1 augustus 2025, 16:01:41

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Even een dubbele felicitatie! Van harte! Mooie rozen! Mijn vriend is vandaag ook jarig maar heb hem geld gegeven voor een uitlaat. Maar had liever ook wat kleins gekocht maar had helaas geen tijd en geen vervoer.

Ik wens je nog een fijne avond.
Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

O, wat lief van hem  :-* En nogmaals van mij :

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marilyn

hoikes monique

ook hier wil ik jouw nog eens feliciteren met je verjaardag proficiat meis  :-*  :-*  :-* en maak er nog een mooie avond van  ;)
de rozen die je hebt gekregen zijn prachtig en heel lief van jou dat je ze met ons wilt delen

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Monique,

Weet je, ik vind dat jij in het dagboek van Karin altijd zo leuk en enthousiast schrijft dat ik morgen jou dagboekje even helemaal ga doornemen en dan kan ik hem bijhouden daarna :D

In ieder geval al gefeliciteerd met de geboorte van Gara(th) :D
Ik ga het zeker volgen!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

Hi Allemaal,
Bedankt voor de felicitaties. Het doet me erg goed  ;D

Hi Maris,
Gezellig als je vaker om de hoek komt kijken. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!  ;D
En ik schrijf niet alleen enthousiast, maar ik ben het ook  ;D ;D ;D Ik heb zulke lieve pollewoppies erbij gekregen, dan kan het ook niet anders. En het houdt nog niet op, want als ik straks die voliere heb, komen er natuurlijk nog veel meer  ;D ;D ;D

Nu even over mijn verjaardag gisteren...
Het was een redelijk rustig dagje. Ik had wat vlaaien meegenomen naar mijn werk en dat werd erg gewaardeerd  :P Thuis hebben we er een gezellig avondje van gemaakt. Nadat ik bij was gekomen van de mooie verrassing met de rozen  :P hebben we een indische rijsttafel besteld en heb ik de salontafel gedekt met kaarsen erbij en de verschillende gerechten naast elkaar op de tafel gezet. En dan lekker op de bank, bord op schoot smikkelen. Na afloop lekker weer met Whooshy gezeten. Wat een lievie toch, ik zeg dit pas voor de 100ste keer  ::) 8)

Op donderdag zit ik bij een andere afdeling, dus vandaag weer vlaai bij de koffie, maar dan voor deze afdeling waar ik ook de rest van de weer zit. Ook hier hebben ze weer lekker gesmuld hahaha. Dat gaat er altijd wel in  ;D ;D ;D Hoe komt dat toch hahaha.

Zondag komt Erwin's familie op bezoek. Mijn moeder wil niet met die bult op haar hoofd komen en mijn zus wil haar niet alleen laten op zo'n moment (en ik ben het met haar eens). We gaan dan 's avonds een diner meenemen zodat we dan gezellig met z'n vijven aan tafel eten en daarna lekker taart met snackjes. Het is nog een verrassing. Dan heeft ze toch het gevoel dat ze bij mijn verjaardag aanwezig is.
Verder zal ik volgende week bij mijn moeder zijn om op haar te letten. Zodat ze geen gekke dingen doet  :-\ Tja, met die medicijnen weet je het maar nooit  :'(
Maar het lijkt nu best redelijk te gaan met haar :)

Zo ik ga weer eventjes aan het werk.
En het is bijna WEEKEND!!!!

Groetjes,
Monky

Mariska

Hoi Monique,

Nou ik ben er even helemaal door heengegaan hoor ;D
Ik vond het heerlijk en zat er helemaal in :D
Net een goed boek waar je niet mee kunt stoppen tot hij uit is ;D
Ik kan natuurlijk niet op alles gaan reageren ::) ;D maar ik blijf je vanaf nu goed volgen.
Hier is ook weer een beetje rust in de tent en dat is een mooi moment om er weer eens een nieuwe bij te pakken ;)
En jij bent de gelukkige ;D ;D ;D

Tot gauw weer,

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Ha die Monique,

In gedachten heb ik ook even aan de rozen geroken en je hebt gelijk: ze ruiken heerlijk  8).

Alles rustig? Lekker jong ben je nog. 32 jaar. Wij schelen (bijna) 20 jaar en dan bedoel ik niet dat ik 12 ben  ::).

Groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes monique

vandaag nog niets van jou gehoord en ik hoop dat je goed jouw verjaardag aan het vieren bent  ;) veel plezier alvast

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Monique,

Aller eerst gefeliciteerd met je verjaardag, je bent tegelijk met mijn zoontje jarig, die is donderdag 3 jaar geworden.

Wat een toestanden zo met je moeder zerg. Ik zou me ook dodelijk ongerust maken. Heeft dit met het vertrek van je vader te maken dat ze nu ineens zo depri is??

Gelukkig kun je lekker genieten van Whooshy en foto's kijken van Gara(th) waarom eigenlijk (th)?? Heb ik dat gemist??

Ik vind de foto collage prachtig die je hebt gemaakt.

