de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

Aaaaaach, wat lief van knabbeltje dat hij je troost....vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent met hem.....ik had dat met Coco en je gaat je toch wel hechten omdat ze juist extra lief lijken te doen.

Ook ik ga voor jou duimen ( we houden geen duimen over ;D), dat de kooi naar wens is en betaalbaar.....en wat een valkje betreft, geduld die komt er zeker wel.

Kan niet te veel typen,(maakt herrie en storend met het licht aan!) Petra en Danny slapen hiernaast....ik ga morgen met haar en Joke naar Amsterdam, in een hal oude spulletjes verkopen....heb dat nog nooit gedaan, maar heb er wel zin in, we moeten alleen om  uur op  :-\ :-\....en dat is lang geleden....toen ik nog bij de pomp werkte moest ik vaak om 5 uur op.

Duzzzzzzzzzzzzz.......SLAAPWEL.....hihi
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes kirsten en wilma

ik geef de moedniet op hoor  ;) en ik hoop dat ik morgen of overmorgenmeer geluk heb wat de kooien betreft , ik ga naar 2 kooien gaan kijken eerst naar de kooi die mij het meeste aanstaat en zondag dan naar die kleinere kooi. en wat valkjes betreft  blijf ik uitkijken maar alleen tamme valkjes komen in aanmerking want ik heb geen buitenvoliere desnoods voed ik ze zelf op .

wilma veel plezier met spullenverkoop morgen ;)

kirsten, ik geniet van mijn lieverds hoor en zeker vanavond want ze zijn superlief

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Ik begrijp dat je 2 koppeltjes wilt gaan houden en daarvoor dus nu of in de toekomst enkele valkjes voor wilt kopen.
Als die kennis van jullie, Knabbeltje niet zelf wilt gaan houden omdat hij/zij niet goed genoeg is voor de Tentoonstelling en nu heeft besloten om hem/haar te verkopen waarom koop je die dan niet gewoon over, je hoeft dan niet op zoek naar een maatje voor Chica, je hebt een valkje wat tam is en een valkje waar je heel veel van houd en heel erg lief voor je is. Voor die kennis maakt het toch niks uit of jij of iemand anders Kanbbeltje koopt, als ie het zelf toch niet gaat houden en voor jou maakt het veel uit of je Knabbeltje koopt, anders moet je  nog langer gaan zoeken en is Chica straks helemaal alleen  :'( als Knabbeltje weg gaat, en dat is ze helemaal niet gewend, ze is haar hele leventje als samen met Knabbeltje.

Misschien wel een ideetje!!

Groetjes van Caroline

Succes met de kooienjacht.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

ik zou knabbeltje dolgraag houden en dat heb ik zelfs al voorgesteld maar die man reageert er niet op  :-\ en in de tweede plaats knabbel en chica zijn broer en zus en ik wil niet dat zij een koppeltje gaan vormen door gebrek aan een andere partner. dus blijft het voor mij afwachten wat er met knabbeltje gebeurt.

en bedankt om me succes te wensen, ik zie wel wat er gebeurt als deze kooien niets worden tja met tijd zullen er wel andere te koop aangeboden worden zeker  ::)

groetjes marilyn

Christine

Tuurlijk Marilyn! Je zal wel optijd een kooi vinden! Maar wat Knabbeltje en Chica betreft, je kan die altijd allebij houden en dan een popje ;) voor knabbeltje nemen en een mannetje voor Chica! Dan moet je maar achter 2 valkjes gaan zoeken en niet achter 3 valkjes! Misschien een idee? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

dat was oorspronkelijk mijn idee om knabbeltje te houden en een popje voor te zoeken en chica wou ik zowieso al een man voor zoeken want als die eitjes goed waren geweest zou daar een man voor chica uitkomen hoopte ik toch. nu ja nog eff verder zoeken en wie weet misschien begint dit koppeltje niet weer eitjes te leggen  ;) ik hou echt mijn hart vast

groetjes marilyn

Christine

Wacht wel voor je popje te gaan halen  ;) Nicky en Ricky zitten nu enorm te bewegen op men kamer! ik denk dat ze wakker zijn ::) Ze houden zich goed maar vormen nog niet echt een klein koppeltje! Ze doen wel veel dingen samen :P

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes iedereen

ik ben hier op het forum eventjes op zoek geweest naar een foto van hoe dat popje uit het nestje waar de eitjes van kapot zijn eruit ziet en zo'n mutatie wou ik ook het is niet mijn foto het is waarschijnlijk van iemand van dit forum maar toc wil ik die foto plaatsen omdat dit één van de mutatie's is die ik nog zou willen

en deze mutatie zou ik ook nog willen maar waar deze foto vandaan komt weet ik heel erg goed want ik heb em uit een dagboekje gepikt  :-[ sorry christine

het is misschien een droom dat weet ik wel maar toch ik heb nu al tegenslag gehad en deze 2 mutatie's blijf ik naar zoeken, al duurt het jaren eer ik ze krijg toch wil ik deze  ::) er staan ook nog andere mutati's op mijn verlanglijstje hoor maar ik vrees dat er meer op mijn verlanglijstje staan dan ik binnen kan houden  :-\ dus ja daarom de keuze welke jongen er dan zouden uitkomen in combinatie met chika of knabbel dat is van minder belang nu ja eerst maar eens zien of knabbeltje toch echt niet mag blijven  ;) zolang hij hier niet weg is blijf ik hopen

groetjes

Christine

Hier nog een paar foto's van haar!!

