de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Marilyn,

Klinkt als een hele leuke kerstavond, die jullie hebben gehad, En heerlijke gelukkig gezichtjes, dan smelt je als moeder gewoon weg,. en is eigenlijk een kado voor ons, toch?
Mijn kleine meid heb ik vanavond weer opgehaald en morgen krijgt ze nog een aantal kadootjes,. ben benieuwd maar denk wel dat ze het leuk vind.

Wow wat gaat dat snel met Mayka zeg,. ze voelt zich duidelijk super op haar gemak,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Wilma1

Ik heb je even moeten zoeken, maar zoals je ziet GEVONDEN...wel laat, maar we zijn net thuis en ik wil dan toch ff kijken  :P voor het slapen....

Wat een mooie amazone  :D  heb je en ik heb even wat zitten lezen over jouw baby's die duidelijk al wat "ouder" zijn...het lijkt mij OOK leuk vorderingen te zien als ze "uitvliegen"  8) .....ja ...en dan komt het afscheid, wel ff   :-\ slikken, denk ik...maar als je weet dat ze goed terecht komen, geeft dat een goed   :) gevoel.

En je mag mijn foto gebruiken hoor!! Vind hem leuk....mag ik hem bij mijn handtekening zetten??
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes kirsten

ja wij hebben een hele leuke kerstavond gehad en zoals je zegt de kindersnoetjes zijn een cadeautje op zichzelf  :D ik hoop dat jij vandaag kunt genieten van het lieve gezichtje van demi  ;) ik wens jou alvast een mooie tijd samen met je dochtertje en geef haar maar een dikke knuffel van me

hoikes wilma

mijn baby (of beter gezegd peuter) valkjes zijn nu ongeveer 12 weken denk ik en ja deze week gaat er al ééntje naar een ander baasje dat wordt idd eventjes slikken maar ik weet ook dat hij daar niet beter kan zijn en het belangrijkste is.... ik kan timmy blijven volgen :D dus het gevoel van verdriet en blijdschap mengen zich door elkaar en ik denk dat het afscheid niet meer zo erg zal zijn  ;)

groetjes marilyn

ps wilma ja hoor die mag je bij je handtekening zetten  ;)

Wilma1

Zoals je ziet staat ie er Marilyn....en IKKE TROTS ALS EEN PAUW...ehhhh.....VALK!! ;D.....DANK JE WEL :-*.

;)Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

bobbie

Hoi Marilyn,

Het gaat echt lekker met Mayka, fijn joh  :D.

Ik denk dat ze binnen de kortste keren de oren van je hoofd kletst :D ;). Gezellig hoor.

En kleine Timmy die een paar daagjes langer blijft bij je, ook een kadootje op zich.

Groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes nel

mijn feestdagen kunnen in elk geval niet meer stuk. alles en iedereen waar ik van hou is in mijn buurt (timmy niet meer bij oudejaarsavond die viert het bij zijn nieuwe baasje) wat kan een mens meer verlangen ??? ik voel me gelukkig  :D en dat gevoel wens ik iedereen toe voor de feestdagen  ;)

groetjes marilyn

tweety

hoikes wilma

zorgt wel dat ze geen te dikke nek krijgt e door al die complimentjes  :P :P
hihihihi

groetjes tweety

marilyn

hoikes tweety

ik heb dat ook al gezegd in trienke haar dagboek denk ik hihihihihi

groetjes marilyn (mama)

marilyn

hoikes iedereen

nieuwe fotooooooo's van mayka

op mijn dochter haar dagboek (tweety, chica en mayka) staan er enkele nieuwe foto's van mayka.

we hebben deze morgen veel plezier gehad met de valkjes en mayka hoor  :D de valkjes waren eerst uit hun kooi en hebben wat gespeeld daarna kwam chica opeens op mijn hand zitten en wreef met haar kopje langs mijn hand en dan de vleugeltjes heel wijd opengesperd hihihihihi net alsof ze een douche wou nemen was wel grappig om te zien, we hebben haar (en de anderen ook) dan maar een douche gegeven en ze deden allemaal even gek zelfs chica had zin om te kroelen toen ze nat was !!!! amai en chica is allesbehalve een kroelkont hoor maar ook knabbel en timmy wilden kroelen toen ze nat waren :D na een tijdje terug in de kooi gestoken en daarna mayka buiten gelaten want ze had weer haar bedelblik in haar oogjes  :P ze heeft een beetje gespeeld en een nootje afgebedeld  :P en rarara ook zij begon zo raar met haar vleugels te doen !!! had ze gezien dat de valkjes een douche hadden gehad ? wie weet in elk geval hebben we haar er ook één gegeven en als zij haar vleugels opendoet die kleuren komen zo mooi uit hé dat is echt prachtig om te zien.
ik kan me een leven zonder chica en mayka al niet meer voorstellen.

groetjes marilyn

ps: kijk ook eens naar de foto's bij tweety, chica en mayka  ;)

marilyn

hoikes iedereen

moet je nu iets weten !!!! ...................
mayka heeft daarnet zelf haar kooi opengedaan !!!!!
denkt ze waarschijnlijk in haar zelf als ik er niet uit mag van mijn vrouwtje dan kom ik er alleen ook wel uit !!!!
we schrokken ons dood van het geluid van de deur van de kooi die openviel  :P en dan heeft mevrouw nog parmantig een vluchtje gedaan als om te zeggen zie je mij  :D ik ben uit mijn kooi  :D .
niet te doen met mayka elke dag vallen we van de éne verbazing in de andere  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Wist je niet dat papegaaien dat deden?
ik had altijd bij onze Bram ook nog een festonhaakje aan het deurtje bevestigd.
het zal je maar gebeuren met de deuren of ramen open.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ja ik wist dat maar eerlijk ik had er nog niet aan gedacht  :-[ het was wel eff verschieten daarnet en we kregen haar niet direct weer in de kooi maar alé we hebben haar nog wat laten spelen en dan wou ze wel weer in de kooi  :P
ik denk dat ik mijn lesje nu wel heb geleerd en deze nacht zal ze er in elk geval niet uit kunnen  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Mijn zwager heeft een papagaai DIE deed OOK zijn deurtje open, als ie eruit wilde....NU zit er aan hangslotje op.....ECHT opgesloten....achhhhh!!!

Vorige week was onze halsband parkiet VAN DE KOOI af gesprongen....vond vast dat ie even  :-[ te weinig aandacht kreeg, omdat ik aan stofzuigen was en plots zie ik hem  ;D voorbij lopen...ik stond OOK   :o stomverbaasd...dat heeft ie nog niet eerder gedaan!

HIJ liep me gewoon voorbij en een van de katten stond in de keuken EVEN  verbaasd naar hem te kijken...terwijl ie   8) stoer doorliep....'k heb hem maar opgepakt  :P , Flossie (de kater) doet wel niets.....maaaaar et blijft  ??? een kat he?!! En als ie vogelvrij OP DE GROND drentelt  :P  :P ??

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

O... en TWEETY ik zal het nekje van je moeder wel in de gaten houden, dat het niet TE wordt hoor.....maar ja HET BLIJFT natuurlijk TOCH een MOOI PLAATJE.... ;D ;D ;D ;D
:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hahahaha ja je zult idd ook wel raar staan kijken hebben naar je halsbandparkiet en dat je kat niets deed amai . ik vind het wel comisch dat dieren je zo kunnen om de tuin leiden . en btw bij onze mayka hangt nu ook een slot hoor  ;) die zal het mij geen 2 keer lappen

groetjes marilyn