de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Monky

Hi Marilyn,
Ik kan me goed voorstellen dat je bijna niet kan wachten  :P
Als je nou zorgt dat je het heel druk hebt, misschien gaat de tijd dan wat sneller  8) ;D

Ik ben benieuwd of we straks mooie foto's van je Amazone gaan bewonderen  :) :D ;D

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monky

zelfs als ik het mezelf moeilijk maak komen mijn gedachten toch weer naar die amazone en ondanks dat ik mezelf beloofd had ben ik me toch al gaan hechten aan dat beestje en ik heb hem nog niet eens gezien, ik ben zelfs al aan namen aan het denken en ik wou dat ook niet doen . na dat telefoontje van die vriend ben ik echt niet meer te doen  :P hij zou zelfs nog geen 6 maanden oud zijn !!! ik begrijp niet waarom die verkoper dan zei dat hij 8 maanden was  ::) maar het maakt me niet uit kennelijk is het een lief dier en mijn hart bloed omdat ik niet direct in mijn auto kan stappen om hem te gaan halen  :-\

groetjes marilyn

ps uiteraard komen er foto's en één verslagje  ;)

Kirsten

Hoi Marilyn,

Oh wat spannend allemaal en ik snap ook erg goed dat je zenuwachtig bent en je stiekem al wat gaat hechten,.
Welke namen heb je al bedacht? of hou je dat nog even spannend voor ons :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

we hebben al enkele namen in gedachten maar we zijn er nog niet uit want ik heb beloofd aan de kids dat ik niet alleen zou beslissen, dus ik kan jullie nog niet meer zeggen. ik ben wel blij dat er hier zoveel mails binnen komen zodat ik het druk heb om al jullie verhalen bij te houden anders was ik waarschijnlijk nog veel zenuwachtiger  :P gisteren ging het nog van de spanning maar vandaag sinds ik dat telefoontje heb gekregen van die vriend  :-\  :-\  :-\ ben ik nog veel nieuwsgieriger geworden

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn                         
Had die vriend nu maar een foto genomen dan had je hem vast gezien.
Dit was mijn Bram.
Ik duim voor je dat het snel zondag mag worden.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoi riny

bram was ook zo'n mooie amazone  :D jammer dat hij er niet meer is maar nu heb je je andere vogels nog hé die hebben nu je aandacht nodig en daar heb je zeker ook heel veel plezier aan  ;) al ben ik vrij zeker dat bram altijd in je hart en herinneringen zal blijven

groetjes marilyn

mend0w

Hey Marilyn!
Echt leuk dat je een amazone krijgt!!
Weetje al ongeveer hoe hij eruit ziet?
Ik vind Amazone's echt onwijs mooi!!
Als je hem zondag (dacht ik) ziet..neem je hem dan ook gelijk mee of dat niet?

Groetjes Mandy en Pico :D

marilyn

hoikes mandy

ik heb eff op het net gezocht naar een prentje van een blauwvoorhoofdamazone en zo zou hij er ongeveer moeten uitzien al heb ik hem zelf nog niet irl gezien maar mijn man en een vriend wel al. en ja als hij ons aanstaat is het wel de bedoeling dat hij direct mee naar huis komt  :D, dus nog even geduld voor mij (heb niet veel geduld vrees ik  :-\)

groetjes marilyn

mend0w

marilyn

hoikes iedereen

met de kleine valkjes gaat alles goed ze zijn wel een beetje vermagert (ondanks dat ze weer minder voeding krijgen) maar het valt nog altijd mee . wat de amazone betreft valt het al moeilijker om niet meer aan hem te denken. ik kan me al niet meer voorstellen dat ik zonder hem zou thuiskomen. ik had mezelf ook beloofd om nog aan geen namen te denken maar die belofte heb ik ook al niet kunnen houden  :-\ nu zijn we op zoek naar een passende naam voor een amazone liefst een korte, krachtige naam maar ook ééntje die hij later zelf kan uitspreken.

wie helpt er zoeken naar zo'n naam ???

groetjes marilyn

es

Als ik een leuke naam weet zal ik het melden aan je ;D
Op het moment weet ik nog niets ;D

marilyn

hoikes es

bedankt dat je het me laat weten als je een naam vind, we hebben zelf al aan heel veel namen gedacht en ook heb ik hier op de site al naar namen gezocht (niet allemaal bekeken want er zijn er teveel) maar kennelijk vinden we geen naam die geschikt is (ik ben weer niet snel content geloof ik  :P)
maar ik heb altijd gedroomd van ofwel een rosé kaketoe of een amazone en nu het eindelijk zover is mag het geen gewone naam zijn zoals coco of jacko of wat heb nog voor namen die veel voorkomen. ik wil iets speciaals die kort en krachtig is en toch bij een amazone past

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik kom snel eventjes iets in mijn dagboekje plaatsen maar veel zal het helaas niet zijn want ik ben net als zovele mensen op dit moment ziek, hoge koorts en sinusitis, gans de nacht liggen hoesten je kent dat wel  ;)

met de kleintjes gaat het tamelijk goed hun gewicht is wel wat minder maar dat valt ook mee. ik had verwacht dat ze meer zouden vermagert zijn. ik doe het nog enkele dagen zo (1 dag wel pap en 1 dag geen pap) en dan kijk ik eventueel om hun voeding (pap) volledig weg te laten. ik hoop dat het deze keer lukt

groetjes marilyn

ps: ik weet niet of ik vandaag nog online zal komen ik wacht maar af hoe ik me voel

tweety

hoikes

jah mama namen zoeken is niet zo makelijk he  :P

groetjes tweety

tweety

hoikes mama

kijk eens wat ik heb  :P :P

chica aan het douchen  :P

groetjes tweety