de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes riny

wat zeg je ??? aan een snoepstok beginnen !!! die snoepstok is ondertussen alleen nog stok over  :-\ en op de bodem van de kooi liggen wel kleine brokjes maar niet zoveel dus ik denk dat ze de rest wel binnen hebben. djeezes je had ze moeten bezig zien toen ze die stok vonden !!!! met een piepgeluid gaf die éne het door aan de andere twee en algauw waren ze gewoon aan het vechten om aan de stok te geraken  :P dat heb ik nu nog nooit meegemaakt !!! jammer dat ik mijn fototoestel niet in de buurt had want het was gewoon mega om ze aan het vechten te zien . lol

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dan zijn ze over een week van de voeding af en zelfstandig denk ik.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

djeezes dat gaat zo snel ik heb ze nog maar enkel weken bij mij en straks moet ik alweer van 2 afscheid nemen  :-[ ik zal die 2 lieverdjes missen . maar ja aan de andere kant dan kan ik beginnen uitkijken naar een man voor chica zodat ze niet alleen moet blijven, ik heb er al goed over nagedacht wat ik zou willen van man maar ik geraak er niet uit (alé toch niet wat betreft kleur) het mag er in elk geval geen zijn van die vriend waar ik dit nestje haalde want die zijn dan familie dus tja dat wordt uitkijken want de meeste van mijn vrienden hebben geen valkparkieten maar meer grotere vogels. tja ik heb toch nog even tijd om uit te kijken hé ik doe niets overhaast waar ik later spijt van krijg.

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

de kleintjes hebben deze namiddag en badje gekregen en hebben zichzelf lekker proper gefladdert hihihihihi  :P op de tafel was het kletsnat en nu zitten op mijn schouders of op mijn handen en kijken mee hoe ik alle reacties op valkparkiet .com bekijk  :D  :D  :D en als ik dan zelf een reactie wil plaatsen dan lopen ze gewoon lekker over het toetsenbord zodat ik niet meer zie wat ik typ en ook fouten typ  :P  :P  :P het zijn echte deugnieten geworden .

groetjes marilyn

Roosje

Haha bekend verhaal. En als het even kan, slopen ze de toetsen er ook uit :P

marilyn

hoikes roosje

dat kan ik me best voorstellen dat ze het toetsenbord zouden slopen hahahaha ze hebben het in elk geval al geprobeerd  :P maar nu zitten ze even rustig te slapen op mijn schouders

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

zoals elke dag laat ik de kleintjes af en toe eens buiten om hun vleugeltjes te strekken en deze namiddag was het weer zover een heel leuk moment voor het ganse gezin hier  :D direct kwamen ze op mijn schouders of op mijn hoofd zitten tot mijn dochter naar knabbeltje riep !!! kennelijk kent hij al goed zijn naam want ogenblikelijk vloog hij omhoog recht naar haar en de andere twee volgden. eerst dachten we dat het toeval was maar we hebben het meerdere keren geprobeerd en iedere keer deed hij hetzelfde als hij zijn naam hoorde  :P die kleine deugnieten zijn al slimmer dan we dachten .
met hun voeding gaat alles prima ze krijgen maar 1 voeding meer per dag en ze eten bij van het eivoer of de pellets in hun kooi dus ik denk dat het idd niet lang meer zal duren eer ze volledig zelfstandig eten.

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Als ze bij mij op 1 voeding zitten en dat prima doen,ga ik om de dag voeren.
Dat is dan de laatste stap naar zelfstandigheid .
Leuk he dat die kleintjes al zo slim zijn?
Groetjes Riny ;D

marilyn

hoikes iedereen

de kleintjes zaten idd op één voeding maar hun gewicht ging plots naar beneden en ik ben weer naar twee voedingen gegaan (alé voor enkele dagen toch )en dan probeer ik weer 1 dag 1 voeding en de volgende dag 2 voedingen tot ik weer volledig naar 1 voeding kan komen. jammer dat ze in gewicht naar beneden gingen maarja ze zijn ook nog maar 7 weken hé  :-\ ik had het wel kunnen verwachten eigenlijk het ging te goed .

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

met de kleintjes gaat het redelijk en ze zijn terug op gewicht dat houd ik nu enkele dagen zo en dan probeer ik terug om naar 1 voeding te gaan.

de kleintjes hebben ook elk hun eigen karaktertje
timmy die is een beetje de afstandelijkste van al kroelen dat heeft hij niet zo graag .

knabbeltje die heeft zijn naam niet gestolen want die knabbelt aan alles wat in zijn buurt komt en als hij eens bij vrouwtje op de schouders zit dan vraagt hij de meeste aandacht dan komt die lekker met zijn kopje schuin tegen mijn hoofd aan alsof hij vraagt kroel mij eens even

en chica die is zacht van karakter ze zit graag bij het vrouwtje brabbelt een onverstaanbaar taaltje in het oor en vlijt zich lekker tegen vrouwtje aan

zo dat is al een kleine voorstelling van hoe hun aard is foto's volgen nog

groetjes marilyn

Riny

Hoy marilyn
Mooi is dat he zo klein als ze zijn ,en toch allemaal verschillend.
Je hebt ze wel passende namen gegeven.
groetjes Riny ;D

marilyn

hoikes riny

ik heb enkel chica haar naam zelf gekozen omdat zij hier bij mij blijft de anderen hun naam heb ik door de mensen laten kiezen die ze later in hun huis opnemen. vond ik wel leuker voor de mensen zelf omdat zij diegenen zijn die later dagelijks hun naam zullen uitspreken en ik heb er dan minder mee te maken al blijf ik wel contact houden  :D

groetjes marilyn

Petra en Cheeky

Dat klinkt heerlijk Marilyn, zo'n knuffelkont als Chica!
Ben heel benieuwd naar de foto's!

Groetjes,
Peet

Kirsten

Hoi Marilyn,

Fijn dat het zo goed gaat met de jongen. Ik merk hier ook altijd al snel allerlei verschillende karaktertjes, leuk hoor,.
Het is zo genieten met die kleine lieverds

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes

ik zou graag mijn foto's plaatsen maar ik krijg er maar 1 op mijn blad en ik weet niet hoe jullie dit doen  :-[ maar in elk geval mij lukt het niet  :-\

groetjes marilyn