de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

ja mayka doet weer haar best  ;) ik heb ook al zitten nadenken misschien heeft ze in die tussentijd moed zitten verzamelen om op ons hoofd te landen want dat durfde ze niet zou ook kunnen hé

en joran hahahaha we hebben ons hier krom gelachen toen hij apetrots het lege spuitje naar jaspertje bracht was echt knoddig zo lief en voorzichtig dat hij dat deed. ik ben blij dat ik dat op foto heb  :D

groetjes marilyn

Caroline

Dat kan ik me voorstellen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey,

Wat ben je actief joh, je reageert overal en je dagboek die gaat ook ontzettend hard. wat een lieve foto van Jaspertje. Waar komt jasper vandaan? Dat heb ik even gemist. En Mayka komt dus al een beetje naar jullie toe? Vetrouwen werkt op den duur altijd. en je bent dus opzoek naar een witmasker man? Als ie niet tam hoeft te zijn dan kan je inderdaad de dagboeken langs bij de kwekers. Al hebben die nu bijna geen jongen. Ik heb nu ook niks, maar eind dit jaar misschien wel zilveren witmaskers als alles goed gaat. En in februari gewone witmaskers.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes lin

ja ik ben actief en al zeker sinds ik mijn ontslag heb gekregen op mijn werk. jaspertje komt van bij een bevriende kweker en al zijn broers(fo zussen waren al uit het nest alleen hi nog niet en de mensen wilden persé die kleine ukkepuk maar dan nog liefst handtam dus ja dan komen de diertjes meestal bij mij want die vriend heeft geen ervaring met handopfok. ik zoek inderdaad een witmasker man liefst tam maar het probleem ligt grotendeels ik woon on belgie en ik ben een ramp op de baan  :-\ daarom plaats ik nu al een advertentie je weet maar nooit wanneer er iemand in de buurt witmaskers zitten heeft  ;) en volgend jaar mag chica dan een nestje  ;) dan heb ik eindelijk mijn eigen valkjes en moet ik niet steeds vogels van vrienden opkweken om ze daarna weer af te staan chica en mayka blijven hier en als ik een man naar mijn zin vind dan blijft die hier ook  :D

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dat heb ik helemaal gemist ,ik dacht dat je juist net een nieuwe baan had.
Hoelang geleden is het dat je ontslagen bent?
groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ik heb in november mijn ontslag gehad op mijn fulltime job en nu ben ik werkzoekend maar bij ons in belgie mag je bovenop je werkeloosheid een 45 uren per maand werken en dat is mijn nieuw werk maar ik ben nog steeds werkzoekend en zou dolblij zijn als ik weer fulltime werk vond want nu werk ik maar 2 a 3 uren per dag  :-\

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dan ben ik in de war met die 2 a 3 uren werk.
Geniet er van zo lang je geen full time job hebt.
En je hebt nu afleiding aan Mayka.
groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ik ben heel erg blij dat ik mijn vogeltjes hier heb, ik besefte pas hoeveel ik dat had gemist toen ik het nestje van chica hier in huis kreeg en nu wil ik ze niet meer missen  :D daarom ook dat ik een man zoek voor chica, ik hoef niet veel vogels maar liefst wel binnen zodat ik er wat meer aan heb. ik kan niet uitleggen wat mijn vogels voor mij betekenen ergens zijn het ook een beetje mijn kinderen zoiets toch.

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Het zijn huisgenootjes die bij je gezin horen en je liefde geven.
Groetjs Riny :-*

marilyn

hoikes riny

daar heb je gelijk in ze horen idd in mijn gezin thuis en ze geven en krijgen ook veel liefde. maar toch is het anders dan als ik een vogel opvoed voor iemand anders, dan ben ik bang om me eraan te hechten omdat ik al op voorhand weet dat er een moment van afscheid komt en nu met chica en mayka die liggen mij veel nader aan het hart  :D en dat gevoel is heerlijk

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dat gevoel herken ik heel duidelijk.
Toen ik bezig was met Bink was het de bedoeling dat die naderhand weer weg zou gaan.
Naderhand bleek alles een beetje anders te lopen en ''mocht''
ik van mezelf van hem gaan houden zoveel ik wilde.
Dat was een heerlijk gevoel.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes iedereen

mijn lieve kleine joran is vandaag voor de eerste keer naar school  :'( ik heb het een beetje moeilijk, hij is nog maar weg en ik mis hem al. ik hoop dat hij het naar zijn zin heeft in zijn klasje zijn juf heet juffrouw micha en toen ik vertrok zat hij al mooi tussen de andere kindjes op zijn kussentje. zo'n lieve schat is hij. ik wou dat het al avond was zodat ik kan weten hoe hij het heeft gesteld  :-\ of dat ik een vlieg was die eventjes kon gaan kijken  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dat doet mij denken aan de dag dat ik mijn zoon voor het eerst naar school bracht.
Wij woonde vlak bij de school en als ik op zolder door het dakraam keek kon ik de speelplaats zien.
Met een kinderverrekijkertje stond ik te kijken of hij wel met andere kindjes speelde.
Die dag wilde de klok maar niet vooruit lopen.
Maar jij hebt dit alles al vaker meegemaakt voor mij was het de eerste en enigste keer.
Ga maar lekker troetelen met je vogeltjes.
Groetjes Riny :-*

Caroline

Hoi Marilyn,

Wat een moeilijke dag voor je.

Maar Joran is toch pas 2, gaan ze dan in België al naar school??
En dan ook meteen al tot de avond, omdat je schreef, ik wilde dat het avond was om hem te vragen hoe het hem gesteld was.  ???

Bij ons gaan ze pas met 4 jaar en dan eerste een ochtend en daarna, 's ochtends van 8.45 -12 uur en 's middags van 13.15 - 15.30 uur. Dus niet tot de avond. Is dat niet te lang voor zo'n kleintje??

Heel veel sterkte met deze eerste dag.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Skye

Hoi Marilyn
Heel veel sterkte vandaag! Valt nooit mee he als je eigen kleine vogeltje al een beetje uitvliegt? ;) Eerlijk gezegd vond ik het met mijn oudste heel spannend, maar van mijn jongste veel erger, toen had ik er geeneentje meer thuis! :-\
In Belgie hebben ze inderdaad andere leeftijdsgrenzen en gaan ze eerder naar school, maar hoe het precies zit weet ik ook niet.