de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes caroline

wat jullie dan een veranda noemen dat is voor oons een pergola. een veranda is gewoon een stuk bijbouw aan je huis waar veel licht is met andere woorden veel ramen, maar deze bijbouw is wel gesloten dus kunnen de valkjes vliegen naar hartelust  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Aha!! Dit is bij ons een serre dus.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

bij ons is een serre een appart heel klein glazen stulpje met metalen frame waar groenten in gekweekt worden. waw wat zijn er vele verschillen in nederland buiten belgie  ::) nu ja de valkjes zitten dus wel binnen en dat is het belangrijkste , ze kunnen er af en toe uit net zoals ze nu doen alleen in een andere ruimte van het huis  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

zondagochtend ga ik weer naar een kooi gaan kijken, volgens de foto is het een mooie kooi maar ik wil die eerst in het echt zien voor ik me er op verheug want ik ben bang dat ik weer telleurgesteld ga zijn anders  :-\

nu eff een update over onze vriendjes
gisteren in lange tijd een film op tv bekeken en de kleintjes mochten uit de kooi, kennelijk vonden zij dit een perfect moment om te knuffelen en wie zou dat weerstaan ??? ik niet hoor  :P ook mayka is alweer een tijdje heel lief en praat er duchtig op los, ze wenst ons de ganse tijd slaapwel  ::) alsof wij s'morgens vroeg weer in ons bed zouden gaan liggen  :P nee eerlijk ik denk dat het mijn schuld is dat ze zoveel slaapwel zegt  ::) iedere avond voor ik naar bed ga zeg ik slaapwel en dan krijgt ze nog wat lekkers hahahaha en nu wil ze mij op deze manier duidelijk maken dat ze zin heeft in lekkers ...... de boef  :P als ik overdag alleen ben dan fluit mayka veel deuntjes en chica en knabbel doen lekker mee op de achtergrond  :P
idd ja jullie lezen het goed knabbeltje is nog steeds bij ons hoe dat komt is een verhaal opzichzelf  :-\ die man waar knabbel voor bestemd was , die vindt dat knabbel niet echt een vogel is om op tentoonstellingen en wedstrijden te zetten. daar moest ik achter komen via mijn man want hij durfde het me zelf niet zeggen , wat er nu met knabbeltje gaat gebeuren weet ik ook niet en ik kan me er moeilijk mee bemoeien want uiteindelijk was gans het nestje van hem dus ik mag al van geluk spreken dat ik chica heb. ik heb al voorgesteld dat knabbel hier mag blijven maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen en ook misschien is het maar beter als knabbeltje hier niet blijft want ik wil geen nestje tussen broer en zus  ;) ik zie wel hoe het loopt . voorlopig blijft knabbel waar hij nu is. hij zit hier zeker nog niet in mijn weg maar ik ben wel bang hoe langer hij hier blijft hoe meer ik mij aan hem ga hechten en dan wordt het afscheid opeens nog zwaarder  :-\

groetjes marilyn

Petra en Cheeky

Wat liefffff van Mayka, dat ze steeds SLAAPWEL zegt! Misschien gunt ze jullie een rustige tijd in bed!  ;) ;D

Grappig dat Chica en Knabbel zo lekker meedoen! Hopelijk hecht je je niet teveel aan Knabbel! Als die man nou duidelijk is in wat hij wil met Knabbel, dan weet jij ook waar je aan toe bent!

Liefs,
Peet

marilyn

hoikes iedereen

ik voel mij vandaag een beetje onrustig en ik vrees dat ik zo beter uit de buurt van de dieren kan blijven want zij voelen zo goed mijn stemming aan en al zeker mayka want in het verleden heb ik al gemerkt dat mayka iedere keer bijt als ik mij onzeker of angstig voel dus ik ben gewaarschuwd !!!! niet dat ik mijn lieverds iets zou doen hoor want in tegendeel chica en knabbel zijn dan gelijk extra lief  en daar kan ik zo van genieten en misschien een reden om chica en knabbel eens extra ter verwennen het is alweer een tijdje geleden dat ze een snoepstaafje hebben gekregen (van oudejaarsavond) en ik denk dat ik er een nieuwe in de kooi hang  :D

hoikes petra

idd petra ik wou ook dat die man wist wat hij wilde dan zat ik nu niet in onzekerheid in verband met knabbeltje, dat is misschien wel een deel van de reden waarom ik vandaag zo onrustig ben er zijn ook nog andere redenen hoor !!!! oa die kooi waar ik zondag naartoe ga kijken, ik ben bang dat het weer een telleurstelling zal zijn  :-\) nu  ik zie wel

groetjes marilyn

Monky

Hi meiske,

Iedereen heeft wel eens een onrustige dag hoor. Misschien moet je een klein beetje afleiding zoeken?
Ik kan me ook wel voorstellen dat je eens duidelijkheid wil over Knabbel. Waar twijfelt die man dan eigenlijk over ???

