de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

trienke

Christine

Ja weet ik al ondertussen! Geef Sunny maar een kusje en je krijgt weer een kusje en kusje is ontvangen haha ;D Vanaf volgende week ga ik werk hebben  ::) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ineke

Hoi Marilyn, zag net Yellow in Riny's dagboek en ben benieuwd naar jouw geelwang :)

marilyn

hoikes iedereen

ik kon het toch niet laten om deze avond nog wat fotokes te trekken  ::)  :P

mijn droom eindelijk waarheid ;D

is ze niet mooi  ;)

pieppiep

ze is ook al tamelijk tam hoor  ;)

wat vind je van mijn mega kuif  8)

en op de hand zitten vind ik ook heel erg leuk

sunny is een lieverd ze speelt in elk geval graag met mijn vingernagels  ::) en bijten dat kent ze niet . ik heb haar ook al eens op de weegschaal gezet en dit kleine lieverdje heeft een gewicht van 97 gram met lege krop  :o goed hé  ;D

groetjes marilyn en sunny

Sander

Hallo Marilyn!

Leuk om te zien dat het zo goed gaat met het valkje! Sunny heeft een goed baasje gevonden  ;)

marilyn

hoikes sander  :D

ik wou eerst maar morgen foto's plaatsen maar ik kon het echt niet laten  :P ze heeft hier nu al een hele tijd bij mij op de schouder gezeten en is helemaal niet agressief ofzo nogthans is alles nog heel erg nieuw voor haar  ::) ze went heel gemakkelijk en het is een echt schatje  :D ik ben dolblij dat ze hier is maar ik zal je niet vergeten hoor en de foto's zend ik jou ook direct door via mail  ;)

groetjes marilyn en sunny

•=Bonnie=•

Ze is prachtig hoor, erg fraaie volle kuif ook  :)

Caroline

Lekker ding hoor, is ze ook al zelfstandig of heb je er weer een papkindje bij??  :D

Geniet er maar lekker van.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes bonnie
ja ze heeft een prachtige kuif hé  ;D

hoikes caroline
ja ik geef haar pap maar ik heb ondertussen wel gemerkt dat ze al heel goed met de trosgierst bezig is  ::), ik heb ook op de bodem van de kooi wat zaadjes gestrooid (net naast het potje met zaadjes dus ik hoop dat ze snel doorheeft hoe ze zelf kan eten  ;)

groetjes marilyn

Monky

Hi Marilyn,
Jij ook gefeliciteerd met je mooie geelwang.
geniet er maar lekker van ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

ik geniet met volle teugen en mijn geelwang is wel een echt schatje maar ook mijn andere valkjes zijn lieverds en ze mogen allemaal van mijn aandacht genieten  :D

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

vandaag was het kooien poets dag en tevens verhuisdag voor kendi en misty maar ook chico verhuist . ze gaan alle drie in een grotere voliere bij die vriend van ons tot mijn voliere er staat dus kendi misty en chico blijven mijn valkjes (ik heb wel beloofd aan die vriend als kendi en misty een nestje zouden hebben dat hij er dan een jonkie mag van hebben  :D)
chanel, dora en tiny zitten nu even in de grote kamervoliere en sunny en ons logétje zitten in het iets kleinere kooitje
ahja btw bij deze grote verhuis zijn er 2 lievelingen die mij versteld hebben doen staan  :o  :o  :o sunny en ons logétje vliegen  ;D  ;D  ;D was me dat schrikken zeg  :oeerst verhuis ik sunny en die vliegt recht naar de grote voliere waar de anderen inzitten  :P dan verhuis ik het logétje en die vliegt dezelfde kant uit  ::)nogthans sunny zat alweer in de kooi toen ik het logétje eruit haalde dus waren ze niet samen uit  :P maar ik ben heel erg blij dat ze kunnen vliegen en voor mij nu teken om extra voorzichtig te zijn als ze uit zijn want dan landen ze soms nog wel eens ergens anders dan waar ze willen en ik hou de poezen in de gaten hoor  :o
ik ga ze nu allemaal wat rust gunnen in hun nieuwe omgeving en dan mogen ze deze avond nog eens vliegen  ;)

groetjes marilyn

ps ik heb ook wat foto's getrokken maar ik moet die nog op de pc zetten dus morgen zal ik ze waarschijnlijk plaatsen  ;)

Riny

Hoy Marilyn
Gefeliciteerd met je geelwang, was je het wachten beu?
Het is niet meer bij te houden bij jou met alle veranderingen.
Nieuwe valkjes,en een nieuwe eigen voliere , het gaat goed bij jou.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ja ik heb lang moeten wachten maar in enkele dagen tijd heeft het geluk me weer toegelachen en het is nu alsof ik op wolken loop  ::)  :P  ;D ik geniet met volle teugen en niet alleen van sunny hoor  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Lynntje,

Is het besmettelijk kooien schoonmaken en dan meteen allerlei verhuizingen....zweten he ?!!!   ;D

Sunny is een plaatje en dat jij niet kan wachten met foto's plaatsen...dat is wel bekend  ;) als JIJ morgen zegt kjken we een uurtje later en is het bij jou al "morgen"

Maar juist leuk die mooie foto's te kijken. Zou toch wat zijn zeg, als Kendi en Misty nu ineens een nestje zouden krijgen bij die vriend  :o, maar OOK wel weer leuk....geduldig afwachten maar!!! Goed he als ze plots kunnen vliegen, zoekende naar een goede landingsplek  ::) :P :D......

We lopen dus saampies in en op wolkjes ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3