de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

Ach als de ondeugd weer komt begint de kwaal te genezen.....maar ook al is zoiets soms "storend" je zal hem liever ZO zien, dan zo zielig op de bank met een dekentje, waarbij hij niets doet ;D....en mamsie dan hoef JIJ je niet te vervelen vandaag en heb je een goede rede het huis te kuisen....

VEEL PLEZIER MET JOUW KERELTJE!!! Misschien kun je hem overhalen voor een middagdutje samen met jou??? Lekker knuffelen met mamma!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Marilyn
Dat is een goed idee van Wilma ,en heerlijk vond ik dat altijd.
Soms verlang ik nog wel eens naar de tijd dat mijn zoon klein was.
Niet omdat ik dan zelf ook jonger was ,maar omdat het zo ''lekker'' was.
Ik kan me nog herinneren dat hij toen hij een jaar of 15 was zo ziek was, dat hij bij mij in bed kroop.
Weet je dat ik naderhand wel eens wenste dat hij dat weer zou doen.
Maar die tijd komt niet terug ,zo gaat het leven.
Geniet ervan met volle teugen ,het is zo voorbij.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma en riny

normaal zou ik dat beter kunnen opvangen hoor maar doordat ik zelf nog niet 100 % in orde ben gaat het mij gelijk minder goed af om zijn ondeugendheden op te vangen. maar alé ik voel me toch al een beetje beter dan gisteren dus ben ook op goede weg  ;) en joran heeft mij ook goed geholpen hoor ik heb de lakens van de beddan getrokken om te wassen en hij heeft ze in de wasmachine gestopt, daarna heeft hij ze in de droogkast gestopt en daarna heeft hij geholpen om ze terug op het bed te leggen !!!!!! aheummmmmmmmmmm hij dacht wel dat het bed een trampoline was maar kom daar mag ik da nniet over klagen hé  ::) en nu zit hij zelf in zijn bedje haaaaaaaaaaaaaaa eff stilte kan ik ook een beetje bekomen  :P mayka heeft gans de morgen zitten roepen om eruit te mogen maar ik nam geen risico met de ondeugende joran in de buurt  ::) mayka op zichzelf is geen probleem maar ik betrouwde joran voor geen haar als hij zo'n streken heeft  :-\ voor hetzelfde geld zou hij doen zoals bij de poezen deur open om naar buiten te laten en dan is mayka gaan vliegen dus voor alle veiligheid maar in haar kooi gelaten  :P dat haal ik deze avond wel in dan mag ze halfuurtje langer uit  haar kooi  :D valkjes zijn wel uit geweest maar ook zolang niet als anders maar zij mogen er straks nog eens uit  ;)

groetjes marilyn

ps joran bij mij in bed is nu geen goed idee want joran heeft veel teveel energie en zou nog gekker worden  :P heb ik al meegemaakt

Wilma1

O ja Riny, zoiets zit bij mij OOK VERS in het geheugen.....als Danny ziek was, kon hij ook zo lekker met een dekentje op de bank liggen en ik boekjes voorlezen...dan die heerlijke (koorts) rooie wangetjes tegen de mijne aan en elk knuffeltje was weer een beetje medicijn....ff slapen en ikke snel wat dingetjes doen, om bij wakker worden er weer lekker naast te kruipen.....ZALIG, dat ziek zijn met zo'n klein manneke....Jamie was minder geduldig en dat voorlezen kon hem "gestolen" worden, op de bank liggen stond niet in "zijn woordenboek"...hij speelde op zijn eigen manier en pakte dan tussendoor zijn speentje of een flesje drinken om even op schoot te kroelen en een dutje te doen...OOK vertederend natuurlijk, maar net ff anders.

Marilyn,
Jouw Joran lijkt een beetje op mijn Jamie van toen....ziek maar evengoed bezig!!! :D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

idd joran is dit keer ziek maar altijd druk bezig, en het zijn niet altijd apestreken die hij uithaalt hoor  ;) hij kan net zo goed aan mijn broek staan trekken om iets duidelijk te maken en ik begrijp het niet en dan komt later uit dat hij enkel een beetje op mijn schoot wil zitten (al duurt dat schootjeszitten meestal niet lang) dus wel lief maar op zijn eigen manier  ;)

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Marilyn,.

Gefelciteerd met je nieuwe kooi :D

Wat sneu dat Joran ziek is,. en jij ook nog niet helemaal beter,. doe rustig aan en geef jezelf de tijd om op te knappen.

