2 augustus 2025, 16:46:08

♥Seraiyo, Cottony & Quantadro♥

Gestart door Tara, 7 november 2005, 13:24:25

« vorige - volgende »

Christine

Je bent nog eens geen 18!! Waarom nu dan al je mama betalen en zelf je was moeten doen? Zelfs men broer moet niet eens betalen hier!! Die doet maar en die gaat weg waneer hij wilt en komt thuis waneer hij wilt! je mama toont geen enkel respect voor jou! Dit kan zomaar niet, jij gaat er onderdoor en dat wil ik niet!! Ik heb jou nodig zoals al de andere mensen!! Je zou eens hulp moeten gaan zoeken want zo kan jij niet meer verder!! Wat ga je doen in de toekomst? werken voor je mama?? Dit kan niet verder!! :-* :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi Tara,

Jeetje zeg zo te lezen heb jij het thuis niet gemakkelijk.
En als je je mams ook nog eens tegen hebt, dan valt het zeker niet mee.
Maar wat ik erg raar vind is dat jij zoveel geld moet afstaan, mag ik vragen waarom je dan werkt  ???
Maar je bent nog minderjarig dus ik vind dit wel heel erg gemeen van je ma hoor.

Sterkte verder,

Natas

Tara

Hoi Chris,

nee, de strijk deed ik nog uit mijn eigen hoor, ik moest toch lief zijn of mijn valkjes vlogen zeker weten buiten...

Hoi Natas,

ik moet 1/3 afstaan, dus als ik bijvoorbeeld 45 euro verdien, hou ik nog 30 euro over. Maar met dat ik veel geld heb moeten lenen van haar, neemt ze nu vaak meer geld van me, zodat ik afbetaald geraak...

Groetjes, Tara

valkje-jacco

hoi Tara,

het klopt niet echt wat je moeder doet >:(
ze krijgt tog geld van de overheid, kinderbijslag ofzow en daar verdienen de meeste ouders wel aan(denk ik)

mja

groetjes:mIthchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

bobbie

Hoi Tara,

zo he, wat veel foto's heb je geplaatst de laatste tijd. Echt mooi, ook van je paard. Je boft maar dat je zo'n mooi paard hebt :D

En ja meis, als je geld leent moet je het toch op een gegeven moment terug betalen aan je moeder. Dat begrijp ik tenminste uit je verhaal
Citaat van: Tara op 12 december 2005, 13:12:07

ik moet 1/3 afstaan, dus als ik bijvoorbeeld 45 euro verdien, hou ik nog 30 euro over. Maar met dat ik veel geld heb moeten lenen van haar, neemt ze nu vaak meer geld van me, zodat ik afbetaald geraak...

Groetjes, Tara

Je moet maar zo denken, hoe meer je per keer terugbetaalt hoe sneller je van je schuld af bent. ;)

Ik moet bij jouw paard altijd aan de indianen denken. Zo'n paard is het echt om te zien.

Mijn dochters hebben vroeger ook paard gereden. Nu niet meer, hebben ze geen tijd meer voor met hun kindjes. Wel heeft mijn oudste dochter nog een verzorgpaard die ze wel veel rijd, dat wel. Maar een eigen paard zit er niet in  :-\, kost allemaal een hoop geld.

Op deze manier geniet ze wel van een paard, dat wel.

Met je valkjes is ook alles goed he, begrijp ik. Jammer dat die ene zo bang is van Jan. Maar gelukkig wordt dat al minder.

Geniet maar lekker van je beestenboel, gezellig hoor.

Groetjes, Nel :)

Tara

Pff wat ik nu ga vertellen....
Vandaag stond de politie e.d. in de wijk naar het schijnt, of de ambulance.... Mijn buren blijkbaar, juist het huis naast mij, hebben drie zonen, of... hadden drie zonen... De oudste heeft deze middag zichzelf opgehangen, ik vind dit echt heel erg, ik kende hem niet zo goed, hij was amper 15 j. oud.... Ik vind dit echt erg, ook al kende ik hem niet, als ik er aan denk heb ik immense hartkloppingen, vreselijk moet het zijn...

