My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 15 juni 2007, 14:18:06
Hey Marc,

Slaapkamer ???
Volgens mij heb ik nergens slaapkamer neergezet  ???  ;D



Je wou toch een plaats die het meest bevordelijk is voor koppelvorming?!  ;) ;) ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -


Monky

Ze zitten bij elkaar!!!

Lulac had ik vrij makkelijk te pakken... maar Zowie  :o Die vond het wat minder leuk hahaha. Die heeft een me tot bloedens toe gebeten... Die toiletsessies zijn blijkbaar niet echt bij hem blijven hangen   ;D

Maar goed ze zitten nu dus bij elkaar... Lulac zit helemaal stijf als een plank en komt niet van haar plek... Zowie is de boel al helemaal aan het verkennen. Eigenlijk is voor hem alleen de vorm en grootte van de kooi anders, want zijn speeltje hangt erin en hij staat op dezelfde plek. Voor Lulac is alles nieuw.

Zowie was wel al nieuwsgierig naar zijn hopelijk nieuwe vriendinnetje. Dus ik ben benieuwd.

Ik zal morgen wat foto's maken en plaatsen. Nu moet ik me als een gek gaan douchen en omkleden om zo naar de verjaardag van mijn moeder te gaan  :) We hebben een digitaal fotoalbum voor haar gemaakt en laten afdrukken van onze langweekend met z'n allen in Wirfttal Duitsland. Ik ben heel benieuwd wat ze ervan vindt  :)

Maar goed... ik ga er gauw vandoor!!!

Doei!!

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monky,

Veel plezier bij je moeder en feliciteer ze maar van me.

Ooooooooooooooowh Zowie heeft je gebeten foei foei. Toch wat strenger toespreken hoor ;D ;D ;D

Ben benieuwd wanneer het ijs breekt en Lulac wat losser komt.

Groetjes Anja

Caroline

 :o :o :o Gebeten tot bloedens toe!!!!

Dat doet ie normaal nooooooit.  ::) ::)

Ben wel erg benieuwd of en wanneer dat ie gaat kroelen met Lulac, hier kroelede hij ook al met zijn broertje China, dus hij kan het wel.  :D

Gefeliciteerd met je moeder.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Dank je wel Anja  :)

Ach Caroline... Hij komt toch in een wild deel van de voliere te zitten... als ik hem echt super tam had willen hebben zou het meer jammer zijn dan nu... al vind ik het wel een klein beetje jammer dat al mijn moeite voor niets lijken te zijn... maar goed... het belangrijkste is dat hij goed met Lulac op kan schieten  :)

Zowie is lekker bezig in de kooi... hij lijkt echt veel meer op zijn gemakt dan toen hij alleen zat in de kleinere ronde kooi. Ik ben blij dat ik niet langer gewacht heb.
Lulac vindt het allemaal maar bedenkelijk... ze roept af en toe naar boven, maar die reageren niet op haar roep. Ze zijn niet helemaal schuw van elkaar gelukkig  :D Maar het is nog geen liefde... Lulac moet eerst nog even een beetje verder wennen.

Maar het is een pracht koppel om te zien bij elkaar.... kijk maar  :)


Zowie en Lulac  :-* :-* :-*

Ik had een schommeltje in de kooi opgehangen... Zowie is er meteen op gaan zitten. Dat is zijn favo-plekje op dit moment   :D

Ze doen elkaar op dit moment ook al een klein beetje na  ;D


Lulac


Zowie

Dat was voor nu even de update van Lulac en Zowie.

Ik heb nog wat andere foto's van de andere valkjes. Ik heb brood in die hooibal gedaan... gaat echt heel leuk  :D

Maar dat later. Ik ga nu de tuin weer even in duiken, want het is nu weer even droog.



Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Het is inderdaad een heel mooi koppeltje zeg. Echt wel. Veel plezier in de tuin en alsnog van harte met je moeders verjaardag.

Mara

Caroline

Ze zitten inderdaad erg relaxt bij elkaar.

Lieve foto´s!!

Als ik eerder had begrepen dat hij ondanks dat hij in het wilde gedeelte zou komen ook best tam mocht zijn had ik hem misschien beter na het uitvliegen in een kleinere kooi kunnen doen, misschien wel mijn fout.  ::) :-[
Nu heb ik hem alleen tot het moment van uitvliegen elke dag enkele malen op schoot gekroeld.  ::) Wat ie trouwens wel lekker vond, kroelen, kusjes geven op zijn  snaveltje en kroelen met broertje China.  :D

Hopelijk kun je toch wel van hem genieten.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Bedankt Mara  :)

Hi Caroline,

Maak je niet druk om het wel of niet tam zijn van Zowie...
Het is en blijft een heel lief valkje en het maakt me wat dat betreft ook niet veel uit. Hij is een beauty en een lieverd... wat wil een mens en valkje nog meer  ;D

Hij kan nu al zij kroeltechnieken bewaren voor Lulac  :D

En zijn ze niet schitterend samen  :)
Daar deden we het toch allemaal voor  :D Wat maakt het dan nog uit?  ;D





Het kruidentuintje is helemaal klaar  :D
Ikke helemaal happy  ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

En je valkjes zeker ook nu je kruidentuintje klaar is?

Mara

Anke

Wat leuk dat zowy een partner heeft nu :)
Het is inderdaad een leuk stel.
Veel plezier met je kruidentuintje ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Ivy

Hoi Monique.
Zowie en Lulac vormen samen een mooi koppeltje. Hopelijk worden ze ook een stelletje, maar ja hij is nog zo jong. Dat komt vast wel over een paar maandjes... en heb je nog naar Marc geluisterd of staan ze toch in de woonkamer ;D

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Citaat van: Ivy op 17 juni 2007, 18:42:52
Dat komt vast wel over een paar maandjes... en heb je nog naar Marc geluisterd of staan ze toch in de woonkamer ;D


Uh...nee...  ::) 8)
Ze staan in de woonkamer  :)
Ik ben bang dat als ik ze in de slaapkamer zou zetten... Erwin acuut mij en mijn vogels uit het huis zou hebben gezet  ;D ;D ;D
Dat kan ik ons natuurlijk niet aandoen  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Anja


Monky

Lulac ging kippetje zitten voor...  ??? ??? ??? Zowie ???

Dan moet het toch wel goed komen? Of niet dan? Als het niet klikt, dan gaat ze toch geen kippetje zitten? Of heb ik dat helemaal verkeerd?

Groetjes,
Monky