My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Hoi,
Dit is toch een geweldige foto ;D

Wat moet Zowie nog leren dan?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Ik vroeg me ook al af wat Zowie nog moet leren.  ::)
Hij staat er helemaal goed op net als de andere fotomodellen.  ;D
Wat zal het trouwens vreemd zijn als je ineens een valkjes-closeup hebt met fel rode oogjes.  ;)  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marc van de Kuifjes

Het zijn allemaal weer geweldige foto's! ;) ;D

Citaat van: til (anke) op 17 augustus 2007, 21:56:43
Hoi Hoi,
Dit is toch een geweldige foto ;D

Wat moet Zowie nog leren dan?
Groetjes Anke




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 17 augustus 2007, 22:19:21
Het zijn allemaal weer geweldige foto's! ;) ;D

Citaat van: til (anke) op 17 augustus 2007, 21:56:43
Hoi Hoi,
Dit is toch een geweldige foto ;D

Wat moet Zowie nog leren dan?
Groetjes Anke



Helemaal mee eens Marc ;D
Maar volgens Monique moet Zowie nog leren om fotomodel te zijn ;D
Ik wou dat mijn valkjes er zo voor gingen zitten om gefotografeerd te worden... Het zijn ware fotomodellen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi hoi,

ik denk dat onze valkjes nog wat van jou fotomodellen kunnen leren.
Zowie staat prachtig op de foto hoor.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Monky,

Je valkjes staan er weer prachtig op. :D Ik vind de foto van Disa bijzonder leuk.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Ach, hij staat zo mooi op de foto.  ::) :P

Het is zo´n lekker ding, hij kijkt op een bepaalde manier, ondeugend, lief, charmant en vertederend tegelijk.  :-* :-* :-*

Geweldig, bedankt!!   :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hahahaha...
Als ik portret foto's maak, wil ik altijd wel een beetje profiel zien. Niet  zo van voren... de meeste valkjes doen dat eigenlijk automatisch, maar onze Zowie niet  ;D
Maar dit heeft ook iets grappigs... Hij heeft een schattige koppie.

Even iets anders...

Zowie en Lulac lijken dus af en toe aanstalte te maken om elkaar te kroelen, maar ze doen het alleen niet echt.
Is er nog hoop? Als ik naar Yaro en Yara kijk, dan kroelen die echt en zijn niet bij elkaar weg te denken. Zelfs Garath, Whooshy en Disa zijn heel vaak bij elkaar te vinden. En kroelen zo af en toe.

Ik zal heel eerlijk bekennen dat ik ze het liefst in de voliere zie met de ruimte die ze daarin hebben.

Ik weet niet in hoeverre de hormonen met het koppelen meespelen. Moet Zowie eerst oud genoeg zijn voordat hij Lulac interessant gaat vinden?

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Het kan soms wel een tijdje duren, is mijn ervaring.
Soms wel een paar maanden tot een jaar.
En natuurlijk speelt het ook mee dat Zowie nog vrij jong is. Hij is misschien nog niet eens geslachtsrijp? Natuurlijk is er hoop voor Zowie en Lulac. ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Monique

Hoop is er altijd hoor. Krullenbol (mijn witmasker cinnamon geparelde pop) heeft schijnbaar ook een vriendje gevonden maar ook die twee willen nog niet eens kroelen.....

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Weet je..... het is zo moeilijk te voorspellen of ze een echt koppeltje worden of blijven.  :-\
Het kan gewoon gebeuren dat ze zolang ze samen zitten koppel worden,maar als ze dalijk ook in de voliere komen dat ze overstappen naar een ander.  ::)
Zolang ze samen zitten,hebben ze als de hormoontjes gaan werken geen keus.
Het is naar mijn idee onvoorspelbaar.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Normaal zou ik zeggen als het je niks maakt wie met wie koppelt, als ze maar allemaal een maatje hebben om mee te kroelen, laat ze het zelf lekker uitzoeken en zet ze allemaal bij elkaar maar ......

ik weet dat Lulac in de groep nog geen maatje had gevonden en dat je Zowie speciaal voor Lulac erbij hebt genomen, aangezien Zowie nog 5 maanden moet worden, 31 augustus, dus nog erg jong is zou ik het nog eventjes volhouden. Mijn ervaring is een vrijgezelle man en een vrijgezelle pop in een groep wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk voor elkaar kiezen, ik maakte dit mee met Unique & Fleur, in de groep die bestond uit nog 3 andere koppeltjes, bekeken ze elkaar niet, toen die 3 koppeltjes eenmaal in een kweekkooi zaten, dus zowel Unique zijn aandacht niet meer naar de andere dames ging en Fleur niet meer de kans had om met haar zus, Chica te kroelen, kozen we voor elkaar. Nu ze, Fleur 2 jaar en Unique 1 jaar zijn, en samen 2 nestjes (helaas alle donsjes dood in het ei) hebben gehad, zijn ze ook in de groep trouw aan elkaar.  ;)  



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Monique,

Helaas kan ik je geen antwoord geven omdat ik die ervaring helaas nog niet heb. Ben wel benieuwd wat je gaat doen.

Groetjes Anja

Monky

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik laat ze nog even bij elkaar zitten  :D Nog even iets meer geduld hebben  ;D





Even iets anders.
Wij doen onze oude aquarium gratis weg.
Als iemand interesse heeft kan je hier de info vinden: KLIK HIER!

Groetjes,
Monky

Rianne

Bij elkaar laten zitten tot ze een nestje gehad hebben heeft een goede invloed op het koppel zijn. Dulce en Diego hier hebben ook eitjes gehad, en hij fluit ook voor haar maar kroelen zie ik ze nooit doen. Terwijl Ayko en Tiaro vorig jaar binnen een nestje hebben gehad, en nu weer buiten, en niet van elkaar af kunnen blijven ;D Kroelen zegt dus niet zo veel. Hoewel ik natuurlijk niet weet of Dulce en Diego elkaar trouw blijven als ze bij de anderen buiten gaan. Maar voorlopig blijven ze nog mooi binnen!