Hier samen met Jazzy!

Haar krijg ik nu zelf uit Nicky: fallow split cinnamon, gepareld, geelwang en Ricky die er nu bij zit!

Christine

Nicky: Fallow en Ricky: Wildkleur ::)
Ouders:
Vader=Fallow split voor {X1:Cinnamon} {X1:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}
Moeder=Wildkleur

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Wildkleur split to Fallow {X1:Cinnamon} {X1:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}
50.0 % Wildkleur split to Fallow

Jonge pop
50.0 % Cinnamon Gepareld Geelwang (rec.) split to Fallow
50.0 % Wildkleur split to Fallow

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom | valkparkiet.com

marilyn

hoikes christine

jij maakt me helemaal gek !!!!!! mijn fantasie gaat alweer op de loop met mij  ::) nu verlang ik nog meer om al die birdie's in mijn buurt te hebben  :P

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Ik wil niet je droom kapot maken, maar dit zijn niet de goedkoopste mutaties die je hebt uitgekozen. En omdat je altijd aangeeft, dat bepaalde dingen niet gaan omdat ze te duur zijn, wat natuurlijk helemaal geen schande is, wil ik je dit toch vertellen zodat je straks niet weer op een terleurstelling stuiterd.

Nogmaals goed bedoeld hoor.

Liefs Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

ik weet dat dit niet de goedkoopste mutatie's zijn maar toevallig kan ik dit jaar of volgend jaar aan alletwee de mutatie's geraken zonder al teveel kosten.

dat eerste valkje ik ken de naam niet met dat bruinige schijn krijg ik gratis op voorwaarde dat ik die man help met het opvoeden van senegal papegaaien hij heeft een koppel dat altijd bevruchte eieren heeft maar kennelijk zijn het barslechte ouders en keer op keer sterven de jongen en nu heeft hij mij gevraagd omdat ik al veel meer ervaring heb met handopfok of ik dat voor mijn rekening wil nemen, de voeding betaalt hij, en ook het risico op een dood jong is voor hem want met handopfok kan er veel verkeerd gaan dat weet hij zelf ook en dan mocht ik kiezen uit gelijk welk nestje dat ik wou en ik heb voor deze mutatie gekozen jammer genoeg zijn de eerste eitjes slecht nu wachten op de volgende nest eitjes. de senegal papegaaien lagen gisteren met hun 1ste ei dus algauw kunnen jullie genieten van foto's van de handopfok ook  :D aléja ik weet niet goed hoelang een senegal papegaai broed maar ik kom het wel te weten  :P die man heeft gezegd dat hij mij enkele dagen op voorhand (als de jongen beginnen te piepen in het ei) zal verwittigen zodat ik mijn couveuse kan laten opwarmen . dus ik heb echt wel nog hoop dat ik mijn mutatie voor een heel klein prijsje (gratis) krijg  :P  :P  :P

groetjes marilyn

Monky

Het zijn mooie mutaties die je op het oog hebt  :)
Maar dat wist ik natuurlijk al  :P

Heerlijk toch zoiets in het vooruitzicht.
Je kan natuurlijk ook altijd nog sparen voor een dure mutatie, mocht het toch niet op de gratis manier lukken.
Ik zeg altijd maar:
Waar een wil is, is een weg  ;)
en natuurlijk... De aanhouder wint  :-*

Je hebt dus een spannende tijd voor de boeg.

Hoe gaat het eigenlijk met Mayka?

Groetjes,
Monky

Wilma1

Wachten tot je de juiste keuze vindt is een goede beslissing en met haast kom je toch vaak "ten val" en heb je pijn, maar dan in dit geval in je hartje!! Jij vind gerust wel een valkje waar je hart van "open gaat", maar die staat niet morgen op de stoep!

Hoe is het met je kooi afgelopen??? Vandaag zou je toch ook 1 kijken? Ik hoop dat je slaagt of geslaagd bent!!

Ik heb een deel van mijn parkiet "binnengehaald" op de rommelmarkt, heb nu ontzettende rooie oren en zelfs rooie wangen....die heb ik NOOIT!!! Kun je nagaan hoe koud het was en toch beregezellig en wat centjes voor dingen die anders de KLIKO waren ingegaan!!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3