de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

ik heb al zo'n vermoeden dat het vandaag geen goede dag wordt want mijn man zit opeens met hoge koorts, hij is deze keer ook extreem lastig en hij wil van geen dokter weten  :-\ de afspraak om de kooi te gaan bekijken heb ik al verplaatst met het risico dat de kooi verkocht geraakt aan de mensen die deze namiddag gaan kijken nu ja het is geen wereldramp er komen nog wel kooien te koop. ik ga nu eff wat dagboekjes lezen om mijn zinnen wat te kunnen verzetten

groetjes marilyn

trienke

Hoi marilyn

Ik hoop dat je man weer snel opknapt zeg.
en dat hoop ik ook voor jou.

En een kooi, wie weet vind je nog wel een mooiere.

Groetjes Trienke

Monky

Hi Marilyn,

Wat vervelend dat je man ziek is. Leuk is anders voor hem als voor jou. Ik hoop dat hij weer gauw beter wordt.

Laten we ook hopen dat die mensen van vandaag het geen geschikte kooi vinden  :-X Zodat jij nog een kans krijgt  :-*

Sterkte meisie.

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

niet alleen mijn man heeft koorts maar ook joran begint koorts te maken  :-\ hij is veel rustiger dan anders en wil alleen schootje zitten en in de living in de zetel liggen naar tv kijken , ik heb hem ondertussen een koortswerend middeltje gegeven en nu maar hopen dat het al snel begint te werken .

wat die kooi betreft tja eigenlijk had ik vrijdag al beslist dat die ene kooi meer de moeite was voor dat geld dan de andere kooi dus toen die beste kooi die mensen geen reactie meer gaven wist ik al dat ook al zou ik naar die kooi gaan kijken hij is in principe te klein voor meer dan 1 koppeltje  :-\ dus ja ik kijk gewoon weer verder er komen nog wel kooien te koop

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

nu eens een verhaaltje dat niet over de birdie's gaat maar ik moet het toch even kwijt

deze morgen toen ik joran naar school deed : joran was eigenlijk best nog wat lastig want zijn koorts is nog altijd niet volledig onder controle dus ja aankleden en zo alles ging veel trager, toen we aan de schoolpoort kwam wilde hij niet meer op zijn voetjes lopen ik moest hem dragen nu ja dat heb ik dan ook gedaan en zo kwamen we nog net op tijd aan de klas. bij het uitdoen van zijn jasje zag ik dat er een nieuw meisje in zijn klas zat en die was aan het huilen en terwijl ik joran zijn jasje aan het voor hem bestemde haakje hangde ging joran naar dat meisje toe onhandig als hij is veegde hij toch dat meisje haar traantjes af  , gaf haar een knuffel en nam toen haar handje vast en trok haar mee de klas in (toen ik dat zag maakte mijn hart gelijk een sprongetje zo klein nog en al zo lief dat joran is  :D ) daar waren ze beiden aan het babbelen en het speelgoed aan het bekijken toen ik hem riep voor een afscheids kus en knuffel kwam hij snel naar mij toe (met dat meisje aan zijn hand) gaf mij een knuffel en kus en gebaarde naar dat meisje dat ze dat ook moest doen ik heb eens tegen haar gelachen en ook een knuffeltje gegeven dan zijn ze samen terug naar het speelgoed gegaan.
toen ik de klas wilde uitstappen kreeg ik de melding van de juf dat ze joran zal moeten beginnen inhuren om verdrietige kindjes te troosten want kennelijk is hij er altijd als de eerste bij om ergens een wenend kindje te troosten   :D  :D  :D  :D
ik ben gewoon apetrots op mijn kleine lieve joran  8)

dit moest ik eventjes kwijt  :P ze zeggen altijd waar het hart van vol is loopt de mond van over  ::) wel in dat geval klopt het wel want ik kan er niet over zwijgen

en nog iets die mooie grote kooi waar ik niets meer over hoorde !!!!!!! toen ik daarnet mijn mail opendeed stond er een mail bij  :D ik mag de kooi gaan halen  joepieeeeeeee

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Fijn dat het met Joran beter gaat,en wat een lief verhaal hoe hij dat meisje troostte.
Hopelijk gaat het met je man ook de goede kant op,verwen hem maar lekker.
Groetjes Riny :D

carco

Hoi

Wat lief van Joran, daar kan je met recht trots op zijn.
En super van die kooi, gaat het toch nog allemaal goedkomen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes riny

eerlijk gezegd ben ik vandaag ook opgestaan met lichte koorts maar dat zal mij niet tegen houden om deze avond naar die mensen te telefoneren wanneer ik die kooi mag gaan halen hoor  :P en desnoods rijd ik met koorts naar hen toe zover is het nu ook weer niet  :D

hoikes caroline

ja ik ben trots op mijn kleine joran ik had nooit verwacht dat het zo'n gevoelig ventje was maar ja zijn zusjes zijn ook zo en helpen waar het kan dus waarom zou joran niet zo kunnen worden  ;)

groetjes marilyn

es

Hoi Marilyn,
Wat een knapperd is Joran van jou zeg, echt super van hem om zo te zorgen voor dat meisje.  :-* :-*
Geef hem maar een dikke  :-* van mij en zeg hem maar dat hij een kanjer is.
Melvin van mij kan ook zo reageren  :D altijd wel zorgen voor iemand.
Zelfs voor mij toen ik hoge koorts had kwam hij gelijk met zijn dekbed naar beneden gerend om mij toe te dekken.  :-*
En zie je nu wel met die kooi, het komt wel goed, alles op zijn tijd.
Is het in de buurt??
Gr.Es
en beterschap voor iedereen daar.

marilyn

hoikes es

ik zal jouw  :-* doorgeven aan joran als hij deze avond thuiskomt van school  ;) en ja idd ik heb een tijdje geleden ook toen ik wat ziek was en in bed lag kwam joran lekker bij mij in bed liggen die lieverd

wat die kooi betreft ben ik echt wel blij dat die mensen toch nog hebben gereageerd want ik dacht al dat hij verkocht was ofzo en het is een half uurtje rijden van bij mij dus zover is het niet om de kooi te gaan halen hé  ;)

hoikes iedereen

maar ik heb nog meer nieuws ik heb daarnet (om 10.00 h)een telefoontje gekregen en ik moet volgende week voor een sollicitatie gesprek voor werk en niet zomaar werk !!!!!! jullie weten misschien dat ik vorig jaar in een strijkcantrale heb gewerkt wel nu krijg ik de kans om in een andere strijkcentrale als verantwoordelijke te beginnen ze hebben iemand nodig met ervaring en kennelijk heeft mijn vorige baas heel positief over mij gesproken  :D dus duim duim duim dat ik het werk heb hé  :D djeezes mijn koorts gaat de lucht in maar mijn hart zit vol geluk vandaag en zo voel ik mij sterk genoeg om de dag door te komen  ;)

groetjes marilyn

marilyn

es

aaaaahgggg super nieuws allemaal,
ik duim duim duim duim duim duim de hele dag door voor je.
gr.Es

marilyn

es