2 augustus 2025, 19:51:56

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Caroline,
De medicijnen slaan eigenlijk buiten verwachting hartstikke snel aan. Toen ik mijn moeder aan de telefoon had vanmiddag klonk ze weer een heel stuk beter. Ze was weer lekker aan het babbelen.
Raar eigenlijk. Nu merk ik pas hoe ze eigenlijk veranderd was. Ze wilde ook toen bijna niet meer aan de telefoon praten, terwijl ze vroeger bijna niet van de telefoon af te slaan was  :-\ Nu merk ik pas het verschil. Ik wou dat ik het eerder door had, maar ja het is niet anders.

Sla jij maar lekker die Diddle op  ;D Spaar jij die dingen? Ze hadden er een hele boel waar deze vandaan kwam.

Hi Peet,
Het is zeker fijn dat het weer wat beter met haar gaat. Het is een enorme opluchting.
Leuk dat Zotty en Gizmo zoveel op elkaar lijken.
Ze is echt helemaal gek op dat hangmatje. Vooral als de verwarming aan staat!! Dan is ze er niet uit te branden.

Bedankt voor de compliment. Het was ook een schitterende vakantie ondanks dat we niet super goed weer hadden.

Hi Karin,
Ja we zijn ook helemaal gek op Zotty. Ze wordt dit jaar al weer 11  :( Tja de tijd vliegt...
Hier zijn wat foto's van vroeger...

Zotty is de donker rode poes

Ze is in vele opzichten geen steek veranderd...ze heeft nu wel wat kilootjes extra  :-\

Ik heb de foto's van de jongen gezien. Ik ben weer helemaal verliefd  :-* ;D

En dan nu de nieuwe foto's van Whooshy...
Ik heb wel gemerkt dat ze niet een van de slimste is...
Kijk maar even hoe ze de trosgierst pakt  :-\ ;D Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan, toch?  ;D

Heb je ooit een valkparkiet zo vuil en hooghartig zien kijken...nou kijk maar eens even!!

Onvoorstelbaar  ;D

Ik kan duidelijk niet echt met iets bezig zijn als Whooshy los is. Dat is me na vandaag wel heel duidelijk...Lezen? Ho maar!  :-\

Nee, moet ze moet met haar snufferd er ook bij zitten en het liefst erin!
Foto's inplakken? Wel nee, foto's eten, want daar liggen toch zaden op ???

Zo na al die inspanning toch maar weer even wassen...

Zo dat was het weer even voor vandaag.
Tot de volgende keer!!!

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

lekker veel foto's zeg van jou  :D prachtig nestje katjes en whooshy hihihihihihi die vind ik heel goed idd waarom makkelijk maken als het moeilijk kan  ::) ze heeft de trosgierst toch binnen en dat is het belangrijkste voor whooshy hé  :P en als de birsie's bij mij uitvliegen moet ik helaas ook niet veel doen of ik krijg hulp hoor !!!!!! dus je bent niet de enige met dit probleem  :P

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Monique,

Super dat de medicijnen aanslan bij je moeder.
Geeft je toch een beetje meer rust.

En van je foto's heb ik wederom genoten, wat een tuttebel die Whooshy, zoals ze kan kijken.  :D

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Prachtige foto's vooral dat je niets mag doen! Heel herkenbaar hier! Als ik met mijn huiswerk bezig ben en ik laat Luna los zit ze al aan mijn papieren te knabbelen!  :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Hi Allemaal,
Bedankt voor jullie leuke reacties  ;D ;D ;D

Ik kon het niet laten. Ik heb vandaag weer met de fototoestel in de aanslag gezeten  :-[ Verslaving of zo  :-[ 8)

Ik kan het niet laten de rest van mijn lieverds te laten zien. Ze zijn best aardig gelukt.

Nutty wordt volgende week al weer 7...Wat gaat de tijd toch hard  :-\

Jocko. Wat een kleuren toch hè  :o

Istello. Hij krijgt duidelijk nieuwe veertjes.

Lumpi. Ze is vrij klein en tenger vergeleken bij Istello.

Poofy. Ze is ook vrij klein, maar ontzettend levendig. Ze is ook de enige die bij Jocko mag eten en aan zijn staart mag hangen  ;D

Lulac. De lieverd. Het valt me trouwens wel erg op dat haar ogen niet zo mooi rond zijn als die van Whooshy en toendertijd van Mauk. Het maakt haar niet minder lief hoor. Ze is ook net in de rui. Ik dacht even als ze zo door zou gaan ze straks kaal door het leven moest. Ik kon er bijna een dekbed mee vullen  :o

Rossa is er duidelijk niet van gediend dat Whooshy haar kooi als landingsplatform gebruikt.  ::)

Het is wel geen perfecte foto, maar ik vond de vleugel zo mooi zichtbaar.

