de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Christine

Idd marilyn, ik weet dat je er niet veel geld aan uit kunt geven en ik hou er ook rekening mee! Meer kan ik hier nu niet zeggen!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Marilyn,

Een witmasker fallow en een cinnamon geparelde geewang,. pff je kiest inderdaad wel de mooiste mutaties uit, hahaha

Nee hoor meid, het is je van harte gegund en ik duim voor je dat het allemaal lukt.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes iedereen

vandaag zou ik naar die éne kooi gaan kijken en die mensen hadden gezegd dat ze deze morgen ofwel een mail zouden zenden met het uur dat we konden komen ofwel dat ze zouden bellen maar het resultaat is dat ik nog altijd geen mail heb ontvangen en dat er ook niemand gebeld heeft  :-\ alweer een telleurstelling rijker maar ik ga er toch niet aan dood en dat is het belangrijkste . maar eerlijk gezegd heb ik niet echt veel zin om naar die andere kooi te gaan kijken morgen want die  is een stuk kleiner voor dezelfde prijs  :-\
nu ja misschien bellen die mensen van vandaag morgenochtend vroeg nog en ik kijk ook nog even mijn mail door voor we naar die andere kooi gaan gaan kijken wie weet

hoikes monky
het zijn zeker heel mooie mutatie's en in normale omstandigheden ook niet de goedkoopste ik ben niet over één nacht ijs gegaan en die man weet ook wel hoeveel tijd en werk je moet steken in het met de hand opvoeden van jongen dus hij had de keuze ofwel iemand anders vragen en die ervoor betalen (en die andere vrouw vroeg kennelijk tamelijk veel en dat geeft hij alleen voor zijn grijze roodstaarten uit ) ofwel deed ik het voor het mooiste valkje uit zijn nesten van dit jaar  ;)

hoikes wilma
idd mijn hartje is voor dat mooie popje gevallen toen we bij die man in zijn volieres rondwandelden naar de keuze valkje dat ik het mooiste vond  ;) en ik kan nogthans al sneller aan een ander valkje geraken maar ik wacht wel en mijn hart is een 2de keer gevallen voor een geparelde geelwang . hoe het met de kooi is afgelopen kan je hierboven al lezen. héhé en goed dat de rommelmarkt zo leuk was en dat het je toch wat centjes heeft opgebracht

hoikes christine
ik weet dat ik niet veel geld heb om aan valkjes te spenderen maar op de één of andere manier kom ik er wel aan misschien een ideetje gelijk wilma mijn rommel verkopen  :P

hoikes kirsten
nog net op tijd jouw berichtje gelezen ik heb mezelf beloofd dat ik voor mijn droom ga en enkel het beste is goed genoeg dit keer !!! er is al genoeg negatiefs gebeurt de laatste tijd en ik ga ervoor wat ik er ook moet voor doen ik geraak wel aan deze mutatie's  :D

groetjes marilyn

es

Hi meid,

Ben ik weer, en ik geloof in je en het gaat zeker allemaal lukken hoor.
Neem de tijd, heb je al een kooi gevonden of heb ik iets vergeten te lezen  :-[ :-[ sorry dan daarvoor.
Ik dacht ga eens bijlezen maar er is iets tussen gekomen, je weet wel.
Moet het dus weer eens uitstellen, maarja ;D
gr.Esther

marilyn

hoikes es

nee ik heb nog geen kooi maar ik vind er wel één hoor  ;) maak je maar geen zorgen om mij en denk wat meer aan jezelf  ;)

groetjes marilyn

ps dat bijlezen dat komt wel  ;)

marilyn

hoikes iedereen

ik ben zodanig bezig met het zoeken en onderhandelen voor een kooi en dan het lezen en terug schrijven in de dagboekjes dat ik zou vergeten om eventjes over de birdie's te praten  :-[
deze morgen is eerst mayka uit haar kooi geweest , ze heeft veel gevlogen maar kwam steeds waar op mij hoofd of armen of schouder terug, ze zocht gelijk mijn aandacht en als dan tegen haar sprak dan draaide ze zo komiek met haar kopje echt heel lief maarja ik kon niet altijd evenveel aandacht geven anders kon ik niet klaarkomen met mijn werk hier in huis dus ja dan ben ik maar begonnen met de badhanddoeken op te plooien leuk werkje hoor  ::) dat vond mayka toch hihihihihi ze liep gans de tijd van de éne kant van de strijkplank naar de andere kant en pakte met haar snavel de handdoek beet alsof zijn die wilde plooien  :Pdan ging ze bovenop de stapel handdoeken staan en pardoes alles viel om met als resultaat .............idd mayka op de grond tja en als ze toch al op de grond was ging ze nog maar een wandelingetje doen en poesjes plagen  :P met andere woorden het werd tijd dat mayka in haar kooi terecht kwam want van werken kwam er niet veel in huis !!!!!!!! gekke vogel  ::) dan de valkjes uit hun kooi en die hebben wat straaljagertje gespeeld van de éne kant van het huis naar de andere kant en omhoog en omlaag en weg en weer ik kon ze amper volgen tenslotte zijn ze doodmoe op mayka haar kooi geland en hebben daar eventjes uitgerust en dan tja vrouwtje plagen !!!! de automatische tandenborstel was weer opgeladen (knabbeltje  :P) en chica is bij joran gaan zitten. normaal jaagt joran ze altijd weg maar dit keer liet hij chica mooi zitten en was zelfs aan het lachen tegen haar  :D

wat mij wel opvalt is dat bij mij geen enkele vogel zin heeft om terug in zijn kooi te gaan !!!!!!!!!! mayka niet, chica niet en knabbeltje ook niet  :-\ zal wel aan mij liggen zeker  ::) in elk geval ik heb weer genoten van mijn lieverds  :D

groetjes marilyn

Monky

Ah Marilyn,

Dat zijn de verhalen waar ik van kan genieten  :D :D :D
Het tovert echt een glimlach op mijn gezicht  :-*
Ik hoop dat je vaker wat over je beestjes vertelt. Het is zo leuk om het te lezen.
Al snap ik heel goed dat je ook heel erg met andere dingen bezig bent. Ik zal ook mijn ogen open houden voor een eventuele voliere.