En Nel,
thx voor je reactie, ben trots op mijn paardje, zo'n 'indianenpaardjes' zijn ook helemaal mijn stijl, ben daar helemaal verkikkerd op ;-).

Daarom ook een pinto :).

Groetjes, Tara

valkje-jacco

zo!! das niet nix zeg dat je daar zo makkelijk over praat  :o :o

zal zeker en vast heel erg zijn :o :o
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

es

:-\ :-\ gatver en dan zo dichtbij, vreselijk.
Meid wat heb je toch veel te voorduren de laatste tijd, als ik je kon helpen had ik het gedaan, echt  :-*
Maar ik zou niet weten hoe :-[
Geniet maar lekker van je beestenboel.
Hier zal je wel niet veel aan hebben maar ik heb het vroeger ook niet makkelijk gehad :-[, en met de tijd komt alles wel weer goed.
Schrijf het maar lekker van je af dat helpt denk ik wel.
Liefs Es :-*

Tara

Dank jullie voor jullie reacties Mitchell en Es.
Vind het maar jammer dat het er maar twee zijn, want dit is toch maar heel erg... Nu goed... Bedankt jullie in elk geval.

Mijn ouders hebben vandaag naar zijn ouders geweest, hier vlakbij dus. Yannick, de vader, vermoedt dat het van zijn medicatie komt, het zou iets zijn tegen de uitslag en op de bijsluiter staat dat men er gedachtes van krijgt op zelfmoord en dat het in Amerika al verboden is.

Dat geloof je toch zelf niet? Komaan.. Die jongen werd gepest, zocht met niemand contact, had heel moeilijke ouders, je vermoedt toch zo zelf wel wat er scheelt... Pff...

Ze weten het al allemaal hier in mijn dorp en in de randgemeentes ook, erg gewoon, zo zie je maar weer wat voor 'n roddelpers het hier is :-\

Nederlands examen was moeilijk, bestond uit twee delen en samen waren het zo 'n 20 bladzijden, poehh vond ik toch wel iets té veel...

Nu goed... Ik ga nog even studeren en zal morgen wel weer wat laten horen!

Groetjes, Tara

trienke

hoi tara

sorry dat ik er neit voor je was toen je het moeilijk had :-[
de afgelopen week had ik het erg druk.
Ik ben blij dat ik nu alles bij gelezen heb.

meid wat maak jij wat mee zeg.
Ik wou dat ik je helpen kon echt.

Groetjes Trienke

es

Hoi Tara,
Ik kom als ik weer beter ben wat langer kletsen in je dagboek :-[ heb gister ineens (binnen 5 min) hele hoge koorts gekregen 39.5 gr. en aangezien ik morgen nog moet werken ga ik nu slapen.
Ik spreek je snel weer en ik wil je nog sterkte wensen met alles en ook met je exames dit had ik al gedaan maar ik doe het lekker nog een keer, weet zeker dat je het kan gebruiken, even een steuntje in de rug. :-*
Gr.Es :)

es

Hi Tara,
alles goed met je ???

zit je hard te studeren, ik hoop dat alles een beetje gaat.
gr. Es :-*

Christine

Tara alles goed met je?? En natuurlijk ook met je valkjes? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi Esther,

hoe gaat het met je? Al wat beter?
Studeren.. Tja...
Ben eerder een beetje in een periode dat het me niet meer kan schelen, voel me helemaal gedumpt dankzij Jan ook, dus veel zin in iets heb ik niet meer..

En Christine,

hoe gaat het met jou?
Zit weinig op de pc dus veel spreek ik je helaas niet meer :'(

Rianne

Mensen kunnen soms heel wreed zijn, en niet doorhebben dat ze iemand ermee kwetsen. Niet alles is persoonlijk op jou gericht denk ik. :) Soms hebben we gewoon wat minder tijd voor anderen.