2 augustus 2025, 16:41:39

♥Seraiyo, Cottony & Quantadro♥

Gestart door Tara, 7 november 2005, 13:24:25

« vorige - volgende »

Tara

Dag iedereen,
namens mij ook iedereen fijne feestdagen.

De kerstkaart die ik dit jaar moest maken voor te sturen naar vrienden en familie met Dakoni, onze honden én Romantique.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve felicitaties en de gelukswensen.

Met mijzelf gaat het wel goed, mijn moeder doet gelukkig weer helemaal lief tegen me en heeft de schulden laten vallen, nu kan ik weer sparen, ook betaalt zij nu het eten voor mijn paardje en ook de vlaslemen. Gelukkig maar!

Mijn punten zijn minder, de leerkracht belde eergisteren ook naar ons om te zeggen dat het niet voldoende is en of dat we naar het oudercontact konden komen.

Ik heb maar 54,6 procent, erg hé, ben met 15 procent gedaald... Volgend trimester moet ik zeker inhalen, komt ook omdat al mijn cursussen onvolledig waren, had niks, maar dan ook niks van de laatste twee weken qua les gezien, tja....

Mijn pa weet het niet, mijn ma wel, mijn ma stelde voor een ouder rapport te tonen aan hem, maar we hebben al het resultaat (68, 6) verteld aan hem, maar het nog niet getoond, ik denk dat ik zelf ook één ga maken want de trimesters en jaartal kloppen niet.

Eindelijk gaat het weer wat goed hier, gelukkig, poeh...

Bedankt allemaal. Jullie zijn kanjers.
:-* :-* :-*

Iedereen een goed nieuw jaar tegemoet, jullie betekenen ALLEMAAL even veel voor me !!!

mend0w

fijne kerst met je diertjes en alles!! ;D

Christine

Wouwww!!! Zie ik in Trienke haar verhaal goed nieuws en dit is ook goed nieuws! Wat ben ik blij dat je terug mag sparen maar van je cijfers kan jij zelf niets aandoen, je was veel ziek dus kon je minder naar school en ja die klasgenootjes konden even goed alles bijhouden zoals andere dat zouden doen dan had jij wel alles gekregen! Bij ons in school doen ze dat. alles opschrijven wat een ander niet heeft zo is iedereen tevreden en is iedereen bij bij de studie's. Meisje nogmaals een prettige kerstdag toegewenst!! :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Citaat van: Tara op 24 december 2005, 18:22:13

Mijn pa weet het niet, mijn ma wel, mijn ma stelde voor een ouder rapport te tonen aan hem, maar we hebben al het resultaat (68, 6) verteld aan hem, maar het nog niet getoond, ik denk dat ik zelf ook één ga maken want de trimesters en jaartal kloppen niet.

Hoy tara
kun je niet beter eerlijk zijn als je pa er naar vraagt,je krijgt door leugens alleen maar meer problemen.
Een leugen komt altijd uit.
Groetjes Riny :D

es

Hoi Tara,
Ik was telaat om je fijne feestdagen te wensen,  :-[ ben even een tijdje niet geweest, dus bij deze hoop ik dat je dagjes gezellig waren. :D
Hë, geweldig nieuws zeg dat je moeder weer aardig doet en dat je nu kan gaan sparen, top joh.
En je vader ja ik zou als ik jou was hem de waarheid vertellen want met leugens schiet je niets op of het wordt allemaal maar erger, denk je niet. ???
Hij zal misschien iets boos en misschien ook wel een beetje verdrietig,  maar ook dat slijt weer hoor.
Je kan toch niet meer als je best doen.
liefs Es  :-*

Lin

Hey Tara,

Jeetje zeg weer slecht nieuws nu met je cijfers. Maar gelukkig steunt je moeder je. Mar ik zou ook gewoon eerlijk zijn hoor. Straks gaat alles goed met je en dan heb je weer ruzie en dan voel je je weer slecht. Beter is het denk ik om met een schone lei te beginnen. Ik wens ondanks alles toch een mooi einde van het jaar 2005. En hopelijk in 2006 beter nieuws!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hai Tara,

Wauw zeg wat heb jij een pech gehad zeg dit jaar.
Maar mag ik vragen welk vogeltje er nou dood is, want nu weet ik het nog steeds niet  :-X
En ik zou zeggen.........wees eerlijk tegen je pa.
Van leugens wordt alles alleen maar erger, en op een dag komt je pa er toch wel achter.
Ouders hebben nou eenmaal alles door (helaas soms)
Je moet maar denken dan maar even een boze pa op mijn dak en lekker schelden.
Daarna ga je lekker weer studeren en ga je je hier meer op richten.
Ik kan alleen maar zeggen richt je nu 100% op je studie en laat de rest even vallen.
Ik wens je veel goeds in 2006.

