2 augustus 2025, 19:44:51

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Nou Caroline, ik duim met je mee hahaha...

Gekke Cartier... wat een schat. Kirsten heeft daar een gouden koppel! :D

Trusten!

Monky

♥Debby♥

Leuke foto's weer monky!

mooi valkje hoor!! en die poes onder de kooi.. hahaha.. ik denk dat de vogeltjes blij zijn weer thuis te zijn.. zonder kat! hahahaa

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Monique,

Wat een mooie foto's vooral de poetsfoto van Whoosy.
Lief hoe ze jou in de gaten houdt zeg.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Monique

Leuke foto's, echt heel erg lief.

Mara

Marc van de Kuifjes

Ik vind Whooshy er best leuk uit zien zo!
Dat niet-perfekte verenkleed geeft haar juist een jong uiterlijk vind ik! :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Dank je wel, Debby  :)
De vogels hadden helemaal geen last van Zotty...gelukkig  :D

Ja Anja, Whooshy was mijn eerst tamme valkparkiet en ik heb een speciale band met haar  :) Ze heeft een heel lief karakter.

Dank je wel Mara  :)

Nou Marc, ik zal het aan haar doorgeven... zal ze vast fijn vinden om te weten dat ze er nog als een jonge blom uitziet  ;D ;D ;D... Vooral gezien het feit dat ze pas 2 is hahahaha.

Ik ga zondag toch als het ok is met Kirsten Dara ophalen met het openbaar vervoer. Er is een busverbinding vanaf centraal station Utrecht tot bijna de voordeur van Kirsten. Het is wel in totaal 2 uur reizen, maar ik hoef maar 1 keer over te stappen en ik hoef niet lang buiten te lopen.

Het is dan St. Maarten en de buurtcommissie heeft iets voor de kinderen opgezet. Aangezien Erwin in de commissie zit, moet hij daarbij zijn en kan hij mij dus niet brengen. De eerst volgende keer dat ik tijd heb in het weekend is over 3 weken of zo en ik kan niet zo lang meer wachten  :-[ ;D Dus vandaar de bus.
Met genoeg leesvoer zo het moeten lukken  ;D

Groetjes,
Monky

Gerda

Hoi Monique,

Zondag dus Dara halen! Wat leuk!
Ik weet nog dat ik een van de grasjes ging halen bij Jura in Apeldoorn, ik had hem in een vervoersmandje en ik keek er steeds in. Ik weet nog dat Jura waarschuwde: je moet hem er niet even uithalen in de trein hoor! Het was ook niet bij me opgekomen en in de trein schoot ik telkens in de lach als ik eraan dacht. Mensen zullen wel raar naar me gekeken hebben!
Nezumi heb ik in Hoogvliet gehaald, met metro, trein, tram. Was ook een flink tijdje onderweg, maar met een sliertje trosgierst naast hem ging alles goed!

Veel plezier zondag en we verwachten veel foto's!!

Liefs, Gerda

*Petra*

Hoi Monique,

Super dat het zondag uiteindelijk toch nog gaat lukken!!
Veel plezier !! Ben erg benieuwd hoor, hoe ze er nu uit ziet.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

He... voor jou dus ook een spannende dag zondag!!

Gaan we lekker samen aftellen!!

Succes in ieder geval!

Romy

Hoi Monky

Het scheelt toch veel dat je maar 1 keer moet overstappen vind ik.
En een trosgierststengel zal inderdaad veel goedmaken voor Dara  ;D
Ik ben superbenieuwd naar haar!

Groetjes
Romy

PS : hoe is het met Zotty?

Monky

Hi Gerda,
Dat zou wat zijn zeg... een vliegend valkje door de bus  ;D ;D ;D Nee het vervoersbakje blijft lekker dicht. Het is doorzichtig aan de bovenkant, dus ik kan haar heel goed in de gaten blijven houden en bewonderen...  :D

Ik ga mijn best doen wat foto's betreft... als het zondag niet is, dan is het wel een opvolgende dag  :) Welke dag beloof ik nog niet... om teleurstelling te voorkomen  :P ;D

Weet je Petra, ik ben ook heel benieuwd hoe ze er in het echt uitziet  :)

Leuk hè, Debby  :D Zo uitkijken naar een nieuw valkje  ;D

Ik ben ook superbenieuwd naar haar, Romy  :) Maar we moeten nog even afwachten  ;D En met Zotty gaat het goed. Ze is nog niet helemaal haarzelf, maar wel bijna. Vanochtend was ze weer aan de deur aan het krabbelen  ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Monky

Ik ben zo blij dat het beter gaat met Zotty!! Ik moest veel op haar denken, vond het zó zielig dat ze zo lusteloos was! Maar gelukkig is ze al beter geworden, en is ze terug wat actiever. Hopelijk blijft ze in stijgende lijn vooruitgaan  :)

Groetjes
Romy

Monky

Hi allemaal,

Ik heb nog een aantal foto's voor jullie  :D

Dit keer van, hoe kan het ook anders: Yaro en Yara  :)

Een klein beetje overbelicht... maar ik vond hem wel leuk... met lulac op de achtergrond  :)

Wat een heerlijke koppie heeft ze ook hè?

Het is bijna alsof hij wil zeggen...."don't sweat it, dude"  :)

De slaapplek van Yaro

Een van die twee ringen... het maakt hem niet zo veel uit  ;D

Nooit ver bij elkaar vandaan  ;D

Zo slapen / zitten ze ook vaak... gezellig bij elkaar....

Soms zit Zowie op de bovenste ring en Yaro in de onderste... toch verrassend hoe die dingen uitpakken, hè?

Zo dat was hem dan voor vandaag. Ik heb nog 1 sessie met Ilo, Isaura en Garath en dan komen als het even mee zit de foto's van Dara  ;D

Ik ga even een happie eten maken...

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

Wat een heerlijke foto's!! echt een mooi koppeltje hoor.. superschattig!

komt de andere sessie ook vandaag nog?