de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

hey mensen wat denken jullie van mijn nieuwe handtekening ?
best wel mooi geworden hé (ook al kan ik nog niet zo goed met het fotobewerkingsprogramma omgaan  :-\) laat eens weten wat jullie ervan denken aub

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Ik vind hem helemaal geweldig, echt super hoor.

En dan  nog zeggen dat je het niet kunt.  ???

Groetjes van Caroline  :)

PS. Ik vond je foto's trouwens ook errrug leuk, wat grappig die vlekjes in de nek, zijn ze split voor bont??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

ik weet niet juist wat ze zijn want ik ken helaas niet veel van valkparkietjes de enige ervaring die ik heb is dat ik al grotere parkietachtigen met de hand heb opgevoed en doordat de mama van deze kleintjes er plots niet meer was (de kleintjes waren amper 2 weken oud en zaten bij een vriend van ons die veel vogels heeft) en er was ondertussen al 1 kleintje gestorven toen kon ik het niet meer over mijn hart krijgen en ik heb ze bij mij genomen als ik grote parkieten kon opvoeden kon ik het ook met kleintje en ik ben blij dat ik dit besluit heb genomen ondertussen zijn ze 9 weken oud en het zijn echte lieverds maarwelke soort valkparkietjes het nu net zijn dat kan ik niet zeggen  :-\

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik hou het voor bekeken

goeie avond allemaal

groetjes marilyn

Caroline

Aha, ik snap het!! Ze zijn mooi hoor.

Weltrusten!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Ik vind het een prachthandtekkening:hij viel me gisteren gelijk op toen je iets in mijn dagboek schreef ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Petra en Cheeky

Prachtige sfeervolle handtekening Marilyn! Ik vond je kerstkaart ook al zo mooi! En dan beweren dat je er niks van bakt! Zie je wel dat het anders is!

Groetjes,
Peet

Riny

Hoy Marilyn
Ik sluit me bij de rest aan.
Wat een mooie handtekening.
De vorige vond ik ook mooi,ik vroeg me al af of dat jullie huis was.
Groetjes Riny :D

Rinske

He Marilyn,

Echt een prachtige handtekening!! :D

Groetjes,
Rinske

marilyn

hoikes iedereen

bedankt voor jullie reactie's op mijn handtekening ik heb in elk geval mijn best gedaan . van de valkjes kan ik nu nog niet echts iets vertellen want ik ben deze morgen al vroeg weg gegaan en ben pas thuis ik ga ze straks even buiten laten  :D

groetjes marilyn

es

Hoi Meid,

Hehe ik heb je dagboek eindelijk gevonden.
Ik vind je handtekening SUPER mooi  :D ik kan dat niet hoor.
Alles goed met je en je wacht het niet om te stoppen hoor :-[, ik hou je gewoon tegen, hoe weet ik nog niet maar daar verzin ik wel wat op. ;D ;D
Gaat alles goed met je ???
Groetjes Esther :-*

marilyn

hoikes es

ik stop niet met mijn dagboek  ;) er zijn hier toch wel enkele personen die mij weten te waarderen en daar ben jij onder gerekend  :D ik vind het fijn om hier wat vrienden te hebben thx es (en die paar andere personen ook thx)

groetjes marilyn

es

marilyn

hoikes allemaal

goeie avond en slaap lekker ik ga naar mijn bedje toe
ik ben nog niet 100% de oude en ik heb mijn schoonheids slaapje dringend nodig hahahaha alejé grapje hoor maar ik ben echt wel moe dus tot morgen iedereen  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik heb deze morgen mijn kleine schatjes weer eens gewogen (het was een tijdje geleden omdat ze altijd wegvlogen van de weegschaal) en chica weegt 89 gram, knabbel weegt 87 gram en timmy weegt 85 gram ze zijn nu 9 weken oud.
kan iemand mij zeggen of dat een normaal gewicht is ofdat dat te weinig of teveel is aub want ik weet niet meer hoeveel ze nu zouden moeten wegen het enige wat ik weet is dat ik hun borst goed kan voelen  :-\

groetejs marilyn