Heel veel sterkte met alle problemen waar je op dit moment voor staat.

Liefs Caroline  :-*

PS. Ik heb mezelf ook iets voor mijn verjaardag gegeven. Als je wilt weten wat, klik dan op het donsje.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Hoi Monky,

Ben je nog in Valkenland?

Ik mis je wel een beetje hoor. Of ben je deze week bij je moeder, om je zus af te lossen?

Rustig aan en we zien je gaarne weer terug komen om al je verhalen te horen en je (eventueel) bij te staan.

Doei Monique, we denken aan je.

Groetjes, Nel :)

Monky

Hi allemaal,

Ik ben er nog wel en ik heb hier en daar wat dagboekjes gelezen.
Het is alleen een heel druk weekend geweest, vandaar dat ik niet zoveel gepost heb. Misschien morgenochtend.
Ik ben nu wel een beetje gaar.

Ik ga even bij Whooshy zitten en dan ga ik naar bed.

De verrassing is trouwens wel geslaagd. Mijn zus was al vanmiddag bij mijn moeder en die wilde Chinees gaan halen. Mijn zus probeerde dat een beetje af te houden tot ik kwam met het eten. Ze vond het zo leuk. Het maakte haar in elk geval voor eventjes weer blij.
De blauwe plek is wel helemaal gaan spreiden. Ik maak met er wel een beetje zorgen over. Heeft iemand hier verstand van?
De blauwe plek begon boven het linker oog. Nu zit het onder het linker oog, om het rechter oog en haar wangen tot in haar nek. Het is echt net een inktvlek wat helemaal uitgesmeerd is. De bult op haar hoofd is trouwens niet minder geworden.
Dinsdag heeft ze een gesprek met de psychiater. Ik hoop dat daar iets zinnigs uit komt en dat ze haar kunnen helpen.

Het bezoek was helemaal weg van Whooshy. Rossa deed trouwens ook heel hard haar best om de aandacht te krijgen  ::)
Ze vonden het valkje echt allemaal prachtig. Dus Kirsten, je krijgt veel complimenten over Meg  ;D

Morgen probeer ik weer wat te reageren op berichtjes hier en in andere dagboekjes. En wees gerust...ik zal valkenland voorlopig niet verlaten :-* Daar is het veel te leuk voor  :)

Groetjes,
Monky  :D :D :D

Monky

Zo daar ben ik weer.
Wat een week zeg, maar alles gaat weer goed. Mijn moeder heeft nog wel wat moeilijke momenten, maar het vooruitzicht op hulp helpt haar er doorheen. Ik bel regelmatig om te kijken hoe het met haar is. Morgen ga ik er weer naartoe en blijf ik weer een nachtje bij haar. Ze moet ook even tussen door tijd hebben om weer tot zichzelf te komen en zich niet groter te hoeven voor doen dan ze is.
Vandaag een dagje vrij genomen om weer een beetje bij te komen. Morgen maar weer aan het werk  :)
Ok, dat was die update.

Ik doe het vandaag lekker rustig aan. Ik heb nog heeeeel veeeeeel foto's van de zomervakantie in Denemarken die ingeplakt moeten worden in de fotoalbum. Ik ga daar denk ik aan beginnen vandaag. Het was een mooie vakantie. Je hoort heel veel mensen zeggen dat Denemarken saai is, maar mijn ervaring is wel anders.

Hier een paar foto's...

Denemarken heeft heel veel mooie natuur als je maar goed genoeg zoekt. Het is dan ook veel minder toeristisch dus je kan er ook veel meer van genieten.

Ik heb ook een aantal shots van Zotty gemaakt ;D Ze doet haar naam wel eer aan.

Wat een lekker buikie...

Ze vreet je vingers erbij op...

Even lekker uitrekken...

Wat is die verwarming toch lekker warm...

Wat is het leven toch goed  ;D ;D ;D

Zo dat was het weer.
Vanavond zal ik nog wat nieuwe fototjes plaatsen van mijn cute little birdies  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monique

Caroline

Super foto's!!

Sterkte verder nog met je moeder, fijn dat het weer ietsje beter gaat.

Ook een beetje aan jezelf denken hoor.  ;)

KNuff Caroline

PS. ik heb je Diddle opgeslagen hoor.  ;D die had ik nog niet.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Fijn dat het weer ietsje beter gaat met je moeder!

Je fotocollectie van Denemarken was overweldigend! Super joh. De foto's van Zotty vind ik om te smullen! Ze lijkt zo ontzettend op onze Gizmo! Die kan ook zo lekker rollen en is ook zo prachtig volslank (zal ik maar zeggen....)!!!

Groetjes,
Peet

Karin

Wat een heerlijke kat heb je Monique  ;D Om op te vreten  :-* Ik ga zo weer foto's van de jongen in  mijn dagboek zetten ! Door de problemen met de jongen en omdat het nu 2 x zo veel jongen zijn als de vorige keer niet zo heel vaak foto's, maar ik doe mijn best  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves