21 juli 2025, 21:33:33

Cobie`s  Valkjes.

Gestart door Cobie, 29 mei 2003, 00:56:23

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Cobie, ;D

Fijn te horen dat alles goed gaat daar bij jullie.

Groetjes Marlies ;)

Mandy

Gezellige boel daar in de volière, met triootjes en al hahaha! ;D
Veel plezier en succes ermee. Wie weet komen er nog wel kleintjes vd zomer, zou leuk zijn. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Riny

Hoy Cobie
Wat een lekker gevulde voliere.
Wacht maar als jij van de zomer ook weer valkjesoma wordt ,dan is het dubbel genieten.
Maar ik zag op foto's dat jij de blokken niet allemaal op dezelfde hoogte hebt hangen.
Gebruiken ze die blokken evengoed die lager hangen?
Groetjes Riny :D

moonwitch (diana)

Hoi Cobie

Lekker dat het zo goed gaat met je valkjes.
Van dat wipwappen met z´n 3en dat zie ik ook regelmatig hier.
Bij mij zie ik ook al regelmatig dat er gewipwap wordt.
Hopelijk binnenkort weer nieuwe foto´s
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Olga en Hans

Hallo Cobie,

Wat heerlijk dat het met je valkjes zo goed gaat  :D, ze hebben vast al de zomer in hun bolletje. Het zou toch leuk zijn als er een stelletje gevormd wordt en dan straks misschien wat kleintjes  ;). Wie weet met een triootje wat voor schattige kleintje er van komen  ::).
Heb je van je binnenvalkjes ook al eens jongen gehad  ???

Weer tot horens, Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

~Natas~

Hai Cobie,

Heerlijk om te zien dat je voliere weer lekker vol zit met mooie valkjes.
Ach weer een nieuw begin, met jongen valkjes.
En wie weer, beviel het riooooootje hun wel  ;D
Ben erg benieuwd naar de volgende foto sessie.

Groetjes,

Natasja

Cobie

Hoi hoi.

Hier weer wat van ons hoor. Onze broedblokken hangen idd niet opdezelfde hoogte. Maar ze worden wel gebruikt. Heerlijk hoor mijn nieuwe valkjes dat gefluit en gespeel. Ze zoeken op de dag het zonnetje op en daar hebben ze ruimte genoeg voor. Dus zelfs de triootjes neem ik voor lief  ;D ;D ;D ;D. En wat denken jullie????????????

Eitjes.

Ik weet alleen nog niet of ze bevrucht zijn maar ik moest gauw een foto maken omdat het broedse valkje eten was. Wel weet ik wie erop de eitjes zit.

Dat is dit lekkere ding.

Ik wacht het nog even af en dan ga ik toch de eitjes schouwen. Als ik in het broedblok kijk is het een hoop geblaas maar daar moet ik wel om lachen. Ik zou niet weten van wie ik dit valkje heb. Maar het is een goede dus  ;D ;D ;D ;D. Ook weet ik niet met wie ze het gedaan heeft. Maar mocht het niets worden ben ik toch reuze blij met mijn schatjes. Je kan echt merken dat de lente in de lucht hangt hoor. Zowel binnen als buiten zijn de valkjes erg druk en maken veel kabaal. Dus hopenlijk kunnen we snel buiten zitten en genieten van de vogels.

Oh wat zijn ze mooi.

Dan kan ik ze weer goed obseveren en genieten van de verschillende karakters. En fotomodellen van ze maken.

Help daar is ze weer hoor. Gauw op een kluitje zitten.

Ze zullen er wel aan wennen hoor. Als ik het hok inkom zijn ze al niet meer zo schrikkerig. Maar owee als ze het fototoestel zien  :o. Dan moet ik bukken  :D :D :D. Maar ik krijg het voor elkaar om ze goed op de foto te krijgen. Al moet ik lijm op de stokken smeren  :censuur.

Oke wij blijven zitten. Nou ik niet hoor kijk maar naar mijn rug.

Kortom het gaat goed met de lekkere scheetjes. En ze doen het prima. Ze maken mij blij en gelukkig iets mooiers is er toch niet  ;). Ik laat jullie natuurlijk iets weten over de eitjes. En ga weer aan de slag met de camera. Tot horens.

Groetjes van Cobie en de Valkjes.

Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

moonwitch (diana)

Hoi Cobie

Is dit de enige cinamon popje die je hebt??, als dit zo is dan komt ze van mij vandaan :D.
Wel leuk dat ze al op een nestje zit, hier zijn ze ook al druk aan het wipwappen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Rianne

Wauw, dat is een teken dat ze het naar hun zin hebben bij jullie! :D
Het is wel wat te koud volgens mij om nu een nestje te hebben, of zitten ze goed beschut tegen de kou?

Riny

Hoy Cobie
Zoals ik zie heb je de blokken al buiten hangen,dat durf ik nog niet.
Ik wacht altijd tot zeker eind maart,en dan nog afhankelijk van het weer.
Hopelijk krijg je veel jonkie's dit broedseizoen.
Groetjes Riny :D

Kolkkie

Hey Cobie,

Jij kan als het goed is en meezit dus binnenkort ook weer lieve monstertjes tegemoet zien :).

Je hebt echt een mooi stel bij elkaar zitten zeg :).

Ik ben benieuwd of de eitjes bevrucht zijn.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Olga en Hans

Hoi Cobie,

Ohhhhhhh eitjes, dat is al snel en dan ook nog van zo'n mooi popje  :D. Ik dacht ook, dat is er eentje die bij Diana vandaan komt, maar dat zal Diana wel het beste weten  ;D.
Leuke foto's zo van je buitenvalkjes en laat dat zonnetje maar komen, hoor. Kunnen we heerlijk buiten zitten.
Heb ik afgelopen week ook een X gedaan, uit de wind, in het zonnetje, zittend op m'n bankje en even de hond geborsteld  :D.

Groetjes van ons uit het dorpje aan den Rijn.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Cobie

Heeeee Valkenvrienden.

Ik denk idd dat het een valkje van Diana is (was)  ;D ;D ;D. En ik wacht het rustig af. De valkjes zitten best goed beschut. En ze is zo wijs geweest om een broedblok uit te zoeken achter de schuifpui. Dus lekker uit de wind en als de zon schijnt heerlijk in de zon. En door dat wipwappen dacht ik ach vooruit dan maar de broedblokken erin. Er is niets zo veranderlijk als het weer toch. Ik denk dat papa een wildkleur is. Als er valkjes in de buurt komen lijkt het wel een aasgier  :D :D :D.
Jullie horen van mij.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

~Natas~

Hai Cobie,

GEFELICITEERD

Met de eerste eitjes.
Nu hopen dat ze bevrucht zijn

Groetjes,

Natas

marilyn

hoikes cobie

jullie hebben de afgelopen tijd erg veel meegemaakt en dat jullie van verschillende mensen nieuwe valkjes hebt gekregen is een prachtig gebaar van die mensen maar dat jullie nu met de nieuwe valkjes ook al eitjes hebben kan alleen maar zeggen dat ze zich prima voelen daar bij jullie thuis  :D ik hoop dat de eitjes bevrucht zijn en dat je algauw je eerste nestje van het jaar mag verwelkomen  ;)

groetjes marilyn