de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Marilyn
Gisteren had ik er iets voor over gehad als ik wat dichter bij je had gewoond.
Dan hadden we samen een kopje koffie gedronken ,nu moeten we het met dit plaatje doen.
Groetjes Riny :-*

Valerie

He Marilyn,

Wat lees ik nu?  :'( Ik kan me heeeeel goed indenken hoe jij je voelt wat je vogeltjes betreft. Mijn man wilde ze ook liever weg, maar dierf het niet van me verlangen. Hij vond het zo verschrikkelijk in de woonkamer. Ik heb nu alle vogels tijdelijk bij mijn schoonouders tot we een huisje hebben gevonden met meer plek als hier.
Ik hoop dat je snel een gelukkige oplossing vindt en dat alle stress snel weer weg is.

Heel veel sterkte!

Wilma1

Als je op Marktplaats kijkt, zie je veel advertentie's staan van "goedkoper kan niet"  daar hebben ze kamervoliere's EN gewone kooien van rond de 50 euro's....ik weet niet OF het in België ook is, of e.v. zo dicht mogelijk te gen de grens aan voor julie??? misschien de moeit ewaard te informeren voor je?

Ik ben aan het meezoeken voor je!!! Daarbij komt mijn zwager vaak in België voor zijn werk en als ik "lief" kijk valt er wel wat te regelen misschien!!!!!!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilmav valerie en riny en eigenlijk iedereen  :P

ik heb idd die beroemde marktplaats al gevonden waar jullie het zoveel over hebben en er zijn ook 2 winkels van goedkoper kan niet in belgie ik heb het mijn man al getoond en er staat een kooi die idd iets van rond de 50 € is die is wel niet zo luxueus maar dat kan me niet schelen , hij is tamelijk groot en daar kunnen meer valkjes in, mijn man heeft al gezegd dat we volgende week eens gaan kijken en als ze idd die kooi hebben dan mag ik 2 koppeltjes houden dus ik ben al aan het uitkijken  :P in de veranda zou die kooi prachtig staan weet al een mooi plekje  ;) en daar heeft marc geen last van hun geluid als hij moet slapen dus yiehaaaaaaaaa dat probleem opgelost en wat mayka betreft begint het er ook al goed uit te zien  ;) kennelijk houd hij ondertussen ook al meer van haar dan hij wil toegeven en helpt mij met het zoeken naar een mogelijke oplossing  :D dus mijn hartje mag weer dansen van vreugde  :D

groetjes marilyn

Wilma1

21 januari 2006, 13:10:24 #739 Last Edit: 21 januari 2006, 20:15:37 by Wilma1
Mijn man heeft ook vaak nachtdiensten en IK mag van geluk spreken, dat hij redelijk de 'knop kan omzetten", want hier in huis is het ook altijd rumoerig overdag maar.... 1 been in bed en SNURRRRRRRRRRRRRK....ROOOOINKalleen DAARVAN sliep IK niet en heeft hij na onderzoeken een CPAP (zuurstofapp.) gekregen en is ook HIJ weer stil  ;D  ;D   ;D...'k was anders ook op zoek gegaan bij "goedkoper kan niet"om hem in de schuur te zetten  ;D  ;) ...

Maar ik ben blij dat jullie het wat eens kunnen worden, want de slaap is ook wat waard natuurlijk en een vermoeide chagie man is niet prettig leven!! Ik hoop dat het jullie gaat lukken!!
:-* wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy marilyn
Ik ben hee erg blij dat het de goede kant op gaat bij jullie,
en dat jij je vogels kunt houden.
In Belgie bestaat er toch ook zo'n site of vergis ikme.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

nu heb je me toch waarlijk plat gekregen van het lachen met je verhaal over je man en goedkoper kan niet hahahaha djeezes ik kom niet meer bij geloof ik  :P

groetjes marilyn

hoikes riny

nog net je berichtje gezien, in belgie zijn er niet zoveel site's als bij jullie hoor maar op marktplaats.nl heb ik toch al veel gezien en op de site van goedkoper kan niet is een mooie kooi te koop en die is niet zo duur dinsdag bel ik de winkel even en als hij in voorraad is dan gaan we één van de dagen gaan kijken  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

