de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes shirly

bedankt voor je reactie ik ben blij dat ik niet de enige ben die zoiets tegenkom want ik dacht al dat het mijn schuld was dat ze vermagerden maar uit jou verhaal begrijp ik dat ze kennelijk gewoon geen zin hebben om zelfstandig te eten en dat zou best kunnen. ze krijgen erg veel aandacht als ze eten krijgen in die zin dat ze dan wat langer uit de kooi mogen en dan kunnen ze lekker spelen maar vanaf volgende week kan ik hen meer aandacht geven buiten de etenstijden misschien dat ze dan alleen beginnen te eten alé hoop ik toch

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Heel veel succes met het zelfstandig maken van je jongen. Wat een scheetjes zijn het zeg. En watzul je de andere 2 straks gaan missen.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes iedereen

hier ben ik nog eens met wat nieuws over de kleine lieverdjes
en vandaag wil ik het even hebben over onze knabbel want daar hebben we echt wat mee meegemaakt !!!  :P  :P  :P
onze jongste joran zat in het grote bad terwijl de vogels uit vlogen de badkamerdeur stond open maar dat zijn de vogels normaal wel gewend ze gaan soms even een kijkje nemen en zijn normaal zo weer weg maar dit keer ging knabbel wat TE dichtbij gaan kijken !!!!......................... je je begrijpt het al ................ plons onze knabbel was in bad getuimeld  hihihihihihihihi djeezes wij hebben hem er zo snel mogelijk uitgehaald en in een handdoek gedraaid want hij was gewoon kleddernat en ook een beetje geschrokken want hij heeft zeker een half uur met zijn kopje tegen mijn wang aangelegen  :-\ en lachen dat onze joran deed !!!!!! jammer genoeg hebben we daar geen foto's van  :-\ maar alé zo zie je maar wat voor gekke dingen dat ze soms uithalen .

groetjes marilyn chica, knabbel en timmy

marilyn

hoikes iedereen

hier zijn alvast 2 foto's van chica

hhhhhmmmmm lekker zeg vanwaar heb je dat gehaald vrouwtje ?

wacht even hé vrouwtje mijn pootje jeukt ik ga straks mega lief voor je zijn

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Marilyn,

Oh jee, knabbel helemaal druifnat :o ::), tja dat heb je ervan als je zo nieuwsgierig bent :P
Is ie verder wel weer helemaal bijgekomen van het avontuur?

haha die snoepstaaf wordt behoorlijk aangevallen,. zou ie lekker zijn ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

hihihi ja hoor knabbel is bekomen van zijn avontuur maar hij is die avond wel heel dicht bij mij gebleven wou nergens naartoe vliegen en zelfs toen hij weer in de kooi moest begon hij te roepen dat het geen naam had ......... mijn hart bloedde  :-\ en ik heb er hem nog eens alleen uitgelaten voor een kwartiertje hij had kennelijk echt nood aan wat extra aandacht en dan wilde hij wel zijn kooitje in dus ik denk wel dat ik er goed aan gedaan heb om hem nog even uit te laten. :P in elk geval moet ik zeggen dat wij hier al evenveel geschrokken waren als knabbel amai !!!!! vanaf nu gaat de badkamerdeur dicht als de vogels uitvliegen  :P

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik ben nu al een tijdje bezig met mijn mails na te kijken oa ook de mails van valkparkiet.com en op een gegeven moment klik ik op een link waar er een valkje aan het fluiten is en wat merk ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! twee van mijn 3 schatjes reageren op het gefluit van dat andere valkje  :D opnieuw laten spelen en gekeken wie er reageert en het waren timmy en knabbel !!!!!! dat is weer een bewijs van wat ik eigenlijk al wist dat timmy en knabbel mannetjes zijn  :P kennelijk hebben ze aanleg om te fluiten hihihihihi zal ze ook iets moeten aanleren denk ik

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
http://www.valkparkiet.com/nl/files/film.htm
Als je op deze link klikt dan kom je op een site met allemaal verschillende geluiden van valkjes.
Groetjes Riny :D

Petra en Cheeky

Dan bof je Marilyn, want niet alle valkjes hebben zangtalent! Die Cheeky van ons heeft letterlijk 1x roodkapje gefloten en daarna never nooit meer! Hij voelt zich blijkbaar meer op z'n gemakkie met zijn vaste FIET FWIEEEEEEWWW!!!  ;D ;D ;D

Groetjes,
Peet

marilyn

hoikes riny en petra

het is ook pas de eerste keer dat ik reactie van hen krijg hoor ik heb nogthans al meerdere liedjes (van valkjes) laten horen maar nooit eerder een reactie van hen op gehad dus tja vol nieuwe moed proberen hé ze zijn nog erg jong ook hé (8-9 weken) dus met geduld geraken ze er wel denk ik  :D

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

nu moet ik toch even onze deugniet knabbel aan het woord laten ze !!!

helaba ik ben knabbeltje en wat ik hier allemaal zie en meemaak niet te doen !!!!! daarstraks is er een raar schepsel in mijn buurt gekomen en ik wou toch eens kijken wat dat was !!!
vrouwtje zegt dat het onze poes gizmo is en dat het een lieve poes ik toch even kijken hoe lief die is ze

raar die poes doet echt niets terug hahahaha ik ben de baas  :P
groetjes knabbeltje en vrouwtje marilyn

Caroline

Hoi Monique,

Griezelig met de kat hoor.  :o

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hé lieve mensen
ik ben chica en vandaag neem ik even het woord

vandaag is er niet zoveel speciaals gebeurd we hebben onze gekke fratsen wat beperkt gehouden want het vrouwtjes was gelijk een beetje down we zijn gewoon heel dicht bij haar gaan zitten en hebben haar wat koppie's gegeven dat vond ze kennelijk wel leuk . nu geef ik even het woord aan mijn broertje knabbel.

halo ik ben knabbeltje
ik heb vrouwtje vandaag lekker veel kusjes gegeven hihihihihi ik was niet van haar weg te slaan. vrouwtje kan mij zo heerlijk kroelen hé hhhhhmmmmm leuk hoor  :P en nu mijn andere broertje nog even aan het woord laten anders wordt hij boos

héhé eindelijk mijn beurt !!!!  :D
ik ben timmy en ik heb vrouwtje ook verwend vandaag hihihihi ik heb haar kapsel wat goed gelegd want het was maar flauwtjes hoor, ik ben zelfs tot bovenaan geklommen om het even mooi te leggen pppppppppppppfffffffffffffffff ik werd er zelf moe van en dan heb ik maar een dutje gedaan op vrouwtje haar schouders terwijl chica en knabbel hun zegje deden

groetjes chica, knabbel en timmy

marilyn

goeie avond iedereen en slaap lekker

marilyn

yiehaaaaaaaaa ik ga er vandoor maar mijn vrouwtje heeft net iets te vroeg de foto getrokken want ik ben nog niet opgestegen  :P

ik ben chica en ik klauter graag eens op de kooi

hey ik ben knabbeltje

en ik speel graag met vanalles en nog wat hier dus met een sleutelhanger

hoikes en ik ben timmy

en op deze foto zie je welke mooie bonte plekjes ik op mijn kopje heb

knabbeltje en timmy samen op de foto

groetjes chica, knabbel, timmy en vrouwtje marilyn natuurlijk ook