de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

es

hahahah nou ben jij on-line  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Beterschap ik ben gelukkig al weer opgeknapt voor zolang het duurt natuurlijk :P heb een koortspiek gehad beetje te vergelijken met een koorststuip  :-\ :-\
Maar is nu weg.
Veel plezier een zondag en ik wacht met spanning op de foto's  :D :D

Doe lekker rustig aan meid, dan ben je snel weer beter

marilyn

hoikes es

ik ben blij te zien dat het al een beetje beter gaat met jou, ik had dus gisteren tamelijk koorts maar ik ben ook gisteren begonnen met een ab kuur en ik moet zeggen dat het helpt. mijn verkoudheid zou veel te maken hebben met mijn allergieen zegt de dokterdus ja nu afwachten.ahja je  kunt wel eens meemaken dat ik en tweety tegelijkertijd online zijn hoor want wij hebben hier 2 pc's  :P

hoikes tweety

oooooooooohhhhhhhhhhhhh wat mooi zeg die foto van chica en zoals ik zie heeft chica weer goed genoten van haar douche  :D

groetjes marilyn

Valerie

Iedereen ziek hier? Dat is niet fijn! Wordt maar snel weer beter, hoor!  :-*

marilyn

hoikes valerie

bedankt om me beterschap te wensen en ik moet zeggen dat ik toch al minder koots heb dan gisteren dus dat is al heel wat hé  :D

groetjes marilyn

Valerie

Jippie! Mijn beterschap wensen, help dus!  :D  ;)
Fijn dat je weet wat beter bent!

marilyn

hoikes valerie

als ik bij jullie op het forum kom dan voel ik mij altijd al een stuk beter door alle mooie verhalen alleen al maar als er dan iemand persoonlijk beterschap wenst dan kan het zeker niet meer stuk  ;)

groetjes marilyn

Valerie

Citaat van: marilyn op 16 december 2005, 10:35:52
hoikes valerie

als ik bij jullie op het forum kom dan voel ik mij altijd al een stuk beter door alle mooie verhalen alleen al maar als er dan iemand persoonlijk beterschap wenst dan kan het zeker niet meer stuk ;)

groetjes marilyn

:-[  :-*

marilyn

hoikes iedereen

goed nieuws  :D  :D goed nieuws  :D  :D goed nieuws  :D  :D

mijn kleintjes krijgen al 3 dagen geen pap meer en vandaag is hun gewicht zelfs naar boven gegaan  :D
timmy is 2 gram verzwaard, knabbel is 4 gram verzwaard en chica ............  ::)  ::)  ::) die is van 76 gram naar 92 gegaan !!!!! heel goed hé  :D maar ik vrees dat ik het nu wel eventjes moeilijk krijg want dat wil ook zeggen dat ik al snel afscheid zal moeten nemen van timmy  :'(
chica blijft voorgoed bij ons en knabbeltje mag hier blijven tot na nieuwjaar maar timmy  :'(  :'(  :'( djeezes het is opeens zo snel gegaan dat ze zelfstandig werden

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

Fijn dat het daar zo goed gaat bij jou.
Ja het is altijd moeiljk om 1 van je babytjes af moeten geven
maar je weet gelukkig dat ze een goed huisje krijgen waar ze gaan wonen ;D

groetjes trienke

Petra en Cheeky

Fijn Marilyn dat het zo goed gaat met de kleintjes dat je er binnenkort zelfs eentje kwijt bent! Ik kan me zo voorstellen dat dat heel dubbel voelt! Sterkte!

Groetjes,
Petra

Caroline

Hoi Marilyn,

Gefeliciteerd met de paploze jonkies!!

Ik hoop dat je zondag een leuke dag hebt als je naar je nieuwe maatje gaat kijken, ik hoop dat er een klik is tussen jullie. En een naam bedenken laat ik aan andere over hoor, daar ben ik niet zo goed in.

En natuurlijk beterschap en snel beter worden.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Marilyn,

Het wordt nu wel spannend allemaal,. dit weekend heb je meer zekerheid en wellicht je mooie amazone in huis,. wow,.
En het is altijd even slikken als de kleintjes zelfstandig zijn,. het houdt inderdaad in dat je de nieuwe baasjes kan bellen om te vertellen dat ze opgehaald kunnen worden,.
Het troost mij altijd wel als ik merk hoe enthousiast ze zijn en blij met hun nieuwe huisgenoot,. dat maakt heeeeeel veel goed.
Es bijvoorbeeld, kwam Tigo halen en toen was het ineens erg stil in huis,. Het was namelijk de laatste destijds van al m'n jongen. Maar als ik nu haar geluk met Tigo in haar dagboek lees,. ben ik helemaal happy :D

Groetjes Marilyn

ps Als ik op een mooie naam kom, dan hoor je hem van me,.

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

Hi Marilyn,
Nog even snel een berichtje voordat ik ga slapen.
Hé super nieuws zeg dat ze al 3 dagen van de pap af zijn, en ja dan nadert de dag snel dat ze dan naar een nieuw huisje gaan.  :-[ maar ze komen toch goed terecht en dat is ook heel belangrijk, voor je zelf een geruststelling. :)
succes en truste en spreek je snel weer.

ps. volgens mij lopen we elkaar de hele tijd mis, als ik one-line ben ben jij off-line en andersom hihihi hoe krijgen we het voor mekaar ;D ;D ;D

marilyn

hoikes iedereen

gisteren niet veel gezegd maar ik was druk bezig want mijn wasmachine geeft de pijp aan maarten gegeven  :-\ dus snel een nieuwe wasmachine wezen halen want aan de oude waren er veel teveel kosten dan geholpen om die te instaleren en dan de ene wast na de andere erdoor draaien dus ik heb nu nog heeeeeeeeeel veel strijkwerk   :-\
ik kom straks nog wel even online met een verslagje over de valkjes maar nu eerst wat strijkwerk anders geraak ik er niet meer door

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Onder strijken kun je namen bedenken ,dat wil je niet weten.
Maar wij worden nu toch ook heel erg nieuwsgierig of je al een naam gekozen hebt voor je amazone.
Groetjes Riny :D