de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

NO EXCUSES....je zei KOFFIE  ;D  ;D  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Is dit voldoende boetedoening??
Groetjes Riny :'( :'( :'(

Wilma1

21 januari 2006, 20:39:38 #752 Last Edit: 21 januari 2006, 20:43:38 by Wilma1

WAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA  ;D ...jawel hoor...

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

eer het nu poesjeskoffie of poesjesthee is zolang er maar poesjes voor staat ben ik wel gelukkig  :P trouwens ik had vandaag een heel drukke en vermoeiende dag maar toch voel ik me ergens wel.... hoe moet ik het zeggen .....het gevoel dat alles wel goed komt . wat de birdie's betreft kennelijk houd mijn man meer van hen dan hij zelf wil toegeven want ik mag zelfs uitkijken naar meer valkjes dus dat is goed nieuws hé  :D

ook aan iedereen bedankt om mij zo te steunen het doet me echt heel erg goed, wat heb ik toch veel aan jullie allemaal, ik kan dit forum echt geen dag meer missen dus zelfs afkicken kan ik niet want dan zoek ik gewoon een andere oplossing om tot bij jullie te geraken  :P

en idd ik zou er het hart van in geweest zijn als mijn lieverdjes weg zouden gemoeten hebben en ondertussen heeft mijn man dat ook al gemerkt, het eerste moment was ik er gewoon onderste boven van en ik heb gehuild tot ik niet meer kon maar nu smile smile smile  ;D  ;D  ;D

groetjes marilyn

Roosje

Het kan aan mij liggen hoor, maar ik snap het niet. Wat moet er gebeurd zijn dat je vogels zo opeens weg moesten, en wat is er gebeurd dat je nu zelfs meer vogels kan nemen. Ik begrijp hier niks van ???

Desondanks ben ik zowieso blij voor je dat alles nu weer goed lijkt te komen!

Wilma1

Die stoere mannen zijn best wel gevoelig, ook al laten ze het niet altijd blijken....

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

vandaag zal ik niet veel online zijn omdat ik deze middag bezoek heb maar deze avond na 6 uur zal ik wel mijn schade in halen  ;) nu is mayka nog snel even uit haar kooi en deze namiddag mogen de kleintjes er eens uit . mayka is mij gezelschap aan het houden bij de pc , de laatste tijd zit ze liever hier bij mij dan op haar kooi en ik geniet hier van haar capriolen  :P . deze avond breng ik nog wel een verslagje uit hoe het is gegaan met de kleine dondersteentjes  :D . kennelijk beginnen ze hier alledrie hun donsveertjes kwijt te raken want zelfs van mayka vliegen de donsjes in het rond hahaha een keertje meer stofzuigen is de boodschap hé  :P en nu rond ik af want ik denk dat mijn bezoek hier algauw zal zijn  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Gezellige middag en ik heb mijn stofzuig werk erop zitten, zelfs het hele pc bureau opgeruimt....had ff een aanval van "opruimwoede" en dat op Zondag, maar Piet was werken , komt nu net thuis en moet vannacht weer werken en zo komt mijn dag wel om ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Wilma1 op 22 januari 2006, 14:39:13
.had ff een aanval van "opruimwoede" en dat op Zondag

Hoy Marilyn
En dan durven ze ook nog te beweren dat ze het warm krijgen van mijn berichtje,terwijl ze het heeft van het poetsen.
Groetjes Riny  ;D ;D ;D

Wilma1

Hee Riny..... niet zo bijdehand!!!!! Als jij mijn vogels gaat "uitdelen" krijg ik het warmer dan van WELK werk ook  ;D  ;D  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes riny en wilma

ppppppppppffffffffffffffff stofzuigen en opruimwoede  :-\  :-\  :-\ ik heb een lui zondagsgevoel vandaag en heb nergens geen zin meer in  :P mijn bezoek is net weg en nu is het weer aff forumtijd  :D

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dan ben maar eens lekker lui.
Het is ook een roerig weekje voor je geweest,dat zal ook wel met je moeheid te maken hebben.
Geniet maar van je zondagsrust .
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ik weet waar mijn luiheid of moeheid vandaan komt  :-\ ik heb gisteren nog eens slecht nieuws gehad en het ligt een beetje op mijn hart te draaien . weet je nog dat broertje van chica en knabbel ??? timmy hé die is voor nieuwjaar naar zijn nieuwe huisje gegaan hij had daar echt een zorgeloos leventje. nu kreeg ik gisteren een paniektelefoontje van mijn vriendin dat timmy buiten geraakt was en dat hij is weggevlogen en dan vroegen ze mij om hem te komen vangen !!!! hij zat ergens in een boom in de buurt van hun huis .  :-\ maar tot nu toe is hij nog niet terug en ik denk ook niet dat ze hem nog terug zullen krijgen  :'(

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Ja dat zijn geen leuke berichtjes.
Toch weet je het niet of ze hem niet terug krijgen.
Maar het zal wel snel moeten gebeuren met het slechte weer op komst.
Ik hoop en duim voor je.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

jij weet evengoed als ik hoe je moet opletten dat ze niet buiten geraken en van die mensen was het ook niet hun eerste tamme vogeltje dat ze hadden, ook ik had hen meerdere malen gewaarschuwd maar helaas timmy heeft het buitenlicht gezien en ik heb niet veel hoop dat hij terug komt  :-\ dus timmy zal ik in elk geval niet meer kunnen blijven volgen  :'(

groetjes marilyn