de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Marilyn

Voor de mooie handtekening die je voor me hebt gemaakt.
Groetjes Riny :-*

marilyn

hoikes iedereen

ik kan gewoon niet beschrijven hoe ik me voelde toen mayka opeens op mijn handen lande , dat was fantastisch, mijn hart maakte een sprongetje van geluk. en door die eerste landpoging was het ijs gebroken en kwam ze gemakkelijker op de hand als we onze hand onder haar borstbeen staken. ik denk dat ik haar vandaag eens met rust laat en dan mag ze morgen terug uit de kooi  :D

ahja en ik heb nog nieuws over mayka !!!! vandaag heeft ze haar eerste verstaanbare woordjr gezegd (wel dialect maar alé ) ze zei ewel , toen ze dat zei keken we hier allemaal direct naar elkaar van heb jij dat gezegd tot ze het opnieuw zei  :D  :D  :D dan wisten we dat het mayka was hahahaha
met mayka belanden we gewoon van de ene verbazing in de andere  :P ze is een echte schat

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Marilyn

Wat een goed nieuws over Mayka allemaal. En dat je hart een sprongetje maakte toen ze op je landde dat kan ik me heel goed voorstellen.  :D :D :D

Ik ga zo gelijk in het dagboek van je dochter kijken. :)

Dit leidt allemaal wel het afscheid van de kleintjes af gelukkig.

Sterkte daarmee in ieder geval.

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Marilyn
Morgen de grote dag voor Timmie en voor jou :'( :'(
Ik zal aan je denken.
Hoelaat komen ze hem ophalen?
Groetjes Riny :D

trienke

hey marilyn

Fijn dat het er zo goed gaat.
Leuk dat mayka nu eens bij jou op je hand lande, wat zal je blij zijn.
En dat hij al zijn eerste woordje heeft gezegt. Super ;D

Jamer dat timmie morgen weg gaat :'(
Maar je weet dat hij een goed plekje krijgt.
Ik heb er wel een goed gevoel dat het goed komt hoor. ;D
als je moeilijk hebt, praat het maar tegen mij aan. mag van mij ;)

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes iedereen

ik heb net telefoon gekregen van de mensen die timmy adopteren ze hebben het deze week razend druk gehad op hun werk (veel uren moeten werken) en geen tijd gehad om de kooi te gaan halen, dus ze vroegen of timmy nog enkele dagen bij ons mag blijven tot na het kerstweekend maar ze willen hem wel nog voor nieuwjaar.

verder gaat het met de kleintjes nog altijd prima, ook mayka is nog steeds erg lief en van dag tot dag begint ze het hier beter gewoon te worden. ik heb zelf de laatste dagen niet echt veel tijd gehad om me veel met hen bezig te houden door de alom bekende kerstdrukte zoals schoppen enzo  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Over die drukte kan ik mee praten maar ik ben nog een ouderwetse huisvrouw.
Zelf bakken en alle toetjes zelf maken.
Leuk dat je nog een paar daagjes cadeau krijgt met je zorgenkindje,maar je had je er nu natuurlijk op voorbereidt.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ik heb geen voorbereiding nodig om nog enkele dagen langer voor ons zorgenkindje te zorgen,

en voor de kerst hoef ik niet veel speciaals te doen want dat vieren we bij mijn man zijn broer maar op oudejaarsavond is het mijn beurt om te koken  :P het enige wat ik moest doen is schoppen voor cadeautjes en dat heb ik deze namiddag grotendeels gedaan en morgennamiddag doe ik de rest .
k'heb weer veel gekocht voor de kleine joran  :P maar allemaal kleine dingetjes hoor dan kan hij zich veel bezig houden en voor de dochters heb ik (heuuuuuuuuuuu beter niet zeggen want er komt er hier eentje op het forum kijken en dan is de verassing verpest  :-\ ) hahaha in elk geval het gaat een zalige kerst worden  :D

groetjes marilyn

trienke

Hoi marylin,

Lijkt je fijn om timmy, nog een paar dagen extra te kunnen knuffelen, of niet.

Verder wens ik je fijne dagen ;D
Groetjes trienke

marilyn

hoikes trienke

ja hoor het is reuzefijn om nog wat langer timmy te kunnen knuffelen  :D, om zijn lieve snoetje nog wat tegen mijn wang aan te voelen , ik heb chica en knabbel nog maar timmy zal ik toch missen al moet ik zeggen dat ik me er ondertussen wel al heb kunnen op voorbereiden en dat het nu niet zo hard meer zal aankomen als toen ik het net wist. en ook mayka zorgt wel voor afleiding hahahaha ze is al gans de morgen hetzelfde woordje aan het zeggen  :P en dan nog liefst verschillende malen na elkaar hahaha het wordt tijd dat ze een nieuw woordje leert kennen  :P

groetjes marilyn

trienke

Petra en Cheeky

Ha Marilyn,

Volgens mij ben jij nog steeds hartstikke verliefd op Mayka!!! Het is zo leuk om te lezen dat je zo trots op haar bent! En terecht!

Ik wens jou en je familie en birdies een hele fijne feestdagen toe!

Liefs,
Peet

Caroline

Hoi Marilyn,

Ik kwam om je sterkte te wensen met het afscheid van Timmy, maar wens je nog maar een paar lekkere verwen en genietdagen met hem.

Groetjes van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes petra

ik ben idd erg trots op mayka het is zo'n lieverd maar ook op de kleintjes ben ik trots, ze zijn zonder al teveel problemen zelfstandig beginnen te eten, ze zijn zo tam als maar kan, ik ben echt apetrots op allemaal  :D

hoikes caroline

ik ga idd nog lekker een paar dagen genieten van de nabijheid van timmy en in die paar dagen mag hij van mij letterlijk alles doen wat hij wil, ik laat hem zoveel mogelij uit zijn kooi en verwen hem nog eens lekker met een snoepstaafje (da's niet alleen voor hem hoor  ;) )mijn zorgenkindjes zijn eindelijk groot en mogen naar hun nieuwe baasjes , misschien ook raar maar ook op mezelf ben ik best wel trots want ik had nooit gedacht dat het me zou lukken om timmy erdoor te krijgen (hij was er erg aan toe toen ik hem kreeg  :-\ ) maar ze zijn alledrie knappe valkjes geworden  :D

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Marilyn,

Ik zei net ook al in het dagboek van je dochter, dat jullie nu veel moeten gaan oefenen met woordjes voor Mayka,. gaaf hoor!,. het begin is er in ieder geval.

Timmy blijft nog ietsje langer las ik net,. wel erg leuk om hem nog even iets langer te kunnne kroelen, maar ook straks kan je nog heerlijk op de hoogte blijven van je lieverd.

Die kerstdrukte ken ik,. hihi ben vandaag ook weer op pas geweest en moet morgen ook nog eventjes,. ik vind het wel leuk hoor al die voorpret voor de kerst enzo :D

Jij en je gezin ook alvast hele warme feestdagen en een gezond en liefdevol 2006

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------