Ik kan niet zeggen dat ik het probleem heb dat Whooshy niet terug naar de kooi wil. Wel verrassend. Ze wil ook nauwelijks vliegen. Voor ik het weet zit ze weer bij me...is dat normaal?
Ach, ik vind het niet erg, behalve als ze aan mijn oorbellen zit  ::) of mee wil helpen met de fotoalbum inplakken  :P of mee wil lezen  :-\  hahaha  ;D ;D ;D

Het zou trouwens wel handig zijn als je Mayka kan leren handoeken vouwen...Misschien een idee?  ;)

Groetjes,
Monky

bobbie

Hoi Marilyn,

Zo, ik liep echt een eind achter. :o :-[

Senegal papegaaien (Bonte Boertjes) broeden als het goed is 28 dagen.

Jullie noemen een serre dus een waranda en een kas een serre.
Bij ons noem je namelijk een ruimte waarin je groente etc kweekt een kas en jij een eind terug een serre. Zitten onze landen tegen elkaar aan, zitten er nog aardige verschillen in het taalgebruik. :-\

Succes met een kooi aanschaffen.

Groetjes, Nel :)

marilyn

4 februari 2006, 21:30:40 #968 Last Edit: 4 februari 2006, 21:32:24 by marilyn
hoikes iedereen

nu eff fotokestijd  :P

mayka is gek van mijn man marc en gaat steeds weer naar hem toe

marc geeft mayka een aaitje over haar bekje iets wat hij wel mag doen en ik niet  ::)

het eerste veertje van chica die eruit is gevallen

onze kleine joran heeft alle plezier van de wereld met chica

voila dat waren weer enkele fotokes  :P

hoikes wilma
net je berichtje gelezen hihihihihihi ja hé ik krijg de smaak te pakken om verhaaltjes te vertellen  ::) en dat whooshy niet veel wil vliegen is eigenlijk ook wel een beetje herkenbaar hier hoor  ;) als de kleintjes net uit hun kooi komen dan spelen ze eerst wat straaljagertje maar dan is het ook gedaan mer vliegen en zitten ze altijd op de één of ander zijn schouder  :P

hé nel :D
ook jouw berichtje heb ik net op tijd gelezen  :P
ja je zou niet zeggen dat onze landen zo dicht bij elkaar liggen hé met al die verschillende woorden  ::) nu ja wij leggen de verschillen wel aan elkaar uit hé  ;)

groetjes marilyn

es

Hi Marilyn,

wat een geweldige foto's  :D
Zo te zien gaat het goed met Mayka, of doet ie nog wel eens bijten  ???
Joran een dikke  :-* van mij, je bent echt een kanjer om zo te kroelen met Chica
Gr Es

marilyn

hoikes es

de meeste tijd gaat het wel goed met mayka hoor maar af en toe heeft hij gelijk eens een sjaggiedag en dan laat ik hem beter met rust maarja wij hebben ook wel eens een rare dag dus waarom zouden onze dieren zo geen dag kunnen hebben  ::) ik maak me er niet echt druk in het komt wel goed met mayka  :D

en ja ik ben ook best trots op joran hoor want voordien was hij wel een beetje bang van de birdie's en nu opeens laat hij ze op zijn schouder zitten en schatert het uit van het lachen  :D

groetjes marilyn

marga

hoi marilyn
wat een leuke foto s
leuk om te zien
groetjes marga

Riny

Hoy Marilyn
De laatste 2 pagina's van je dagboekje heb ik bij gelezen .
Ik ben het helemaal met Wilma eens,doe rustig aan met valkjes kopen.
Ik heb jaren gedroomd van geparelde geelwangen,en nu ben ik de trotse bezitter van een pop en een mannetje.
En tegen die kweker die jou nodig heeft voor handopfok van zijn papegaaien, zou ik zeggen dat je dan wel dat valkje gratis wil hebben.
Het is me nogal geen werk en een verantwoording die je neemt.
Maar maak daar goede afspraken over ,want anders kon je nog wel eens bedrogen uit kunnen komen.
Fijn dat het met jou weer wat beter gaat.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

dat valkje krijg ik idd gratis op voorwaarde dat ik die senegal papegaaien met de hand opvoed . ik heb hem gezegd dat dat goed was op mijn voorwaarden 1 handopfok heeft risico's ik doe mijn best maar ik kan niet garanderen dat ik ze allemaal in leven kan houden 2 ik wou zelf kiezen welk valkje uit welk nestje ik wou 3 de voeding en de andere benodigdheden moest hij betalen enz enz enz .......... ik ben echt niet over 1 nacht ijs gegaan hoor  ;) die man weet dat ik voor dat valkje geen cent betaal en dat hij ook niet met een ander dan mijn keuze moet afkomen anders hou ik gewoon zijn senegal papegaaien zo simpel liggen de zaken  :P en hij weet dat ik dat durf !!!!!!!!!!!!

groetjes marilyn

trienke

Hoi marilyn

wat had je gisteren een fijne dag met de birdies zeg :D
Heerlijk om dat te lezen. En die foto's zijn echt prachtig geworden.

Groetjes trienke