de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2006 vol valkenvreugde!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

:-* :-* :-* :-* :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes iedereen

ik zal niet iedereen meer kunnen bezoekn in hun dagboekje om mijn kerstwensen te brengen maar bij deze

prettig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar

deze morgen zijn alle birdies uit hun kooi gemogen ook mayka
mayka is er eerst uit gemogen, zij is nog wat schuchter en we hebben haar een beetje met rust gelaten , ze heeft wel gepeeld met een houten speeltje van onze kleine joran, toen het tijd werd om haar weer in de kooi te doen konden we haar met een stukje mandarijn al snel op ons hand lokken en zo terug in de kooi   8)  de lieverd  :D en dan de kleintjes uit de kooi gelaten.
de kleintjes hebben eens goed rondgevlogen vandaag hihihihihi ze hadden gelijk geen zin om te knuffelen ze hadden veel teveel energie , ze waren zo gek als maar kan  :P

groetjes marilyn

Riny

Hallo Marilyn
Jou wil ik ook fijne feestdagen wensen met je hele gezinnetje en dieren.
Nogmaals dank voor de mooie kersthandtekening die je voor me gemaakt hebt.
Groetjes Riny :-*

marilyn

hoikes riny

jij ook fijne feestdagen , prettig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar  :-*  :-*  :-*

groetjes marilyn

tweety

hoikes iedereen

ik wens jullie prettige feestdagen
zalige kerstmis en een gelukkig nieuwjaar

vele groetjes en een dikke  :-* tweety

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Gerda

marilyn

angelina

Hele fijne feestdagen en een goed gezond en voorspoedig 2006 toegewenst.

Groetjes Angelique en de kippekoppies

Love birdies

marilyn

hoikes iedereen

wij hebben een heel fijne kerstavond gehad, lekker gegeten en de kids hebben heel veel cadeautjes mogen opendoen en de vreugde was gewoon van hun lieve gezichtjes af te lezen. voor de volwassenen hadden we geen cadeautjes maar net voor we naar bed gingen heeft mayka ons toch nog een cadeautje gegeven ze heeft weer gepraat maar deze keer geen ewel ......... ze zei dank u wel !!!!!! het was zo duidelijk verstaanbaar !!!! we hebben het allemaal gehoord  :D  :D  :D
ik kon het toch niet laten en heb haar maar beloond met een extra nootje . die lieve schat, ik ben dolgelukkig. met de valkjes gaat ook alles prima, die kleine deugnieten hebben mij een kerstknuffel gegeven met hun bekje tegen mijn wang aan kennelijk weten ze dat ik dat fijn vind  :D

groetjes marilyn

trienke

heel erg fijn is dat he marilyn ;D

en wie weet gaat mayka nog meer praten  ;D

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes iedereen

mayka is weer uit haar kooi geweest en ze heeft weer heel veel plezier gehad . ik heb hele mooie foto's getrokken maar helaas krijg ik ze qua kb niet kleiner dan 60 kb dus krijg ik ze hier niet op het forum  :'( dat vind ik echt wel jammer . met het in en uit de kooi heeft mayka al heel wat minder last, ze komt gewoon op mijn hand (wel nog gelokt met een nootje of een stukje appel ofzo). daarnet was er hier bezoek en het was echt heel druk maar ik moest haar niet in de kooi doen ze speelde gewoon verder . daarna eens de kleintjes laten zien aan ons bezoek maar die waren drukker en die heb ik wel weer in hun kooi moeten doen want ze vlogen gewoon van de één naar de ander en het meisje dat mee was, was bang van hen  :-\ al deden ze eigenlijk niets verkeerd . in elk geval was dit een voorproefje voor oudejaarsavond want dan zal het hier nog drukker zijn dan vandaag hahahaha

groetjes marilyn

Riny

25 december 2005, 21:02:08 #344 Last Edit: 25 december 2005, 21:22:01 by Riny
Hoy Marilyn
Fijn dat Mayka zo op haar gemak is bij jullie.
Ja en de kleintjes moeten nog veel leren.
groetjes Riny :D