2 augustus 2025, 16:46:15

♥Seraiyo, Cottony & Quantadro♥

Gestart door Tara, 7 november 2005, 13:24:25

« vorige - volgende »

Christine

Tara als het echt niet meer gaat bel me gewoon ik maak wel ff tijd voor jou hoor! Trouwens we zijn toch allebij in het zelfde land dus zo duur is dat nu ook weer niet! Denk er maar eens over na!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey Tara,

Ik ben hier weer beland na lange afwezigheid! allereerst wat een rot verhaal over je buren. Dat doet echt zeer ook al heb je geen hechte band met ze. Leuk dat je even wat over je binnenvalkjes hebt verteld in het begin. Helaas kan ik de fotos niet zien maar ik weet hoe ze eruit zien.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

Hoi allemaal,

Citaat van: Rianne op 17 december 2005, 14:54:13
Mensen kunnen soms heel wreed zijn, en niet doorhebben dat ze iemand ermee kwetsen. Niet alles is persoonlijk op jou gericht denk ik. :) Soms hebben we gewoon wat minder tijd voor anderen.

Dag Rianne,
ik denk dat sommigen het wel weten, en wat betreft Jan zeker... Het is een heel verhaal, en misschien doe ik het beter niet uit te doeken. Persoonlijk op mij is het niet, maar dat hij mij kwetst weet hij wel... Nu goed, ik ga 'm een paar dagen proberen te ontwijken ook, is me nu al gelukt vanaf gisteren.

Citaat van: Christine op 18 december 2005, 09:09:26
Tara als het echt niet meer gaat bel me gewoon ik maak wel ff tijd voor jou hoor! Trouwens we zijn toch allebij in het zelfde land dus zo duur is dat nu ook weer niet! Denk er maar eens over na!! :-*

Dag lieve Christine,
dank je voor je reactie meid, ik weet dat ik je mag en kan bellen, maar momenteel ben ik zo blut als wat en heb ik op mijn gsm ook geen geld staan helaas, maar zodra ik weer geld heb bel ik je wel eens. En of dat nou duur is of niet, dat maakt mij niet uit hoor!

Citaat van: Lin op 18 december 2005, 14:45:45
Hey Tara,

Ik ben hier weer beland na lange afwezigheid! allereerst wat een rot verhaal over je buren. Dat doet echt zeer ook al heb je geen hechte band met ze. Leuk dat je even wat over je binnenvalkjes hebt verteld in het begin. Helaas kan ik de fotos niet zien maar ik weet hoe ze eruit zien.

Groeten, Lin

Dag Lin,
fijn hier wat van je te lezen,
ja het is heel erg, iedereen weet het praktisch al, erg hoor, hoe snel dat gaat, is dat normaal, of niet, wat moet men denken hé...
Ja er is een probleem met de foto's, ik denk dat het komt doordat de eerste met fotobucket werden geüpload en dat dat weer een rol speelt....

En iedereen;
bedankt voor de steun in elk geval.
Ik ben weer wat in mindere mate actief, maar hoop dat dat snel verandert. Met de valkjes binnen gaat het goed, voor de vogels buiten wil ik deze winter wat geven zodat de weerstand verhoogt. Wel een spijtige mededeling, er is een vogel dood :'( Ja leuk dat dit weer gebeurt :'( :'(

Net terug thuis van 't werk en dan mag je dat weer horen, fijn hoor, wat nog allemaal...

Groetjes, Tara

es

oooohhh een dode vogel jeetje kan er ook nog wel bij :'(, ik hoop voor je dat 2006 een beter jaar voor je wordt ik zal daar hard voor duimen.
Soms kan het wel een allemaal tegelijk komen en zit het niet mee, het is dan moeilijk om daar uit te komen.
(Es de psygoloog neehoor ;D)
Denk goed om je zelf meid :-*
Liefs van Es :-*

Lin

Jeetje weer een vogel dood. Ik hoop dat het jaar 2006 het jaar wordt dat jij graag wil. Dit jaar was er wel weer veel ellende voor je. succes!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

Hoi..

gisteren kwam er een van onze dierenartsen voor de honden. Maar blijkbaar was ik 'm nog geld schuldig, dus mocht ik hem ook alweer al mijn geld geven dat ik toen al had... Ik kan het niet meer, ofwel al mijn vogels weg, ofwel Dakoni...

valkje-jacco

pff het zit egt niet mee he, :(
maar hoe kan je hem dan nog geld schuldig zijn?
gr.Mitchell :(
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

trienke

:-\

Het zit je ook niet mee tara
Ik hoop dat het binnenkort beter met je gaat.
Ik hoop voor je dat je geen keuze hoeft te maken om je dieren weg te doen :-\

Groetjes Trienke

Tara

Pff,
net een telefoon gehad van mijn klastitularis...
Mijn resultaten zijn niet zo denderend...

Pff gelukkig staat mijn ma bij me zegt ze, ze snapt het...
Ben ook heel wat afwezig geweest :'(
Ben er toch maar kapot van, niet te geloven dat resultaten zo'n invloed kunnen hebben :'( :'(

trienke

:-[
ga je het nog wel halen?
ik hoop het voor je dat je je cijfers wat kan ophalen.

groetjes trienke

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Christine

Prettige kerstdagen en een gelukkig 2006 toegewenst

groetjes Christine, Peter en de valkjes!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Riny

Hoy Tara
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny

bobbie

Hallo Tara,

Ik wens je een fijne Kerst toe en voor 2006 een gezellig positief jaar.

Groetjes, Nel :)