de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Marilyn
Wat kan het leven soms toch moeilijk zijn.
Weet je wat jij moet doen?
Even wachten met nadenken over een beslissing,je kunt geen weloverwogen beslissing nemen als je in een donkere periode zit.
En ik denk dat Mayka je stemming aan voelt ,zo gaat dat meestal.
Liefs Riny :-*

marilyn

hoikes iedereen

heel erg bedankt voor jullie lieve woorden, het doet me goed te weten dat ik niet alleen sta. stuk voor stuk hebben jullie allemaal al een plaatsje in mijn hart weten te bemachtigen als ik ooit iets voor jullie terug kan doen zal ik het zeker niet laten. met mij gaat het vandaag al ietsje beter ik voel dat de pijn begint weg te trekken en wat mayka betreft ik kan hem nu nog niet opgeven ook hij heeft een plaatsje in mijn hart, je weet maar nooit dat mayka nog verandert, met andere woorden mayka blijft zeker nog een tijdje bij ons en pas later zal ik beslissen of hij hier voorgoed blijft of dat ik hem toch bij die vriend plaats  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Weet je wat ik hoop?
Dat Mayka overdonderd is geweest door alle veranderingen in haar/zijn leventje.
Laat het maar eens rustig op zijn beloop en volg je hart.
Liefs Riny :-*

bobbie

marilyn

hoikes iedereen

ik heb hier weer een vogeltje is huis waar ik mijn zinnen mee kan verzetten namelijk een grasje al zijn boers (of zusjes 3 stuks) vliegen al uit maar dit kleine knaapje nog niet en de mensen die kwamen kijken wilden persé dat kleintje maar liefst ook tam wel hij is nog maar net bij mij (van deze morgen) en hij zit al mooi op mijn schouder ook al op mijn vinger, hij is echt niet bang ook met de voeding lukt het heel goed al zal hij niet lang meer voeding moeten hebben want hij pikt al naar de pellets hihihihihi zijn naam wordt jaspertje (door de mensen zelf gekozen) lang zal hij hier helaas weer niet blijven ik probeer om deze avond wat fototjes te trekken  ;)

groetjes marilyn

Petra en Cheeky

Ha Marilyn,

Je moet altijd doen wat je hart je ingeeft, in gezonde combinatie met je verstand! Als jij besluit om Mayka nog even aan te kijken, dan is dat een goede beslissing, is het anders, dan heeft het zo moeten zijn, en is het net zo goed een goede beslissing! Je doet een vogel echt niet weg, als het niet anders kan, zo goed ken ik je inmiddels ook wel!

Lief dat je je nu weer een tijdje over Jaspertje kunt ontfermen!

Groetjes,
Peet

Riny

Goed zo Mayka ga zo door!!
Dan is je vrouwtje zo de gelukkigste vrouw van heel Belgie.
Groetjes Riny :-* :-*

marilyn

hoikes iedereen

mijn blijdschap kan niet op vandaag  :D  :D  :D terwijl ik hier op het forum aan het snuffelen was is ze opeens op mijn hoofd komen landen  :D en wat meer is !!!! ze heeft niet gepikt of gebeten  :D  :D  :D yiehaaaaaaaaaaaaaaaa mijn hart maakt gewoon een sprongetje van geluk zou het toch mogelijk zijn dat ze aan het veranderen is ? ik hoop het hier is de foto en jullie kunnen met eigen ogen zien (de foto is wel geen goeie kwaliteit want hij is met de cam getrokken maar ik wou hem toch plaatsen

groetjes marilyn  :D en mayka  :-*

marilyn

hihihihihi sorry ik bekijk de foto nu pas een goed en ik geloof dat mijn haar in de oorlog ligt maar goed voor één keer zie ik dat maar door de vingers  :P

groetjes marilyn

Petra en Cheeky

Een doorbraak: GEFELICITEERD!!!

Liefs,
Peet

Skye

Hoi Marilyn! Ik was in de dagboeken aan het snuffelen en kwam zo op jou dagboek terecht. Het verhaal van Mayka trof me. Misschien heb ik niet alles meegekregen omdat ik niet alle pagina's heb gelezen. Toch hoop ik dat ik met je mee mag denken. Er is ook een forum wat erg op papegaaien gericht is en waar veel verhalen over gedragsproblemen bij papegaaien opstaan. www.parkieten-land.nl Het kan zijn dat hun ideologie niet helemaal bij jou aansluit, hoewel ze niet extremistisch zijn zoals de stichting de moderne papegaai. Maar alles wat je erbij kan lezen/leren is meegenomen toch? Je kan misschien de dingen filteren die jou aanspreken. Vooral nu je besloten hebt Mayka te houden! Succes!

marilyn

hoikes petra

bedankt voor je reactie

hoikes skye

ik ga zeker eens kijken naar die link bedankt om die hier te posten  ;)

groetjes marilyn

trienke

GEFELICITEERD

nog maals ;D

Groetjes Trienke

Wilma1

WAT GEWELDIG!!!! Mayka ziet er trots uit zo bovenop jouw hoofd in ieder geval en stukje vooruitgang en al gaat het langzaam, dat maakt niet uit als het maar gebeurt!!!!

En dat haar in oorlog, das beter dan inwendig oorlog!!!!!

:D Wilma  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Wilma1 op  7 januari 2006, 20:35:07

En dat haar in oorlog, das beter dan inwendig oorlog!!!!!

Dat is een waarheid als een koe.
groetjes Riny :D