de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes riny

ja ik heb al een naam gekozen en het wordt mayka
ik heb zelfs al meer nieuws  :P ze is hier al bij ons thuis hihihihihihi  :D moet je de foto's al zien ??? ja zeker  :Phahahaha dat dacht ik al

dit is onze mayka  :D

mayka een beetje dichter (is een beetje flou deze foto maar k'wou hem toch plaatsen

groetjes marilyn

carco

Hoi

Wauwie wat een mooitje zeg!!
Leuke naam: Mayka.
Hoe komt dat nu ineens zo snel??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes iedereen

ik wil ook eventjes mayka deftig aan jullie voorstellen. zij/hij is geboren in mei 2005 en is met de hand opgevoed. hij/ zij zat in een winkel en daar was ik direct verkocht . ze is heel erg tam geweest maar doordat ze in de winkel stond en iedereen zomaar bij haar kon is ze een beetje banger geworden. de winkelier zei aan de telefoon dat ze durfde bijten en idd ze zet haar bek rond je vinger en het nijpt een klein beetje maar volgens mij is dat nog niet echt bijten. ze is nu wel nog wat bang (bang is niet het juiste woord volgens mij, zo erg bang is ze nu ook weer niet) maar ik vermoed dat ze na een tijdje wel heel tam zal worden. nu zit ze rustig bij mij in een kooi ze panikeert niet al we iets doen of zo dus dat is al positief  ;) meer nieuws volgt later nog wel

groetjes marilyn

tweety

hoikes

we zij er vandaag al achter geweest we konden niet meer wachten tot morgen en nu dat het toch slecht weer is konden we er maar achter gaan e want het is nu toch geen goed weer om buiten iets te doen  :P  :P
dus jah we hebben mayka waast gaan halen  :P :P

groetjes tweety

marilyn

hoikes carco

voila direct antwoord gekregen van mijn dochter tweety  :P  :D
idd normaal zou mijn man gaan helpen bij een vriend maar door het slechte weer ging het deze namiddag niet door dus zijn we maar gelijk onze mayka gaan halen  :D

groetjes marilyn

trienke

hoi

wat een schatje is mayka ;D
Lieverd haha.
Ik hoop dat hij snel gewend is aan jullie

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

mayka zal wel snel wennen hoor ze zit nu al nieuwsgierig rond haar heen te kijken, ze speelt al met haar speeltjes en heeft zelfs al in haar schommelring gezeten  :P

groetjes marilyn

Gerda

Hoi Marilyn,

Wat een mooitje is Mayka!!! Schitterend!!
Nu ze bij jou in huis is en niet teveel mensen ziet, zal ze vast snel weer tam zijn. Als je maar consequent handelt!!!
Want zijn ze zijn wel een stuk slimmer dan valkjes  ;D ;D

Veel geluk en plezier met haar!!!!

Groetjes Gerda

marilyn

hoikes gerda

bedankt hoor en ik vind haar ook een mooike anders had ik haar niet mee gebracht hé en ze is ook lief hoor maar momenteel nog niet echt gewend bij ons (we zijn nog maar net thuis met haar)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Gefeliciteerd met Mayka.
Wat een liefke  en een mooi naam heb je bedacht.
En Mayka zal na een paar dagen wel bij draaien die is natuurlijk allemaal vreemde gezichten gewend bij haar kooi.
Nu gaat ze merken dat het steeds dezelfde mensen zijn en dan pas gaat die zich hechten aan jullie.
Toen ik las in mijn dagboek ga eens kijken wist ik al wat er te zien zou zijn.
Smelt smelt helemaal mijn Bram.
Hoe is het eigenlijk met de strijk afgelopen??
Groetjes Riny ;D

marilyn

hoikes riny

de strijk !!!...........euuuuuhhhhhhhhhh............ daar moet ik nog aan beginnen  :P hahahaha maar mayka ging voor hoor  :D ik ben blij dat ze er eindelijk is

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

daarnet was ik samen met tweety de afwas aan het doen en opeens !!!!!!! we wisten niet wat we hoorden !!!!! ja mayka was aan het brabbelen  :P momenteel wel nog onverstaanbaar maar wel geleek het meer op mensentaal dan op papegaai taal  :D djeezes ze is net een paar uur bij ons en ze begint al te brabbelen dan moet ze zich wel op haar gemak voelen bij ons denk ik want anders zou ze dat waarschijnlijk niet doen .

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Wat een verrassing dat ze er gisteren al was. En wat mooi is ze.
Heel veel plezier er van en ik hoop dat je hem/haar lekker tam krijgt.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes iedereen

gisteren is het tweety al gelukt om mayka een stukje fruit uit haar handen te laten eten en vandaag gaf mayka al een pootje aan tweety dus ik denk dat ze sneller tam zal zijn dan we denken. ik moet eerlijk zijn ik ben een beetje jaloers  :-[ van mij moet mayka nog niet veel hebben want ik ben degene die haar uit die kleine kooi in de grote kooi heb gedaan en daarvoor heb ik haar moeten pakken en dat had ze niet graag.dus van mij is ze nog een beetje bang.

met de valkjes gaat het tamelijk goed uitgezondert timmy die begint weer af te vallen  :-\ eventjes een klein beetje voedong bijgeven (niet veel) en dan moet hij zich zien te redden.

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

wat leuk dat mayka al zo op haar gemak voelt super.

Jammer dat timmy weer wat afgevallen is.
ik hoop dat hij snel weer aankomt.

wat is eiglijk het gewicht nu van je lieverds?

Groetjes trienke