de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Je kunt gewoon de knop upload gebruiken als je foto's niet groter dan 60 Kb zijn (rechtsbovenin). En dan kopieer je met de knop die dan verschijnt de link die gegeven wordt in je berichtje, en zo kun je de ene na de andere foto uploaden.

Succes ermee!
Petra

marilyn

thx petra

ik zal het direct eens proberen

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

hier zijn alvast enkele foto's

onze knabbel die is donker van kleur
http://www.valkparkiet.org/forumupload/knabbelklein.jpg

onze chica is eigenlijk hetzelfde van knabbel maar een beetje lichter van kleur
http://www.valkparkiet.org/forumupload/chicaklein1.jpg

timmy die heeft wit in zijn kuifje
http://www.valkparkiet.org/forumupload/timmy2klein.jpg

en hier zie je ze nog eens alle drie op de schouder van mijn oudste dochter
http://www.valkparkiet.org/forumupload/knabbelntimmynchicaklein.jpg

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

oeps kennelijk iets fout gelopen  :-\

marilyn

Petra en Cheeky

26 november 2005, 17:04:56 #79 Last Edit: 26 november 2005, 17:08:14 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Bijna goed! Je moet nog voor elke foto [ i m g ] en erachter [ / i m g ]  plaatsen (direct voor de link die er nu staat en direct erachter). Succes!

(ik heb er nu spaties tussen gezet, want de spellingchecker (ONDING!!!) haalt ze eruit en zet een kruis neer!! ), maar je moet de vierkante haakjes en de tekst zonder spaties tikken, ook de slash ertussen bij het sluiten)

marilyn

hoikes opnieuw

hier hebben we chica

dit is knabbeltje

en dit is timmy

en nog eens allemaal samen

groetjes marilyn

ps ik hoop dat de foto's er nu opstaan :P

Petra en Cheeky

YESSSSSS gelukt!!! Ondanks dat die afgrijzelijke spellingschecker mijn img'tjes eruit haalde!!! Leuke foto's Marilyn!!!

marilyn

hoikes

nog enkele fototjes

dit is mijn oudste dochter kim samen met lnabbeltje

dit is mijn man marc met chica

oef eindelijk gelukt zeg  :P  :P  :P  :D  :D  :D

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Marilyn,

Wat een ontzettend mooie en lieve foto's zeg!,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

deze foto's zijn deze namiddag getrokken alhoewel ik beter het fototoestel in de aanslag had gehad toen ze daarstraks eten kregen hahahaha ze waren weer een spelletje aan het spelen ........ bird attack amai ze kwamen weer alledrie tegelijk om eten bedelen !!! het was weer lachen geblazen
dat moet ik toch eens proberen op de foto vast te leggen maar dat zal niet meer voor vandaag zijn

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik heb hier op het forum al veel gelezen en ik heb ook gemerkt dat veel mensen bezig waren met fotobewerking dat was voor mij een ideetje om ook eens aan de slag te gaan .
het is een kerstkaartje geworden met mijn kleintjes erop ik hoop dat jullie het allemaal leuk vinden .

groetjes marilyn en de birdies

Tess@

Hoi Marilyn,

Leuk gedaan hoor, erg lief.

groetjes Tessa

marilyn

hoikes iedereen

yesssssss het is me gelukt om die foto hier op chica's dagboek te krijgen  :P  :D  :D  :D  :D yiehaaaaaaaaaaaaaaa

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

hier ben ik weer met wat nieuws over de kleine lieverdjes
helaas gaat het niet zo goed met hen  :'( ze blijven vermageren ik ben weer op 2 voedingen per dag overgegaan want zoals hun gewicht naar beneden gaat kan ik het niet langer aanzien. ze zijn wel heel lief en ze worden tammer met de dag alleen de voeding gaat wat tegen kennelijk hebben ze geen zin om zelfstandig te eten  :-\

groetjes marilyn

Shirly

Hoi Marilyn,

Hahaha dat verhaal ken ik. Ik heb nl precies hetzelfde meegemaakt met mijn Nicky. Die wilde ook niet zelfstandig worden en eten. Ze heeft ook nog heel lang nog pap gehad (1x per dag). Uiteindelijk heb ik haar zaadjes uit de hand gegeven zodat ze die ook ging eten. En overal waar ze kwam om te spelen of iets dergelijk had ik ook eten liggen. Zodat ze toch meer en meer ging eten. En nu is ze 6 mnd en nogsteeds bedeld ze om pap en gedraagt zich ook nogsteeds als kuiken. Soms krijgt ze nog wel eens 1 of 2 spuitjes pap omdat ze het zo lekker vind. Valkjes je snapt soms echt niets van ze.

Groetjes Shirly

Succes ermee.