de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Monky

Hi Marilyn,
Ik ben blij voor je dat Mayka bij je kan blijven. Ik weet precies hoe het voelt als je hart zo'n sprongetje maakt.
Geef de hoop niet op en het komt best wel goed  ;) Dat heb je nu duidelijk bewezen  ;D

Wat is Jaspertje een lieverd. Mooie kleuren ook.
Toch mooi als je een diertje zo kan helpen  :-*

Sterkte vandaag. Het komt vast allemaal wel goed met je eigen jong  ;D

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes iedereen

hier in belgie mogen de kleintjes van 2,5 jaar naar school (vanaf 3 veplicht) de school begint om 08.35 h en eindigt om 15.50 h en joran is geboren op 2 april 2003 dus 2,5 geweest al. in het eerste klasje mag je ze eventueel een halve dag zenden maar joran zit heel erg graag bij leeftijdsgenootjes en
ook bij zo'n kleintjes krijgen ze in de namiddag de kans om samen op de matrasjes een slaapje te doen  ;) ze moeten elk hun eigen kussentje meebrengen en elk een eigen dekentje. ik denk wel dat hij het leuk zal vinden maar ik hoor het straks wel als ik hem ga halen aan het school . nog een urrtje geduld en het is zover  :P

groetjes marilyn

Riny

Geef hem maar snel een dikke kus als die uit school komt.
Vertel je ons straks hoe het hem is vergaan de eerste dag?
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

joran is terug van school  :D  :D  :D juff micha zegt dat joran een hele lieve jongen is die flink meewerkt in klas zelfs voor zijn eerste dag al, hij maakt vlug vriendjes en deze middag wou hij geen soep drinken maar heeft heel veel aardappeltjes groentjes en vlees gegeten  :D maar wel heeft hij zijn nieuwe broek vol met slijk hihihihihi en zijn schoenen zijn kapot (ze waren toch haast te klein hoor  ;)) dus na school vlug nieuwe schoenen wezen halen  :P nu hij thuis is zit hij scheel van de honger en dorst dus eerst even wat gegeven om te eten en te drinken eer ik hier op het forum kon komen  :P

groetjes marilyn

Monky

Fijn dat het zo goed is gegaan!!!

Doe maar rustig aan hoor meissie. Het forum is heel geduldig  ;D

Groetjes,
Monky

Riny

Hoy Marilyn
Dat zijn heerlijke berichten.
Beter een vuile broek als stil in een hoekje .
Weer een moeilijke dag voor jou achter de rug,
nu gaat het iedere dag wat gemakkelijker voor je.
Hoe gaat het vandaag met Mayka?
groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ik moet eerlijk toegeven dat mayka er vandaag nog niet uit is geweest  :-[ ik heb het al zodanig druk gehad en dan nog eens met mijn gedachten bij joran gezeten  :-\ ik heb boodschappen gedaan en maar de helft mee van wat op mijn blaadje stond , gewoon met mijn gedachten ergens anders  :P
ik laat mayka er direct even uit dan zie ik hoe het met haar gaat hihihihihihi

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

vandaag zijn de birdie's rustig alleen jaspertje heeft een bijtdag geloof ik  :P amai die kan hard bijten voor zo'n klein ding !!!! volgende week gaat knabbeltje ook naar zijn nieuwe baasje  :-\ en jasper blijft hier ook niet lang want hij begint al zelf pellets te pikken pppppppppppffffffffffffff wat zal het hier dan stil zijn in huis  :-\ ik hoop dat ik algauw een man vind voor chica, ik heb een advertentie geplaatst maar kennelijk zijn er hier op het forum niet veel mensen die in belgie wonen  :'( ik heb nogthans al een kooitje klaar staan , helemaal uitgekuist en ontsmet maar ik vrees dat ik nog wat geduld zal moeten hebben  :-\

groetjes marilyn

trienke

Hoi marilyn

wat leuk dat joran vandaag voor het eerst naar school is geweest. Gelukkig vond hij het fijn.
En mayka moet maar eens geduld hebben, we kunnen niet alles tegelijk ;)
De birdies, moesten hier ook geduld hebben, maar zijn er wel wat langer uitgeweest.

:D
Groetjes Trienke

Wilma1

och dat kan ik me ook nog herinneren de eerste dag op de speelzaal.....IK vond het erger dan HIJ...want stond me simpel uit tezwaaien als een grote jongen...maar dat was een paar uur en bij jullie is het gans de dag.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Marilyn,

Wat fijn dat het zo goed is gegaan met Joran.

Maar wat een lange dag voor zo'n kleintje zeg, hoeveel dagen per week is dat dan??

En eten ze daar dan aarappelen, vlees en groente?? Of was dat alweer thuis??

Bij ons mogen ze met 2 1/2 jaar 2 ochtenden per week naar de peutersleepzaal en met 4 jaar gaan ze meestal 4 dagen en soms 5 dagen per week naar de basisschool. Dus inderdaad heel anders.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Fijn dat het goed gegaa is op schook met Joran. En gelijk zijn schoenen kapot? Dat belooft nog wat voor later.
En Caroline volgens mij, als ik het goed heb, eten alle kinderen tussen de midaag warm op school in België.
Maar met 3 jaar leerplichtig al? Jong hoor! Geen wonder dat je je kleine grote jongen mist om je heen.
Groetjes: Carolione.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes iedereen

bij ons in belgie mogen ze vanaf 2,5 jaar naar de peuterschool
maandag,dinsdag, donderdag en vrijdag zijn volle dagen en woensdag een halve dag. tijdens de middag eet joran warm eten maar er zijn ook kids die hun eigen boterhammetjes meebrengen van thuis. hun warm middageten bestaat uit soep, vlees, groenten, aardappelen en nadien een stukje fruit of een youhurtje. gisteren wou joran geen soep eten want het was groene soep hahahaha en die lust hij niet zo graag . deze morgen toen ik aan de school kwam loste hij al mijn hand en begon te lopen om binnen te geraken, daar aangekomen deed hij zijn jasje helemaal alleen uit (wat hij hier thuis niet doet  :P) en al direct was hij met een vriendje aan het spelen aan de zandbak hahahaha hij had geen tijd meer om afscheid van mij te nemen maar ik ben toch naar hem toe gegaan om een zoentje te vragen.ik kreeg mijn zoen maar meer moest ik niet meer vragen  :P geeft niet hoor ik ben allang blij dat hij het op school zo leuk vind  :D

groetjes marilyn

Caroline

Goeiemorgen!!

Wouw, wel zware dagen voor die kleintjes, als ik hier in Nederland zie dat ze met 4 jaar al helemaal kapot uit school komen om half 4.

Maar wel heel erg fijn dat hij het zo goed doet en het zo naar zijn zin heeft.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

toen gisteren de school uit was om 15.50 h had hij honger en had hij dorst en was doodop tegen 18.00 konden we er gewoon geen weg meer mee omdat hij zo moe was , tja dan maar in bad en in bed hihihihihi hij sliep direct in en deze morgen moest ik hem ook weer wakker maken maar vanals hij hoorde dat hij weer naar juffrouw micha mocht dan was hij klaar wakker en kon het niet snel genoeg gaan  :P

groetjes marilyn