Ik moest aardig wat bladzijdes inhalen, maar ik wilde nog wel even zeggen dat ik de foto's van Mayka met je man prachtig vond :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Citaat van: marilyn op  8 februari 2006, 21:04:53
hoikes wilma

zo'n priveles was het nu ook weer niet hé ;) ik heb niets gezegd wat je nog niet wist en je doet het toppie uit je eigen dus waarom zou ik privéles moeten geven ??? heb gewoon een beetje vertrouwen in je eigen je doet het goed en het komt wel in orde :D alleen mag je niet te snel willen gaan of je komt tegen gelijk ik met mayka :-\ maar gelukkig nu bijt mayka ook niet meer ik heb nu een ander probleem met mayka maar dat vertel ik wel eens in mijn eigen dagboekje :P

Hoy Marilyn
Nu heb je mij heel nieuwsgierig gemaakt.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes iedereen

ik heb sinds een tijdje een klein probleempje met mayka, .............. nee hoor ze bijt niet meer dat is het niet.
maar ik ben erg veel tegen haar aan het praten en als ik voorbij haar kooi kom dat steek ik af en toe eens mijn vinger in de kooi en dan komt ze heeeeeeel lief een pootje geven (met af een bedelende blijk van krijg ik iets lekkers  :P hahaha de sloeber) maar ik moet zeggen dat ze de laatste tijd meer doet dan een pootje geven  ::) ze probeert dan met alle twee haar poten op mijn éne korte vingertje te kruipen met als resultaat dat ze dan omvalt of dat ze zich probeert vast te houden met haar bek (ook al aan mijn vinger  :-\) soms draait ze gewoon rond mijn vinger en hangt dan ondersteboven aan mijn éne vinger  :P dat is een serieus gewicht hoor zo'n grote amazone !!!!!!!!!!!! op die manier merk ik wel dat ze me graag heeft hoor, maar ik vrees dat ze mij op deze manier ook pijn doet ook al bedoelt ze het niet zo . nu ja ik kan het niet over mijn hart krijgen om haar geen pootjes meer te laten geven want ze is echt zo'n lieverd geworden, het gebeurt ook al eens dat ik haar er eens meer uit laat dan anders zodat ze niet door de tralies van de kooi een pootje moet geven . ik denk dat ze nu  pas echt begint te wennen aan mij en eerlijk mijn hart maakt soms een vreugdesprongetje als ze zo lief is  :D we hebben nog een hele weg te gaan eer ze 100% tam is maar de basis is zeker gelegd volgens mij  ;)

met de valkjes gaat alles prima ze zijn ook weer buiten geweest vandaag en chica begint meer en meer naar joran te gaan en die heeft dan alle plezier van heel de wereld en voelt zich apetrots dat chica ook eens bij hem komt  :D knabbeltje vind joran nog een beetje te geweldig denk ik maar af en toe gaat hij ook al eens dus met andere woorden alle birdie's maken het prima  :D

groetjes marilyn

marilyn

hoikes riny

eff geduld hé ik was nog aan het schrijven hoor  :P

groetjes marilyn

marilyn

en hier zijn nog enkele foto's van mij van vandaag  :D

net geen vliegfoto  :-\ jammer hé

perfecte landing  ::) al zeg ik het zelf

poes snoezeke komt een piepen maar durft niet te dichtbij  :P hoe zou dat toch komen ?

eff lief op vrouwtje haar handen kijk ik niet mooi  :D

suprise suprise ik lust die melk van kleine joran ook wel hoor  ::) dus eff restjes uit slobberen hihihihi

pootje mayka

Christine

Mayka!! Lieve foto's!! Ik moet zeggen dat Joran ook wel een sexy ventje is hoor! Geef je heel voorzichtig Joran een knuffeltje van mij? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

heel voorzichtig een knuffeltje geven aan joran  ::) probeer maar eens een knuffel te vragen aan joran !!!!!!!!!!!! voorzichtig !!!!!!!!!!!!! tarara vergeet dat maar  :P heb je hem vandaag gezien ja en dan had hij nog koorts !!!!!!!!

groetjes marilyn

Christine

Ja idd! Wel raar dat hij zo doet! Misschien was het maar een ochtendkoortsje? Heel actief ventje hoor! ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sjakkietje

Heej!!

Dat zijn indd hele leuke foto's ja :) en gaat het nu goed met Mayka? en met Chika?
Ik hoop dat alles goed gaat (denk het wel he ;) )

Doei doei

Groetjes Kim Sjakkie en Chiko

Valerie

Wat een lieve fotokes weer! En Joran is een lieve jongen, zo ziekjes.  :( Arme ventje! Vertroetel hem maar lekker! En succes met het verder tam maken van Mayka!