de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

deze morgen heb ik nog geen tijd gehad om me echt bezig te houden met de birdie's  :-[ maar ja ik ben dan ook nog niet veel thuis geweest  :-\ ik ben al op 2 plaatsen geweest voor een sollicitatiegesprek en deze namiddag moet ik nog een plaats doen maar alé die verloren tijd haal ik wel in bij de lieverds  ;) ze zijn momenteel in elk geval al een fluitconcert aan het geven hihihihihihi.
wat kendi en misty betreft ik heb hen nog geen enkele keer zien eten maar ik zie wel dat hun etensbakje goed mindert en dat er pelletjes van de zaadjes op de bodem van de kooi liggen dus da's toch goed nieuws hé  :D ook de trosgierst die ik hen heb gegeven die leeft niet meer  :P hun snoepstok daarentegen die hebben ze nog niet aangeraakt misschien kennen ze dat gewoon niet ook hun water was in elk geval al een stuk vermindert. ze zien er goed uit en fluiten naar chica en knabbel (aléja kendi fluit naar chica  ::) )ze zijn levendig maar niet paniekerig ook hun poepjes zien er nog prima uit , maar ik blijf hen in de gaten houden hoor  ;)
voor de rest zal ik deze avond wel nog een berichtje plaatsen over chica, knabbel en mayka  ;)

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Marilyn,

Fijn dat het goed gaat met de birdies.  :D

Jij succes met je sollicitaties, hopelijk wordt je op 1 van de 3 aangenomen.

Groetjes, Nel :)

Riny

Heel veel succs gewenst.
We zullen voor je duimen.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes nel en riny

ik hoop ook dat ik ergens werk vind zou het voor ons veel aangenamer zijn  :D
bedankt om mij succes te wensen  :-*

groetjes marilyn

Wilma1

Ik ben druk aan het voor je (we duimen wat af op dit forum, ze worden steeds dunner ;D) en wie weet zien we Marilyn als.....

een echt zakenvrouwtje........ ;D ;D ;D......

En die vogels komen niets te kort , bij een dagje minder aandacht...tijd voorjezelf is nu eenmaal ook nodig!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

nu is het nog te vroeg om al te beginnen duimen ik moet er maar om 15.00 h zijn dus ik vertrek hier om 14.45 h en het is amper 10 minuutjes rijden van bij mij thuis  ::)

groetjes marilyn

ps ik weet niet of ik vandaag nog nieuws zal hebben over het werk hoor  :-\ deze van deze morgen weet ik ook nog geen nieuws van dusja is dan afwachten hé  ::)

Kirsten

Hoi Marilyn,

Ook ik duim met iedereen mee,. :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

bedankt om voor mij te duimen  :-*

en eigenlijk bedankt iedereen jullie zijn stuk voor stuk allemaal superrrrrrrrrrrrrrrrr  :-*

groetjes marilyn

Wilma1

Duimen draaien continue, dus laat maar draaien  ;D kan nooit "kwaad"alleen 's nachts komen ze ff tot rust  ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

héééééééééééé yoehoeeeeeeeeeeeee

hebben jullie wel hard genoeg geduimd voor mij ???????????

marilyn

ok wel niet wel niet wel niet wel niet  ::)

lalalalala lala lalal alalala lalala ik heb werk  :D  :D  :D  :D  :D

dus bedankt iedereen  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*

groetjes marilyn

Tara

Wiiiiiii gefeliciteerd Marilyn
ik lees het nu pas, maar ik duim nu nog maar eens ;D

Gefeliciteerd :D

marilyn

hoikes tara

thx ik moest het gewoon even kwijt  :P
mijn hart slaat af en toe eens een slagje over van geluk als ik eraan denk  :D

groetjes marilyn