook wel handig want dan voeren de ouders net iets meer! Ricky gaat alweer het blok in om te voeren!! Jaaa Ik hoop voer geluidjes ;D ;D ;D ;D

Eind goed al goed!! Alles komt inorde ;D
Groetjes
Christine

P.s.: Prachtige foto's van je kroost! ;D
P.s.s: Ricky staat kippetjes :o en Nicky heeft er wel zin in denk ik  :-[ Haha ze vielen beiden naar beneden allebij van de stok af ::)

marilyn

Citaat van: Christine op 23 juni 2006, 14:00:49
P.s.s: Ricky staat kippetjes :o en Nicky heeft er wel zin in denk ik  :-[ Haha ze vielen beiden naar beneden allebij van de stok af ::)[/b][/color]

hoikes christine

hahahahaha ojeeeeeeeeee ik hoop dat ze zich geen pijn hebben gedaan maar moet wel een comisch gezicht geweest zijn om ze te zien van de stok donderen  ::)  :P  ;D  8)

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 23 juni 2006, 14:11:03
Citaat van: Christine op 23 juni 2006, 14:00:49
P.s.s: Ricky staat kippetjes :o en Nicky heeft er wel zin in denk ik  :-[ Haha ze vielen beiden naar beneden allebij van de stok af ::)[/b][/color]

hoikes christine

hahahahaha ojeeeeeeeeee ik hoop dat ze zich geen pijn hebben gedaan maar moet wel een comisch gezicht geweest zijn om ze te zien van de stok donderen  ::)  :P  ;D  8)

groetjes marilyn

Ja idd! al een geluk is de kooi niet zo groot dus ze kunnen stuntelen! ;D

Riny

Hoy Marilyn
Wat een hoop goed nieuws in je dagboekje.
Eindelijk je droom die uitgekomen is.
Vond je het niet erg moeilijk, om 3 van je valkjes ,tijdelijk ergens anders onder te brengen?
Groetjes Riny :D

trienke

Hoi marilyn

Wat zijn ze toch mooi ;D
Wat zal je in de wolken zijn ;)

Groetjes Trienke