Sorry, dit was even een stormvloed aan foto's...het zal niet meer gebeuren... 8)

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

hééééééééééééééééééé wat is dat nu voor  :censuur taal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  >:( het zal niet meer gebeuren zeg jij !!!!!!!!!!!!!!!! doe ons dat niet aan hé !!!!! wij genieten juist van je mooie foto's en dan zeg jij zo mooi het zal niet meer gebeuren !!!!! ja tarara hou je fototoestel maar alweer in de aanslag dan kom ik gelijk weer naar je dagboek kijken  :P

groetjes marilyn

ps niet letterlijk opnemen hé ik ben niet boos maar geniet wel van mooie foto's  ;)

Christine

Seg Monique! Je mag zoveel foto's als je wilt plaatsen! Hebben wij lekker meer te zien en te genieten!! Ik vind ze allemaal prachtig! Plaats maar zoveel je wilt! Allemaal even mooi en zelfs allemaal een verhaaltje bij gezet! Doe zo verder meid!! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Slik  :P

Ik zal dat nooit meer zeggen....

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Maar uh, ze zijn best goed geluk ook al zeg ik het zelf  :-[ :-X ;)
En het is nog wel door de tralies gefotografeerd ook.

Groetjes,
Monky

Christine

Nu weet je welke reactie je krijgt :P :P Nee grapje hoor! Ze zijn heel mooi gelukt en ik hoop er nog zo te zien!! :D :-*

Monky

Hi allemaal,

Ik was vannacht bij mijn moeder en ik kwam een uur geleden thuis... Er stond een bericht op het antwoordapparaat.
Erwin's moeder had gebeld dat de andere opa in een bijna-thuis-huis ligt. Hij is sterk achteruit gegaan en kan morgen maar ook over 3 maanden overlijden... :'(

Hij had het voor zijn kinderen verzwegen omdat hij ze niet ongerust wilde maken  :-\ Het valt nu een beetje rauw op ons dak. Erwin is met zijn werk naar de kanarische eilanden. Hij mocht zijn mobiel dit keer niet meenemen. Die :censuur
Nu moet ik heb eens direkt spreken en dan kan het niet  >:(
Hij is vanavond om 3 uur thuis dus dan moet het tot dan wachten.

Zucht... Houdt het dan nooit op... Ik weet niet hoeveel van dit soort dingen ik nog kan hebben...

Ik moet zeggen dat 2006 niet echt mijn jaar is, geloof ik  :(

Sorry, ik moest mijn frustraties even kwijt...

Groetjes,
Monky

Karin

Ach jee, wat een ellende allemaal. Heel veel sterkte ermee. Nee, ik geloof ook dat 2006 niet zo goed begonnen is  :'( Ik hoop dat Whooshy en de rest je een beetje kan troosten.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marilyn

hoikes monique

djeezes wat een ellende zeg !!!!!!!!!!! het is net alsof 2006 gedoemd is om een slecht jaar te zijn  :-\ en zeker voor jou  veel sterkte meid ik denk aan jou

groetjes marilyn

bobbie

Ach Monique,

Dat kon je er net niet bijhebben zeg.  :-\ Wat een ellende. Wat zal die man eenzaam zijn geweest in zijn "geheim".

Ik hoop dat de tijd vandaag snel gaat voor je en dat het gauw 03.00 uur is.

Veel sterkte. Gooi het er maar uit hier hoor.

Groetjes, Nel

Monky

Bedankt Karin.
Ja, de maand januari is voor velen een nare maand geweest. Het lijkt ook alsof het ook in februari nog eventjes door gaat  :-\
Er staat gelukkig ook nog leuke dingen op de agenda... Geeft toch wel weer wat afleiding. Ik kijk vooral uit naar de komst van Gara(th)  :D En het nieuwe huis natuurlijk met voliere  :)

Dan je wel Marilyn.
Ik kan de steun op dit moment goed gebruiken.

Hi Nel,
Inderdaad. Hij moet heel eenzaam zijn geweest. Het lijkt me verschrikkelijk om zo te moeten wachten op je dood  :'(
Ik hoop voor hem dat het niet al te lang zal duren.
Ik probeer me helemaal te verdiepen in mijn boek. Zodat de tijd dan voorbij glijdt. Ik kan dan helaas niet Whooshy eruit laten, want die wil dan meelezen  :-\ Op een of ander manier werkt dat niet  :-\
En bedankt Nel. Ik kan de steun op dit moment goed gebruiken.

Wel een voordeel. Met mijn moeder gaat het steeds beter. Ze begint steeds meer op de moepie te lijken van vroeger. Gelukkig maar....

Misschien dat ik nog wat fototjes ga maken. Is ook altijd leuke afleiding.

Nogmaals bedankt.

Groetjes,
Monky  :'(

Kirsten

Hoi Monique,

Eerst even een berichtje bij jou plaatsen, want ik lees net het bericht van de opa van Erwin,. wat een tegenslag heb jij de afgelopen weken. Ik hoop dat Erwin snel thuis is, want dan heb je ook wat steun aan elkaar.

Ben wel erg blij om te lezen dat het met je moeder beter gaat en ze weer een beetje de 'oude'wordt. Hulp vragen is soms ook erg moeilijk en ze mag supertrots op jou en je zus zijn dat jullie haar zo helpen en steunen. Met twee van die wereldmeiden komt ze er zeker wel doorheen.

Meg was overigens helemaal supertrots :D

Oh en wat een heerlijke foto's van je huisdieren zeg,.  :-*
Supermooi gemaakt ook,. Ik hoop dat ze je in deze tijden een beetje afleiding kunnen geven.

Dikke knuffel Monique en ik kom snel weer even lezen hoe het met je gaat

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------