1 augustus 2025, 16:03:08

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Mara

Hoi MOnique

Je hebt waanzinnig mooie foto's gemaakt!! Echt prachtig. Ik geniet met volle teugen.

Mara

Anke

Hoi Monique,
Ik was gisteravond al naar bed, dus zie ik de foto's nu pas :)
Je hebt weer prachtige foto's gemaakt.
Smul,smul,smul ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Monky,

Wat heb je een schitterende foto's gemaakt. Ik vind die foto van Ilo zoooo lief... :-* :-* :-* :-* En die foto op de ring is ook zo schattig.
Het zijn echt mooie foto's geworden!

Wat grappig trouwens dat de vogels allemaal gingen fluiten toen die man kwam. ;D Dat zal je net altijd zien. Doen ze bij mij ook als er overdag visite komt. Zijn ze de hele tijd stil, wil ik gaan praten met de visite, en jahoor: alle mannetjes tegelijk. ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

♥Debby♥

Wauw.. wat een schitterende foto's..  en wat is Dara een beauty zeg.. maar al je valkjes zijn waanzinnig om te zien..

het zere vleugeltje zag ik ook een stukje inderdaad.. hoop dat het snel verder opknapt!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Zie je nou wel dat je geen echte zonlicht nodig hebt om hele mooie close-uppies/foto's te maken??  :P ;D

Je maakt altijd wel super mooie leuke foto's !!  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Even een vraagje over Dara ....  ;)

Gaat zij ook zo vaak kippetje zitten?? Cartier zit dagelijks onderste boven in de voerbak en maar tokkelen.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi allemaal,
Bedankt voor jullie reacties  :)

Hi Caroline,
Nee Dara heeft zover ik weet nog niet kippetje gezeten.
Ik weet natuurlijk niet wat ze doet als ik aan het werk ben hahaha  ;D Maar ehm... jouw Cartier is er in elk geval klaar voor als je besluit te kweken over een jaar of zo   ;D ;D ;D

Dara zit trouwens ook nog alleen. Misschien dat dat uitmaakt? Ik denk dat ik Whooshy binnenkort bij haar in de kooi zet. Dan heeft ze wat gezelschap. Ik wil haar eigenlijk niet in de voliere zetten omdat ze zo lekker tam is  :)

Groetjes,
Monky

Caroline

Cartier zit nu bij 4 dames maar deed het al toen ze nog alleen zat. Maar wel alleen in de voerbakjes en niet specifiek tegen een ander valkje .... kroelen doet ze trouwens ook alleen met Sanne en mij. En als zij hun zus zien kroelen willen Thomas en Jasper haar ook nog wel eens "aaien".  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

PS. ben je bang dat ze minder tam wordt als je haar in de volière zet??

Cartier zit hiet ook vanaf week 1 in de grote kooi maar ik merk niet dat ze afstandelijker is geworden. Ze komt door de tralies heen de hele dag een kroel halen en verder haal ik haar gewoon een paar keer per dag even apart eruit, met name Sanne wil haar super de super tam houden en ik moet zeggen .... het lukt ons aardig.  ;)

Waarom probeer je het niet gewoon gezellig bij de rest .... of zit ze nu nog beneden??

Ik lees het wel.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hey ...lijkt me wel leuk zo al die valkjes bij elkaar in de voilere ...ik denk niet dat het daarom minder tam zou worden !! Grtjs Ann

Marc van de Kuifjes

Hey Monique!

Hoe gaat het trouwens met het maken van je kalender?
Meestal staat er aan de achterkant van een (papieren) kalender een overzicht van de foto's van iedere maand. Heb jij ook zoiets?
;) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Dara is een vrijbuiter. Ze trekt daarnaast heel erg naar de andere valkjes toe. Ik ben bang dat ze mij dan niet meer ziet staan  :-[ en niet meer bij me komt :-X
Dara, Whooshy en Gizmo zijn de tamste vogels die ik heb... Whooshy en Gizmo zijn erg naar mensen gericht en ik heb het idee dat Dara dat nog niet echt is.
Een aantal van mijn vogels waren vrij tam, maar door ze in de voliere te zetten, zijn ze toch wat verwilderd. Niet helemaal, maar toch wel een beetje.
Daar ben ik dus een beetje bang voor  :) Het komt misschien wel, maar nu nog niet. Nu geniet ik nog lekker van het kroelen 's ochtends en 's avonds  ;D En zij ook  :D

Hi Marc,
Met de kalender gaat het goed  ;D Ik heb al 1 maand... namelijk december  8) En weet je... Eind deze maand heb ik waarschijnlijk ook januari  :)

Ik geloof niet dat zo'n overzichtsvel erbij zit  :)

Je zal geduld moeten hebben tot volgend jaar november. Dan is de kalender pas klaar  :) Als je mijn handtekeningen in de gaten houdt, dan weet je ook wat er elke maand te zien zal zijn... dat is mijn overzichtsvel  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Het zal een laaaaaaaaaaaaaaang jaar worden! ;D ;D ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Nee hoor Marc... gewoon 12 maanden  ;D ;D ;D
Nou misschien wel iets langer... het is een schikkeljaar volgend jaar  ;D ;D ;D