de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Monky

Hi Marilyn,

Ik hoor allemaal positieve geluiden  :D :D :D

Hier kan ik wel blij van worden.
Welke kooi wordt het nu? Die rode of was het een andere ???
Heb je er nog een plaatje van?

Ik hoop dat jullie koorts snel weg is.

Beterschap.

Groetjes,
MOnky

Caroline

Hoikes,

Hier allemaal goed nieuws, houden zo!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes monique

het wordt die andere kooi omdat die rode kooi toch een stuk kleiner is vanzodra ik de kooi heb trek ik wel enkele foto's  ;)

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Marilyn,

Fijn dat je een kooi naar je zin hebt gevonden.
En wat een heerlijk verhaal over Joran die dat meisje troost. Geweldig. :D

Leuke foto's van je man met Mayka. Mayka heeft dus zijn favoriet uitgekozen.

Succes bij je sollicitatiegesprek.

groetjes, Nel :)

carco

Hoi

Wat een fijn nieuws allemaal hier zeg!
Leuk voor je hoor!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Wilma1

Wat gaat het goed bij je zeg!!! Maar goed dat je weer je dagboekje hebt geopend, want anders zouden wij al die mooie dingen van jou moeten missen!!!! :D

En een nieuwe kooi opkomst....geweldig!!

Ik heb het verhaaltje van Joran met een beeld voor me zitten lezen....ach wat een manneke, zo lief voor het verdrietige meiske.....ze heeft vast een fijne dag gehad door Joran en zal hem NOOIT vergeten, want zoiets blijft toch wel "hangen" in de herinnering!!

Een beetje ziekies aan worden.....dat kon haast niet anders je woont bijkant in een ziekenboeg ;D....maar na een paar dagen zul je ook weer opknappen, wordt jij nu ook verwend????
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

idd de kooi is op komst  ::) aléja ik moet er nog om hé en dan kijken voor jonge tamme valkjes bij chica  :P pppppppppfffffffffff en de enige die ik heb besproken duurt nog een eindje eer ze geboren wordt (moet nog in haar ei kruipen bij wijze van spreken  :-\) hhhhhhhhhhhmmmmmmmmm ik wou dat het al zomer was dan waren er veel meer kleintjes die geboren werden nu ja meer dan afwachten kan ik niet doen hé en eens rondkijken da's alles

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik heb deze morgen niet zo heel veel tijd om in de dagboekjes te buurten dat komt deze avond wel maar toch eff kort berichtje in mijn eigen dagboekje .
deze morgen is het eigenlijk niet zo goed begonnen marc is gaan werken maar hij heeft nog steeds koorts, ik heb ook nog koorts (ondanks dat we allemaal vroeg onder de lakens lagen  :-\) en ook joran is gisteravond nog koorts beginnen maken, hij heeft gisteren niets willen eten ook zijn flesje niet en deze morgen was het niet beter  :-\ zijn flesje heeft hij amper aangeraakt, zijn oogjes stonden erg flets en het wassen en aankleden ging erg traag met andere woorden we waren te laat op school (met pijn in mijn hart heb ik hem daar achtergelaten, maar ik had geen keus want ik moet ook nog gaan werken  :-\ ) vanavond als iedereen thuis is haal ik er toch weer de dokter bij want het zit hier niet pluis als die ver  :censuur koorts maar eens zou weg zijn zou het al veel zijn maar ik zie hier zelf bijna uit mijn ogen niet . ik ga deze avond nog wel eens terug komen en jullie laten weten hoe het hier gaat  ;)

groetjes marilyn

Monky

Beterschap voor jou en je familie.

Liefs,
Monky

Wilma1

Och, die Marilyn "gevloerd"door de griep en het liefste de hele dag in haar warme bedje.....maar met Joran om je heen zal dat vast niet gaan lukken.......

.......een paracetamolletje en hopelijk  voelen jullie je snel weer beter, een hardnekkig griepje daar bij jullie!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Marilyn en Joran
Hopelijk zitten jullie weer snel lekker in je vel.
En anders nemen jullie toch samen een dagje vrij om heerlijk samen uit te zieken.
Groetjes Riny :D

Caroline

Jeetje Marilyn,

Had je echt geen andere mogelijk voor Joran?? Een oppas of zo. Ik kan me voorstellen dat het voor Joran nu niet fijn is om zo ziek de hele dag naar school te moeten tot 's avonds. Zeker omdat hij er nog maar een paar weekjes naar toe gaat. Als je ziek bent lig je toch het liefst in je eigen bedje. En nu steekt hij ook nog de andere kindjes aan met zijn virusje.  :-\

Of beter nog wat Riny zegt, blijf samen lekker in bedje uitzieken.  :D

Heel veel beterschap!! Ik duim voor jullie dat jullie snel weer beter zijn.

Hopelijk is deze dag snel voorbij voor jullie allemaal.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes iedereen

joran is braaf naar school geweest , hij was wat rustiger dan anders maar heeft toch goed meegewerkt in klas. met zijn koortswerend middeltje is hij ondertussen wat beter geworden en nu loopt hij hier rond al in pyama en af en toe gaat hij wat op de bank liggen met zijn oogjes toe en een tekenfilm op tv  ;) wat mij betreft ik heb ook wat tegen de koorts genomen en ook naar school geweest (aléja mijn werk hé want ik werk op een school  :P) verder voor de rest zullen we weer vroeg in ons bedje zitten deze avond denk ik  ;) zal ons allemaal goed doen

groetjes marilyn

Wilma1

Uitzieken is toch de beste manier, om van de griep te genezen, je lichaam moet tot rust komen....anders loop je er nog langer mee rond!

Sneu voor jullie....is je man wel weer beter??

Ik vind jouw mailtjes erg leuk, sommigen zij zo ontroerend...

;Tot straks misschien....het is nog "vroeg" he?! ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

ik heb vandaag riny haar raad opgevolg en heb een dagje off genomen voor mij en joran. joran was al heel vroeg wakker deze morgen en tegen dat het 9.00 h was kwam ik al gek !!!!!!!!!!!!! de medicatie begon te werken en zijn koorts was zienderogen gezakt en hij heeft weer energie teveel  ::) nu ja hem meegenomen om boodschappen te doen . jaaaaaaaaaaa heel leuk voor hem hoor maar ik was blij terug thuis te zijn en nu is hij alles aan het uitspoken wat hij niet mag  :P kan hem echt geen moment  meer uit het oog verliezen en zelfs nu ik dit berichtje schrijf is het met één oog op hem gericht hoor !!!!!!!!!!!!!!! want ik heb daarnet tandpasta van de grond mogen schuren  :P

groetjes marilyn