de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Marilyn
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met Joran op school.
Geen beter teken dat ze haast hebben om binnen te komen.
Maar nu ben ik heel erg nieuwsgierig,wat moet je daar eigenlijk voor betalen dat ze daar blijven eten.
Groetjes Riny :D

carco

Hoi Marilyn

Heb je al op de verkooppagina gekeken vandaag?
Is dat een beetje bij jou in de buurt?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes riny

voor de middagmaaltijd op school voor kleuters betalen we 2 euro wat eigenlijk niet echt veel is want joran is een hele goeie eter (toch wat de warme maaltijd betreft )

hoikes caroline

ja ik heb net gekeken op de verkooppagina en qua afstand valt dat wel mee, ik heb contact opgenomen maar wat ik wou hadden ze dit moment niet zitten, wel hadden ze lutino's en albino's maar ik heb liever witmasker. dus ja dat wordt verder uitkijken. ik hou die site in elk geval in de gaten. bedankt voor de tip

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

gisteren hadden we probleempjes met jasper hij wilde niet uit de spuit eten en ook niet uit de lepel, zijn gewicht was goed dus ja we hebben gewoon een voeding overgeslagen, deze morgen wou hij ook niet eten en dat vond ik al raar. maar ik had niet echt tijd om er veel over na te denken want ik moest weg, dus ja ik zou deze middag nog eens proberen. toen ik deze middag bij zijn kooitje kwam zag ik direct dat zijn potje pellets compleet uit was !!!!!!!!!!!!!!!! even de weegschaal erbij genomen en hij was niet kritiek, dus ja geen pap meer gegeven maar wel een vol bakje pellets en ja hoor het bakje zat nog maar terug in zijn kooi en hij was er alweer van aan het eten  :D  :D  :D jaspertje eet alleen dat wil helaas ook zeggen dat hij algauw ons huis verlaat maar ik ben toch blij dat hij zelfstandig is dat is het voornaamste  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dat is nu altijd zo dubbel.
Van een kant ben je blij dat ze alleen eten.
En van de andere kant denk je dan ''o jee dan gaat die ook weer snel weg''.
Hoe gaat het de laatste dagen met mayka?
Onze Bink is weer helemaal de oude nu ik hem niet meer wil pakken.
groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

met mayka gaat het nu ook goed, we laten hem wat gerust en plagen hem niet zoveel meer om pootje te geven ofzo.wel is hij nu zo gek dat hij niets anders meer doet dan rondvliegen en op ons hoofd landen hahahaha hij geniet kennelijk van ons haar naar zijn zin te leggen  :P (met andere woorden ons haar in de war brengen hahaha) nu ja ik ben nu ook niet persé een modepop dus als mijn haar eens niet zo netjes ligt dan ga ik er gewoon weer met de kam door als mayka weg is  ;) maar de valkjes komen nu in hun attack leeftijd geloof ik  :-\ djeezes ik heb al wondjes in mijn wangen(omdat ze gans de tijd mijn bril willen demonteren  :P) van hun scherpe nageltjes of mijn oren zijn kennelijk ook niet zoals het zou moeten zijn want die willen ze ook hervormen (au au au  :-\ ) nu ja dat leren ze ook nog wel af

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik weet niet hoe ik dit moet vertellen maar ik heb slecht nieuws  :'(  het gaat om jasper, een hald uur geleden heb ik hem nog zien eten en nog zien op zijn stokje zitten. toen ik mijn vorig berichtje plaatste was er nog niets aan de hand .
we zijn een beetje met mayka bezig geweest die was zo gek als wat en opeens zien we jasper op de bodem van de kooi liggen  :'( jasper is niet meer onder ons  :'( ik weet niet wat er is gebeurt, ik had hem nog maar verse pellets gegeven en die waren ook alweer voor een deel opgegeten, misschien moest ik hem gisterenavond een beetje gedwongen hebben om te eten, ik weet het niet  :'(

groetjes marilyn

Wilma1

Ik weet van een nichtje, vroeger met haar kindjes, die gingen ook naar school  met 2 1/2 jr. en kwamen dan vermoeid met rode wangetjes weer thuis,  waar ze toch verder speelde en na het avond eten met hoog rode wangetjes in bed rolde ...hihihi....maar eenmaal op de kleuterschool (heet bij jullie anders maar ben het ff kwijt) zijn ze snel aan het ritme gewend....