HOIhoi Marilyn,
Ben blij dat ik je toch weer een slappe lach heb kunnen bezorgen  ;D....gelukkig kan ik dat NU ook wel maar toen  :-\ ?!!! gaapgaapgaap >:(......
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Riny op 20 januari 2006, 18:33:30

Hoy Marilyn
Dan hadden we samen een kopje koffie gedronken ,nu moeten we het met dit plaatje doen.

Foei toch Riny...ZE LUST GEEN KOFFIE!!!!!
;D  ;D  ;D  ;D  ;D
wILMA

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik kan me wel voorstellen dat jij nachtenlang geen oog heb dicht gedaan toen maar gelukkig kun je nu je nachtrust weer nemen zoals het moet en dat is het belangrijkste  ;)

die koffiekan heeft riny geplaatst voor mij omdat er poesjeskoffie in zit hahahaha  :D

groetjes marilyn

Petra en Cheeky

Poesjeskoffie?!?!?! Hahahaha! Ik zie het nu ja....!
Bedankt voor je lieve reactie bij ons, Marilyn! We zijn per zojuist verhuisd naar de verhalen... dus zoek niet tevergeefs!

Ik ben heel blij dat je je vogels kunt behouden! Ik merkte al snel hoezeer je je aan hen gehecht had! Lekker voor je!

Liefs,
Peet

Monky

Hi Marilyn,
Wat fijn dat je toch een oplossing hebt gevonden. Wat ga je nu met Mayka doen? Toch die oordoppen  ;D ?
Je mag dus zelfs dieren erbij nemen. Ja, zo doe je dat. Je hebt waarschijnlijk heel snel gepraat om je man van vogels weg naar 3 koppels te laten gaan hahaha  ;D
Even zonder gekkigheid. Ik ben echt heel erg blij voor je. Ik zou me geen raad weten als ik mijn dieren weg zou moeten doen voor mijn vriend. Ik had hem dan misschien wel verlaten. Ik kan namelijk niet leven zonder mijn lieverds. Nou heb ik heb wel gesteld aan het begin van onze relatie dat ik veel dieren zou hebben in de toekomst hahaha. Hij was er dus al op voorbereid  :D :D :D

Wat een fijn nieuws vandaag toch weer...nu nog alleen het nieuws van Karin over de jongen en mijn dag is weer goed  :P

Groetjes,
Monky

carco

Hoi

Wat ben ik blij voor je zeg, dat het allemaal ten goede lijkt te keren.
En op kapazaa staan heel veel dingen uit België begreep ik.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Wilma1

Oordoppen (de gele) werken goed hoor en e.v. kun je ze zelfs op maat laten aanmeten als lawaai een probleem vormt voor iemand die overdag moet slapen, dat kan hier, maar zal bij jullie ook kunnen en ehhhh.....de bekende HOUTEN hamer vervangen voor een ZWAARDER uitvoering  ;D...oeps wat zeg ik nu weer  :D....

Ik ben heel blij voor je als je je kindjes met deze oplossing kunt behouden, maar ik zou EVENGOED eens bij je langs komen hoor!!!! Jij lijkt me een OERgezellige BELG!!! En ik heb eigenlijk alleen maar ervaring met lieve Belgen...ik had er haast zelf gewoond!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Wilma1 op 21 januari 2006, 15:04:27
Citaat van: Riny op 20 januari 2006, 18:33:30

Hoy Marilyn

Foei toch Riny...ZE LUST GEEN KOFFIE!!!!!
;D ;D ;D ;D ;D
wILMA

Hoy Wilma
Ik heb nog eens heel erg goed gekeken ,en ik geloof zeker dat het een theepot is.
Groetjes Riny :D