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse

es

Hi lieve meid,
Ik hoop nog dat je dit leest, ik wil je een ontzettend goed en gezond en gelukkig 2006 wensen, en een hele fijne jaarwisseling.
Gr.Esther  :-*

~Natas~

Hey Tara,

En heb je het al verteld aan je pa.
Of heb je toch besloten om het niet te doen.
Denk er maar goed over na voordat je defenitief een besluit neemt.
Heb je al goede voornemens voor 2006

Groetjes,

Natasja

Tara

Hoii

ja ik lees het nog hoor,
maar ik heb nu een andere bezigheid, maar die vertel ik maar niet want wat zou ik dan mogen verwachten van m'n reputatie.... Neen die hou ik nog even voor mezelf... en waarom ik die bezigheid nu heb, omdat ik momenteel even echt in een dip zit, mede dankzij mijn Plukkie die alweer meer dan twee jaar dood is, pff, jullie mogen nu denken is ze daar weer, hij betekende alles voor me en huil er nog elke dag voor en de laatste tijd is het weer verergert....

En dan komt alles er nog eens bij, kijk maar, dit zijn ze allemaal die dood zijn... Kom er niet slecht van hé.

1. Voor Koko, die me leerde hoe lief valkparkieten kunnen zijn.
2. Voor Falko, die me leerde hoe snel ze vertrouwen kunnen geven.
3. Voor Chako, die me leerde hoe je wel moet opletten met de verzorging.
4. Voor Pinky, die me leerde hoe het voelde om een eerste jonkie te hebben.
5. Voor Kaila, hoe dapper ze was als haar broertje overleed.
6. Voor Plukkie, die me leerde wat een gevoel het geeft om een kindje op te voeden.
7. Voor Lucky, die me leerde wat voor een vechters ze wel kunnen zijn.
8. Voor Kiako, die me leerde dat niet elk valkje wel een partner nodig heeft.
9. Voor Smuckley, die me leerde dat valkjes niet alleen moeten zitten.
10. Voor Jako, die me leerde dat honden vlees eten.
11. Voor Plukkie 2, die me leerde dat jongen veel toezicht nodig hebben.
12. Voor Tiko, die mij mijn allerliefste Plukkie schonk.
13. Voor Skippy, die me leerde hoe mooi ze kunnen zijn.
14. Voor Tako, die me leerde dat stille waters diepe gronden hebben.
15. Voor Kizmo, die me leerde dat wanneer ze er beter uitzien, ze daarom niet beter zijn.
16. Voor Bontje, die me leerde dat ik er sneller bij moet leren te zijn.
17. Voor Djaru, die me leerde dat schoonheid vanbinnen zit.
18. Voor Flip, die me leerde dat je alle valkjes moet liefhebben.
19. Voor Chearlie, die me leerde dat mijn valkjes nog steeds ziek zijn.
20. Voor Smurrie, die me leerde dat het te doen moet zijn met een ziekte.
21. Voor Sergio, die me leerde dat klein zijn, groot kan zijn.
22. Voor Smirnoff, die me leerde dat groeien heel belangrijk is.
23. Voor Hope, die me leerde dat niet elk valkje te redden is, en anderen besmet kunnen worden.
24. Voor Tequila, die me leerde dat de schoonheid niet de gezondheid uitstraalt.
Voor de nog zovele andere valkjes, die ik niet heb kunnen redden, bedankt voor jullie tijd die jullie aan mij hebben gegund, vergeet jullie nooitneverjamais...

Dit zijn alle valkjes waarmee ik een verleden had...  Maar daarbij komen dan nog eens alle jongen die gestorven zijn aan Polyoma maar maar enkele dagen hebben geleefd.