Gaat het met mayka nog steeds lekker naar wens? Ik hoop het voor je!

JOH!!! Ik lees het net van jasper, hoe kan dat nu??? Wat zielig...voor Jasper en jullie je hebt zo je best gedaan er zal wel iets in zijn lijfje niet goed zijn gegaan en hij daarom niet wilde eten??

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hey Marilyn,

Wat een verschrikkelijk nieuws!  :'(  :'(  :'(
Misschien heeft hij een hartaanval gehad?
Wat erg zeg! Ik leef echt met je mee en wens je heel veel sterkte met het verlies van Jasper.
Wat erg...

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Riny

Hoy Marilyn
Wat zul jij geschrokken zijn.
Ik vindt het heel erg voor je,net nu je weer een beetje blij werd. :'(
Zou die niet veel teveel pellets gegeten hebben?
Het kan nooit komen door dat je hem gisteren gedwongen hebt te eten.
Ik denk echt dat die teveel gegeten heeft.
Groetjes Riny :-*

marilyn

hoikes wilma en manja

ik begrijp niet wat er is gebeurt buiten dat hij gisteren niet wilde eten was hij daarstraks nog even actief als vroeger en wat die pellets betreft daar heeft hij wel degelijk van gegeten want er ligt niets naast zijn bakje buiten wat stof. ik heb er ook al aan gedacht dat hij ze misschien gewoon kapot gebeten heeft maar niets binnen gekregen heeft maar dan zou er meer pelletstof liggen toch ??? misschien heeft hij een verschot opgedaan doordat mayka zo gek was zou ook kunnen. of misschien doordat ik deze morgen tijd had om hem deftig eten te geven. ik weet het gewoon niet  :'( ik voel me zo leeg zo ...... schuldig alsof ik een moord heb gepleegd.

groetjes marilyn

carco

Hoi Mariliyn

Jeetje wat erg van Jasper zeg!
Maar jij kan daar niets aan doen hoor denk niet dat het jouw schuld is.
Mijn ouders hadden van de zomer een valk gehad handopfok en dat ging hartstikke goed, hij kon al aardig vliegen en begon zelfs al te brabbelen. En na 2 weken lag hij dus ineens ook dood in de kooi, terwijl er niets aan hem te merken was. En wat het nu geweest is??
Dit zal met Japer ook een vraagtkeken blijven. Misschien toch iets onder de leden gehad?Hij liep toch ook achter bij zijn nestgenootjes en de ouders hadden hem toch verstoten? Misschien toch iets meer aan de hand geweest wat wij weten en wat de ouders wel aangevoeld hebben??
Sterkte in ieder geval want dit is altijd heel erg.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes iedereen

heel erg bedankt voor jullie steun, ik weet ook wel dat het waarschijnlijk niet mijn schuld is geweest het voelt alleen zo aan  :-\ ik wist op voorhand dat zijn ouders hem uit het nest gooiden maar ik dacht dat dat misschien was omdat ze alweer een nieuw nestje wilden ofzo (niet verder gedacht dan mijn neus lang is  :-\) ook weet ik dat jasper achter was op zijn broers (of zussen) , en dat er heel veel kan mis gaan bij hand opfok maar toch ............ ik verwachte me er niet aan dat zoiets kan gebeuren met jasper. noem het naief ik weet het niet maar het doet me pijn dat hij er niet meer is  :'(

groetjes marilyn

ManjaV

Hey Marilyn,

Wat apart, misschien wisten zijn ouders al dat er wat met hem aan de hand was.
Ik had dat ook met hamsters die ik ooit had, de zwakke werden zonder pardon verstoten.
Evengoed blijft het verschrikkelijk want het was een schattig beestje en hij was toch nu gewoon gezond. Maar ja idd weet je nooit wat voor virus hij misschien had. Of misschien toch gewoon een hartstilstand hoor. Dat kan best!!!

Sterkte nogmaals en het is niet jouw schuld!

Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hoi Marilyn,

Ik lees het net van Jaspertje.

Heel veel sterkte!!

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.