de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Marilyn
Hebben die mensen hem nog gezien?
En wonen ze ver van jou vandaan?
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

die mensen hebben hem gisterenavond nog gehoord en gezien maar dan nog er is bitter weinig kans op dat hij uit zichzelf terug komt of het zou moeten zijn dat hij erge honger heeft maar zelfs dan geloof ik niet dat het hen zal lukken om hem te vangen  :-\

groetjes marilyn

Wilma1

MAG IK HET ZEGGEN?????? WAT OER STOM, JE WEET TOCH MET EEN VOGEL DAT JE MOET OPLETTEN....... DJEEZUS(pik jouw woord over) .....WAT NU DAN????? UIT ZICHZELF KOMT IE NIET TERUG....een zeer kleine misschien, maar een koude dood is eerder aan de orde!!! OH Marilyn wat vreselijk!!!!
:( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Marilyn
Soms weet je het niet.
Jaren geleden zat ik met een jonkie te knuffelen die nog nooit gevlogen had.
Die was nog niet uitgevlogen ,en ineens floep weg.
Niet zoals je zou verwachten ,in het begin wat onbeholpen.
Nee gelijk goed en doelgericht.
Gelukkig hebben we veel bomen rond ons huis.
Maar het valkje was nog niet zelfstandig.
Na 4 dagen heb ik hem te pakken gekregen.
Hij leeft nog vrolijk in mijn voliere .
Gelukkig was het weer toen beter als nu.
Groetjes Riny  :D

Wilma1

Ik hoop dat het jullie ook zo gaat lukken, als bij Riny!!!!
duimduimduim!
:( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

ik heb al spijt dat ik timmy niet zelf heb gehouden  :-\ maar ja zoiets kon niemand voorzien, het enige wat we nu kunnen doen is hopen op het beste

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Als we alles van te voren wisten was rijk worden geen kunst.
Wil je aub even in mijn verhalenboek gaan kijken?
Ik heb je raad nodig.

Kirsten

Hoi Marilyn,

Uit je verhaal kan ik opmaken dat er weer wat meer rust is bij je thuis, gelukkig.
Toen las ik het verdrietige bericht van het wegvliegen van Timmy,. Ik vind het zo rot voor je dat je dit er ook nog bij krijgt. Ik duim heel hard, dat het lukt om hem te vangen.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes iedereen

hog ja ik maak mij weeral druk om iets waar ik in feite niets meer mee te maken had maar toch doet het me meer dan ik had verwacht  :-\ als een klein kind de deur had laten openstaan dan zou je nog kunnen zeggen van ja te klein om goed te beseffen maar het gaat hier om een jongen van 16 jaar die zich eigenlijk (naar mijn idee) onverantwoordelijk heeft gedragen. hij wil wel dieren maar voor de rest ......... zijn moeder moet het eten geven en verzorgen en de kooi schoonmaken en hij wist dat een vogel snel de deur uit is en toch denkt hij zomaar in een kerk te wonen en zijn deur te mogen laten openstaan  :-\

groetjes marilyn

bobbie

Marilyn,

heb je al op de verkooppagina gekeken? Daar staan tamme valkjes te koop in Belgie.

Groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes nel

ja ik heb al gekeken en ik heb ook al contact gehad, maar door persoonlijke redenen ga ik daar niet om een valkje

in elk geval bedankt om het me te melden  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Jammer  :(...het zit je ( NOG) niet mee.....maar er komt een ommekeer, daar ben ik zeker van!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Marilyn
Hoe is het met je computer gesteld?
Hopelijk is die snel weer in orde.

marilyn

hoikes riny

yiehaaaaaaaaaa mijn pc terug

om 14.30 h ben ik mijn pc gaan halen en hij is alweer aangesloten se  :P aaaaaaaahhhhhhhhhhh heel wat anders dan op die  :censuur oude pc hoor !!!! in elk geval hij is weer in orde nu  :D kan weer chatten en berichtjes plaatsen zoveel ik wil  :D

groetjes marilyn