Er zitten namen in van valkjes die nu ook die naam hebben, zoals Tequila, Sergio, Smirnoff. Tequila omdat het ook een cinnamon gepareld valkje was, en Sergio en Smirnoff omdat ik die zo toepasbaar vind....

Ik maakte ook nog een verhaal uit Plukkie's opzicht;

Wat is dat? Het is hier donker... Maar ik moet piepen, ik moet hieruit! Ja ja, wat is dat? Licht? Ja! Het is licht... Wie is dat, zo'n lekker zachte veren? Is dat mijn moeder? Ik heb honger... Wie geeft me eten? Is dat mijn mama, ja? Piep-piep-piep-piep... Lekker lekker, wat krijg ik veel eten. Wat is dat? Het blok gaat open? Wie is dat? Ik zie niets, mijn oogjes zijn te dicht, maar ik zie wel dat er iets veel lichters is, dan het duistere blok. Dagen gaan voorbij, lange lange dagen. Wie is dat? Het blok gaat open. Wat is dat!! Een groot reusachtig wezen staart mij aan, maar kijkt niet naar mij om, ze gaat weer naar haar eerste jonkie kijken. Dagen gaan weer voorbij, ik word groot, ik ben een knappe lutino. Het is nacht. Wat hoor ik? Ik hoor een hond? Ik hoor mijn papa, mijn papa was uit de kooi, het was donker, ik hoor mijn papa nog, de hond niet meer, plots hoor ik mijn papa niet meer, en de hond wel... Wat was er gebeurd? Ik zag mijn papa nooit meer, maar kreeg een nieuwe papa. Ik word geplukt, daar komt dat reusachtig wezen weer aan, wat is dat? Ze neemt mij uit? Ze heeft pap voor mij gaan kopen. Zou het smaken? Even proeven. Nee, ik vind het maar niks. Dagen verstrijken. Ik werd toch wel verlekkerd op de pap, en dat reusachtig wezen, is eigenlijk best wel lief! Ik noem haar "mama". Mama zag mij heel graag, dat kon je zo ook wel zien. Ik groeide en werd ouder. Ik mocht boven wonen, maar zodra ik haar hoorde, moest ik "mama" roepen. Luisterde ze even niet, dan maakte ik haar maar zo wakker als kon!! Jaja, ze moest maar luisteren! Ze kwam mij eens halen naar benee en baf, we vallen van de ladder, haha wat een goede tijden waren dat alweer. Mama valt op de stofzuiger, en probeert mij te ontwijken. Gelukkig.

Maar ik had geen pijn hoor, ik kon al wat fladderen. Ze zorgde goed voor me, ik volgde haar overal .

Maar het kon niet blijven duren. Ik werd plots ziek. Het was een zondag. Het was moeilijk om een dierenarts te vinden toen. Maar we vonden er een. De dierenarts wist niet of ik het zou halen, baasje huilde, ik at een beetje uit haar mond. Niet huilen mama, niet huilen. Ik ben nu heengegaan, maar ik vergeet je nooit. Ook al viel je in slaap, dat kon jij niet helpen. Ik weet dat je van mij hield en nog steeds, ik ook van jou... Niet huilen mam..

En ik weet niet...
Zien jullie iets op deze foto...?

Hij is bij me... En dat zal ie altijd zijn...

Iedereen prettige feesten namens ons... Iedereen...

Groetjes, Tara

En Natas,
nee nog niet...
En de vogel die dood is is mijn torteltje, die we van kleinsaf moesten helpen omdat ie door een roofvogel te pakken was genomen...

Riny

Hallo Tara
                Ik wens je een jaar zonder verdriet en               
                tegenslag.
                Moge de dagen ,weken,maanden gevuld zijn met
                liefde en een lach.
                Prettige jaarwisseling.
                Groetjes Riny

aad

Christine

hoi,

Groetjes Christine, Peter en de valkenbende!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi,

Ook namens ons een heel goed en gelukkgi 2006 toegewenst.
Maak er een top jaar van.
En succes met je studie verder

Groetjes,

Natasja, Joepie & Jesse

Tara

Dank jullie,
net terug van 't werk :-).

Gelukkig Nieuwjaar iedereen :-*