de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes rianne

bedankt om me te feliciteren  :-*

hoikes wilma

hahahaha djeezes meid als jij mij niet feliciteerd in mijn dagboekje zal ik kwaad zijn hoor !!!!!!!!!! :P en msn telt niet ofwa ???

ik kom nog wel regelmatig in mijn dagboekje hoor en ook jullie verhalen zal ik proberen zoveel mogelijk bij te benen alleen zal het een klein beetje minder zijn dan vroeger maar dat vergeven jullie mij wel hé  ;)

en wat mijn eigen dagboekje betreft het maakt mij echt niet uit als ik nu een beetje naar beneden zak het voornaamste is dat ik weer werk heb  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Hoeveel uur per dag ga je daar nu werken?
En moet je dan ook nog voor opvang voor Joran zorgen.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ik begin op mijn werk met 20 uren per week (of 4 uur mer dag) maar ik weet nu al dat binnen een paar maanden het full time zal zijn dus de eerste maanden zal het nog redelijk rustig zijn  ;) en zo heb ik ook tijd om weer langzaam aan te wennen

en wat joran betreft die gaat al naar school dus veel opvang zullen we niet nodig hebben.

groetjes marilyn

Petra en Cheeky

Gefeliciteerd met je baan, Marilyn! Fijn dat het allemaal gelukt is en hopelijk heb je het helemaal naar je zin!

Liefs,
Peet

marilyn

hoikes petra

bedankt voor de felicitatie's en ik hoop idd om daar vele aangename uurtjes te mogen doorbrengen  ;)

hoikes iedereen

ik heb gisterenavond eff een off day genomen ik was moe van het over en wee lopen en vliegen met papierwerk voor mijn nieuwe werk en had zin om eens een avondje voor tv door te brengen  ::) veel tv heb ik helaas niet gezien want ik werd afgeleid door alle lieverdjes die hun mooiste lied zongen  :P maar ook door iets anders !!!!!!!!! deze foto zegt meer dan woorden denk ik  :P

ik was eigenlijk van plan om nog een tijdje te wachten om kendi en misty een blokje te geven omdat ze op die mannier wat konden wennen aan ons maar nu weet ik niet echt meer wat ik moet doen  :-\ kennelijk hebben zij al echt zin om eraan te beginnen.gans de dag door zit kendi voor misty te fluiten, ze zitten steeds heel erg dicht bij elkaar en poetsen en kroelen doen ze ook erg graag dus ja ............ ik denk dat ik in het weekend maar kijk om aan een nestkastje te geraken  :P en ik zie dan wel wanneer ik hen die geef , ik heb dan in elk geval al een nestkastje in huis  ;)

groetjes marilyn

Christine

Veel succes! Ik moet je zeggen dat ik heb nestkastje toen ook heb geplaatst toen ze voor de eerste keer (dit jaar dan) aan het wippen waren! Eer de eitjes waren duurde het toch nog ff! Je kan ook de tijd geven met het nestkastje erin! Wie weet laten ze het staan en doen er niets mee maar ookal als ze er wel iets mee doen wens ik je veel geluk want je verdient het! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

ik ben wel blij dat ze al zo bezig zijn hoor maar ik had hen eerlijk gezegd ook wat meer tijd gegund om alles hier een beetje gewend te komen maar kennelijk hebben ze er zelf niet zoveel behoefte aan om gewend te raken  ::) nu ja ik moet toch nog naar een nestkastje op zoek hoor want ik heb daarnet al in de dierenwinkel hier in de buurt wezen kijken en eerlijk die nestkastjes zagen er daar niet al te deftig uit  :-\ het was alsof ze in zeven haasten in elkaar geflanst waren met overal kieren en spleten tussen  :-\ ik ga morgen eens in een andere winkel gaan kijken  ;)

groetjes marilyn

Monky

Misschien een beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd met je nieuwe baan  :)

wat een prachtig beestje is het toch...

marilyn

hoikes monique

bedankt voor je felicitatie's en je bloemetje  :-*
en ja het zijn prachtige beestje hé vooral kendi vind ik heel erg mooi (stond ook op mijn verlanglijstje  :P ) en misty .......... die is speciaal op de foto kan je dat gelijk niet zien maar toch heeft ze een soort tekening op haar vleugels en ook zij heeft ondertussen mijn hart weten te berijken  ;)

groetjes marilyn

Gerda

Caroline

Hoi Marilyn,

Daar ben ik weer met een stomme vraag. Sorry!!

Maar mogen ze nog wel een nestje hebben nu. Want ik meen me te herinneren dat je zei dat je jongen van dit koppel had zien zitten bij die man waar je ze haalde, in de volière ernaast.

Dus hebben ze al niet te veel nestjes gehad de laatste tijd?? Zomaar een vraagje hoor. Weet je hoeveel nesten ze hebben gehad??

Wel heel leuk voor je als ze mogen en inderdad al zo snel eitjes gaan leggen.

Succes Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Gefeliciteerd met je baan!

Ik vroeg me ook af wat Caroline schreef. En zo te zien is de kans op albino's vrij groot met dit koppel. Zou leuk zijn als er ook nog bont in zat.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

der wordt wat afgewipt op dit forum ;D ;D ;D

marilyn

17 februari 2006, 13:20:32 #1183 Last Edit: 18 februari 2006, 12:05:47 by marilyn
hoikes gerda

bedankt voor de felicitatie's

hoikes caroline en lin

stomme vragen bestaan niet alleen stomme antwoorden  ;) bij de kweker zaten idd nog jongen van dit koppel maar die jongen waren wel al ouder dan dat chica en knabbel nu zijn (chica en knabbel zijn nu 5 maand oud) kendi en misty hebben vorig jaar 2 nestjes gehad en het laatste nestje was begin augustus ongeveer dat ik kan ook midden augustus geweest zijn) dus wat denken jullie ? kan het kwaad dat ze dit jaar wat vroeger beginnen ?

hoikes aad

ja zeg overal hoor je wipwapnieuws of eitjes of piepkuikentjes  :P maar ja bij de meesten zitten die valkjes die nu al kweken ook binnen hé  ;)

groetjes marilyn

Lin

ik hou zelf 3 nestjes aan per jaar als ze het redden. Ik verspreid de nesten in 4 maanden en dan weer rust.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)