de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

trienke

felllllllllllllllllllllllllllllllie ;D

Kirsten

Marilyn, gefeliciteerd! dat is weer een zorg minder denk ik :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes trienke en kirsten

idd dat is voor mij een hele zorg minder  :D thx dat jullie mij altijd steunen en duimen voor me  :-*

groetjes marilyn

bobbie

Hallo Marilyn,

Gefeliciteerd :D met je baan.  :D

Wat voor een werk ga je doen?

Groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes nel

ik ga weer in een strijkcentrale gaan werken zoals ik vroeger nog heb gedaan maar nu wel dichter bij huis  :D amper 10 minuutjes rijden , ik doe dat werk graag en ik ben blij dat ik terug zo'n werk heb gevonden  :P

groetjes marilyn

Riny

15 februari 2006, 19:37:10 #1160 Last Edit: 15 februari 2006, 19:43:52 by Riny

marilyn

hoikes riny

bedankt voor de bloemetjes en de wensen  :-*

groetjes marilyn

carco

Hoi

Gefeliciteerd dat je weer werk hebt.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes caroline

bedankt voor de felicitatie's  :-*

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Gefeliciteerd met je baan!!

Maar ik dacht dat je al werk had, je werkte toch op een school?? Was dit tijdelijk of zo??

En wat kan ik me precies voorstelllen bij een strijkcentrale  ??? kun je me dit uitleggen. Aan je reactie te merken moet het wel heel erg leuk werk zijn. Is het voor vast??

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

bedankt om mij te feliciteren  :-*

ik had idd werk op een school in de eetzaal ,maar dat was pwa werk met andere woorden ik mocht niet meer dan 45 uren per maand werken dus dat is maar heel weinig ( een uur of 3 per dag de woensdag vrij omdat er geen school is en de vakantie's ook geen verdiensten ) maar toch beter dan niets, dit werk heb ik aangenomen onder voorwaarde van zodra ik vast werk vond dat ik daar ook weg was en vandaag is het zover in die strijkcentrale heb ik een contract van onbepaalde duur (dus een vast contract) en een veel mooier uurloon  :P
wat je je mag voorstellen van werk in een strijk centrale  ::) tja je hebt zelf ook wel strijkwas thuis en vele mensen hebben een hekel om die berg strijk nog te moeten doen na hun uren dat ze buitenshuis werken wel die mensen brengen dan hun strijkwasgoed naar een strijkcentrale en wij doen hun strijk dan in hun plaats tegen vergoeding :D ik heb altijd al graag gestreken en nu kan ik er zelfs mijn job van maken en geld verdienen ermee  ;)

één nadeel is er wel aan, ik zal minder tijd op het forum kunnen doorbrengen  :-\ en nog minder bij mijn lieverds  :'( maar ik ben toch blij dat ik weer aan het werk kan hoor want thuiszitten is moeilijk voor mij

groetjes marilyn

Caroline

Aha, bedankt voor de uitleg!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

graag gedaan hoor caroline  ;)

Rianne

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! :)

Wilma1

Ze komt OOK naar Zaandam, de strijk doen....voor een KOPJE THEE..... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D.....

Maar nogmaals gefeliciteerd, anders lijkt het net of Ik niet reageer   :P op het forum..... en als je wat minder aanwezig kunt zijn..."hijsen WIJ je wel naar boven toe" zo nu en dan... :D...

Riny is daar goed in...die houdt alles in de gaten.... ;)...

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3