Ik kan me voorstellen dat je een beetje huiverig bent om de kooi te gaan bezichtigen. Maar het moet toch een keer goed gaan!!!
Is het trouwens die bordeau-rode kooi die je gaat bekijken? Toch wel weer spannend.

Hoe gaat het trouwens met je kinderen?

Tot later  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

met de kids gaat het weer beter ze zijn ondertussen al alle twee weer naar school toe.
en het is idd die bordeaurode kooi die ik ga bezichtigen . ik had nog met iemand anders contact ook voor die kooi vroeg hij 50€ maar kennelijk heeft hij gisterenavond nog een bod gekregen voor 150 € (staat wel niet bij zijn advertentie) en dat is mij teveel ik heb hem een mail gestuurd dat hij zijn kooi mag verkopen aan die andere bieder ik kan dat niet geven. dus ja nu maar hopen dat het met deze kooi wel goed gaat .
en wat afleiding zoeken betreft , ik heb momenteel veel teveel afleiding en ik weet niet waar eerst aan gedacht  :-\ positief en negatief door elkaar en wordt een beetje chaos voor mij vandaar mijn onrust . nu ja ik overleef het wel hoor  ;) misschien kan ik binnen kort jullie al wat positief nieuws brengen (hoop ik toch  ;))

groetjes marilyn

Monky

Ik zal heel hard voor je duimen :P

Duim, duim, duim, duim...Duim, duim, duim, duim...

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

thx dat je zo hard voor mij wilt duimen.  :-*

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik kom eens in mijn dagboekje iets plaatsen maar lang zal ik er niet zijn en deze avond zal ik helaas ook niet veel in andere dagboekjes plaatsen. ik moet toch iets van mijn hart . ik had bij een mensen hier in de buurt een valkje gevraagd, niet zomaar een valkje ik weet niet juist welke mutatie dit is maar het een soort albino met een bruine schijn. de koppeltje is nog jong (ietsje meer dan een jaar oud) en het is hun eerste keer dat ze eitjes legden. ik begon al vol hoop dat ik er toch al snel een valkje bij zou hebben maar helaas heb ik daarnet te horen gekregen dat er geen enkel eitje bevrucht is . het heeft geen zin meer om te hopen want de eitjes zijn lang genoeg blijven liggen en er zou nu al heel veel te zien moeten zijn . de kweker heeft echt wel ervaring met valkjes dus ja ik heb geen reden om hem niet te geloven hij wijt het aan de onervarendheid van de ouders . ik was al bang om het hier op de site te vertellen omdat ik niet wilde dat ik alweer telleurgesteld zou worden maar het enige wat ik heb gedaan is mezelf bedrogen met de gedachte dat ik op die manier een telleurstelling makkelijker zou kunnen verwerken.

groetjes marilyn

carco

Hoi Marilyn

Wat sneu zeg ,niet bevrucht.
Kan zeer goed hoor, nu ook weer niet tè wantrouwig worden hè?
Het probleem is ,en dat ken ik zelf maar al te goed, als je iets wilt heb je het liever gisteren dan morgen.
Nog even geduld blijven hebben jouw tijd komt echt wel. ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes caroline

het is gewoon eff teveel ik leefde al zo erg mee met de nestjes, de eitjes en de jongen hier op het forum, dan al die ellende bij nel en gerda ook lin heeft het moeilijk, ppppppppfffffffffff ik wist al wel dat er zeker 2 van de 4 eieren niet bevrucht waren maar eigenlijk hoopte ik nog altijd op die laatste 2 tot deze avond toen hij het mij zelf kwam zeggen  :'(
knabbel chica zitten momenteel bij me en het is alsof knabbel mij zo goed aanvoelt hij vraagt zelf om gekroelt te worden die lieverd . ik kom er wel over hoor en het is ook niet dat ik ineens alles opgeef ik heb gewoon eff tijd nodig om alles te verwerken  ;). ik laat chica zeker niet alleen er komt echt wel een vriendje bij

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Lieve Marilyn,

Het zit je allemaal niet mee,. en kom even een dikke knuffel brengen,. De moed niet opgeven hoor, ook al is het soms wat moeilijk als er vanalles tegenzit.
Een valkje komt er echt wel,. straks heb ik er bijvoorbeeld ook weer genoeg. Het is helaas even afwachten :-\

Geniet van je lieverds en ik vind je een kanjer, vergeet dat niet :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------